quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je doet een poging mij aangesproken te laten voelen?
iddquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En OP's maken die ZEKER WETEN niemand kon waarderen
Oh dan sta ik er niet tussenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee hoor doorkruisen wat niet van toepassing is..
ik vind de 156 helemaal niks eigenlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met zo'n baan heb je natuurlijk veel bakken gereden
Die 156 van die maat van mij die nu in de prak ligt vond ik ook best aardig rijden, die huidige 147 trouwens ook, maar toch... ik vind het niets...
Het design daarentegen![]()
Wanneer doe je dat zoal dan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
film/pokeren/hangen beetje lullen...
Vanalles eigenlijk, behalve in een cafe hangen... dat boeit me gewoon niet...
Geen, maar toen boeide iedereen het nogquote:
ik ben ook geen kroegbeestquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
film/pokeren/hangen beetje lullen...
Vanalles eigenlijk, behalve in een cafe hangen... dat boeit me gewoon niet...
DoorHALEN lamlul, HALENquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee hoor doorkruisen wat niet van toepassing is..
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
Ik was net een nieuwe aan het maken
Maargoed...
[..]
Wanneer doe je dat zoal dan?
Op maandagmorgen?
En je denkt aan de vrouw te komen via internet ofzo? Of via de vrouwtjes op de golfclub waar je wel eens werkt?
Ik ken echt maar 1 geval waarin dat goed is gegaan he?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
En je denkt aan de vrouw te komen via internet ofzo?
Jij hebt gewoon misbuik gemaakt van je mod-rechten of belachelijk op F5 zitten drukken!quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt ruim de kans gehad.... ik heb express gewacht met een SC maken
Ik dacht dat je die wilde kopen eigenlijk ipv je Jeep?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind de 156 helemaal niks eigenlijk![]()
de 155 heeft in zijn levensloop 11 modificaties gehad de 156 rond de 95![]()
Waaaaaaar heb je het overquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon misbuik gemaakt van je mod-rechten of belachelijk op F5 zitten drukken!![]()
* Alfisti gaat naar het Bara kamp hoor!![]()
Gewoon wanneer ik daar behoefte aan heb, ik hoef echt niet elk weekend iets te doen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
Ik was net een nieuwe aan het maken
Maargoed...
[..]
Wanneer doe je dat zoal dan?
Op maandagmorgen?
En je denkt aan de vrouw te komen via internet ofzo? Of via de vrouwtjes op de golfclub waar je wel eens werkt?
[..]
Geen, maar toen boeide iedereen het nog
Ja laterrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon misbuik gemaakt van je mod-rechten of belachelijk op F5 zitten drukken!![]()
* Alfisti gaat naar het Bara kamp hoor!![]()
Stop dan ook met dat eeuwige gekwijl op vrouwenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon wanneer ik daar behoefte aan heb, ik hoef echt niet elk weekend iets te doen.
En waarom moet ik zo nodig aan de vrouw? Ik heb helemaal geen zin om een partner te hebben op dit moment dus daar kan ik ook niet wakker van liggen
Omdat jij het zegt, ik vind offline weergeven zoooooo heeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef Hugster het volgende:
herm anders geef je eens een bats tegen je msn.
Truequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waaaaaaar heb je het overJe kunt er gewoon niet tegen dat je te traag bent om iemand zonder rijbewijs of auto, iemadn die zelfs niet op de SPartamet van zn vrouw mag rijden, in te halen
ik heb vele autos gewilt vanaf m'n 16de tot hedenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die wilde kopen eigenlijk ipv je Jeep?
En wat boeien mij die mods nu't gaat me om het design, en die vind ik van de 155 niet helemaal je-van-het, behalve met die kit dit jij en/of alfristi hebben...
De standaard bak zoals je hem eerst had enPeu
hem nu heeft vind ik niets...
Maar gelukkig verschillen smaken
Da's waar, maar een Jeep was wel een echte droom eh?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb vele autos gewilt vanaf m'n 16de tot heden![]()
maar de 156 heeft me nooit echt aangetrokken... de 147 vind ik mooier (mits verlaagd en andere eindpot)
oh gelukkig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, lekker blijven rukken joh
Oh sorry dat dat niet magquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stop dan ook met dat eeuwige gekwijl op vrouwen
Ben je nog maagd?
er lopen zulke schatjes rondquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh sorry dat dat niet mag
Nee hoor ik had tijdens m'n mts gewoon een vriendin, toen dat uitging had ik geen behoefte meer aan een vriendin.
zal ik eens even heel eerlijk zijn?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's waar, maar een Jeep was wel een echte droom eh?
nou, om het ff over auto's te hebbenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
"Corvette"
"Het gaat hier weer te weinig over auto's"
"V8"
Dat kan je redelijk makkelijk zelfquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, om het ff over auto's te hebben
iemand een idee wat het zou kosten om de versnellingsbakolie te laten verversen?
geen idee bij een chevy, naar mijn weten is het de brug op, plug los, zooi eruit en door de vulopening verse zooi naar binnenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iemand een idee wat het zou kosten om de versnellingsbakolie te laten verversen?
nee, want de helft hier heeft geen auto en de andere helft doet het nooitquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zo simpel is het vaak welquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen idee bij een chevy, naar mijn weten is het de brug op, plug los, zooi eruit en door de vulopening verse zooi naar binnen
maar zo simpel zal het wel niet zijn![]()
ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee, want de helft hier heeft geen auto en de andere helft doet het nooit
tabjes kunnen best duur zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:15 schreef BoJo het volgende:
morgen trouwens m'n 205 proberen te fixen, m'n pa heeft 1 of andere plug gevonden...nu moeten we alleen nog schroefdraad tappen in het blok. Hoe duur zijn die tap krengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |