quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je doet een poging mij aangesproken te laten voelen?
iddquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En OP's maken die ZEKER WETEN niemand kon waarderen
Oh dan sta ik er niet tussenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee hoor doorkruisen wat niet van toepassing is..
ik vind de 156 helemaal niks eigenlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met zo'n baan heb je natuurlijk veel bakken gereden
Die 156 van die maat van mij die nu in de prak ligt vond ik ook best aardig rijden, die huidige 147 trouwens ook, maar toch... ik vind het niets...
Het design daarentegen![]()
Wanneer doe je dat zoal dan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
film/pokeren/hangen beetje lullen...
Vanalles eigenlijk, behalve in een cafe hangen... dat boeit me gewoon niet...
Geen, maar toen boeide iedereen het nogquote:
ik ben ook geen kroegbeestquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
film/pokeren/hangen beetje lullen...
Vanalles eigenlijk, behalve in een cafe hangen... dat boeit me gewoon niet...
DoorHALEN lamlul, HALENquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee hoor doorkruisen wat niet van toepassing is..
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
Ik was net een nieuwe aan het maken
Maargoed...
[..]
Wanneer doe je dat zoal dan?
Op maandagmorgen?
En je denkt aan de vrouw te komen via internet ofzo? Of via de vrouwtjes op de golfclub waar je wel eens werkt?
Ik ken echt maar 1 geval waarin dat goed is gegaan he?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
En je denkt aan de vrouw te komen via internet ofzo?
Jij hebt gewoon misbuik gemaakt van je mod-rechten of belachelijk op F5 zitten drukken!quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt ruim de kans gehad.... ik heb express gewacht met een SC maken
Ik dacht dat je die wilde kopen eigenlijk ipv je Jeep?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind de 156 helemaal niks eigenlijk![]()
de 155 heeft in zijn levensloop 11 modificaties gehad de 156 rond de 95![]()
Waaaaaaar heb je het overquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon misbuik gemaakt van je mod-rechten of belachelijk op F5 zitten drukken!![]()
* Alfisti gaat naar het Bara kamp hoor!![]()
Gewoon wanneer ik daar behoefte aan heb, ik hoef echt niet elk weekend iets te doen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
Ik was net een nieuwe aan het maken
Maargoed...
[..]
Wanneer doe je dat zoal dan?
Op maandagmorgen?
En je denkt aan de vrouw te komen via internet ofzo? Of via de vrouwtjes op de golfclub waar je wel eens werkt?
[..]
Geen, maar toen boeide iedereen het nog
Ja laterrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon misbuik gemaakt van je mod-rechten of belachelijk op F5 zitten drukken!![]()
* Alfisti gaat naar het Bara kamp hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |