Monique Velzeboer. een oud-shorttrackster.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:39 schreef Mirri het volgende:
Ik heb echt niets gezien van een huwelijksaanzoek. En Monique ken ik ook niet.![]()
Monique Kleinsman? Wie vroeg wie ten huwelijk?
Oh wat lief.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:40 schreef MiLalaa het volgende:
Moniek Kleinsman (Vulture's idool) --> oh of bedoel je Monique Velzeboer?
en Henk en Marianne Timmer hadden een semi-huwelijksaanzoek
Op zo'n fiets, ok ik lees nog even verder.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Monique Velzeboer. een oud-shorttrackster.
had een shorttrack ongeluk gehad en zit nu in een rolstoel.
ze maakt nu foto's
veel plezierquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Op zo'n fiets, ok ik lees nog even verder.![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, dat van Annamarie kan ik me herinneren.
Ik weet nog dat iemand zei dat als je Annemarie Thomas intypt bij google, je dan bij het 5e resultaat ofzo ziet dat 'annemarie toch wel de grootste slet is'![]()
dat is nu niet meerquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]zou niet weten wie dat durft te typen
![]()
![]()
Ik ookquote:
shit...quote:
Nog even flink blijven posten hier.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook
Legendarisch zeg ik je
Bruce, gefeliciteerd met je 10000e post... ik moet er nog een dikke 200 voor die grens
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:46 schreef snellejelle het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=maren+haugli&meta=
hit 5 en 6
Met dank aan Mirri
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:46 schreef Mirri het volgende:
Whaha, het is wel erg grappig inderdaad.![]()
Toch zou ik er niet tegen kunnen, 8925 posts per minuut, ik zou helemaal in de stress raken.
Dat raakte ik net ook al bijna sinds Vulture er is, maken we ineens rondjes 28.5.
ik was echt zo chaggie vanavond maar dankzij jullie ben ik weer een stuk vrolijkerquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nog even flink blijven posten hier.![]()
Ik vind het erg leuk dat je er bij gekomen bent trouwens..![]()
Ik heb er voor gezorgd dat ik nu op pagina 1 sta ipv pagina 3453 met mijn Cindy-sitequote:Op zaterdag 15 april 2006 23:46 schreef snellejelle het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=maren+haugli&meta=
hit 5 en 6
Met dank aan Mirri
Zeker top zegquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb er voor gezorgd dat ik nu op pagina 1 sta ipv 3453 met mijn Cindy-site![]()
Knap hè?!
Hier is het gewoon ALTIJD gezelligquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik was echt zo chaggie vanavond maar dankzij jullie ben ik weer een stuk vrolijker
weet iemand dit?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zitplaats is dan gereserveerde plaats bij WK?
Kijk jij naar lijn 4quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Moniek Kleinsman zag ik trouwens laatst bij Lijn 4 vertellen over hoe geweldig ze de OS vond. Die meid snapt er echt niks van: JE HEBT GEFAALD MUTS
Jij zult der altijd blijven haten hequote:Op zaterdag 15 april 2006 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Moniek Kleinsman zag ik trouwens laatst bij Lijn 4 vertellen over hoe geweldig ze de OS vond. Die meid snapt er echt niks van: JE HEBT GEFAALD MUTS
jaaa heb ik ook gezien! Het ging over een of ander schip in Afrikaquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Mirriquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
Meestal wel ja-![]()
Niet altijd, voor mij dan.![]()
was een compilatie op zondagquote:
quote:
dat is niet waar hoor, misschien miscommunicatiequote:Op zaterdag 15 april 2006 23:53 schreef Mirri het volgende:
Meestal wel ja-![]()
ik bedoel, zijn de plaatsen genummerd en gereserveerd? of gewoon vrij zitten?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
In oktober begint de kaartverkoop ergens.
Vanaf september elke dag www.knsb.nl checken.![]()
Met het WK...quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Mirri![]()
niemand heeft iets tegen je![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
Meestal wel ja-![]()
Als dat ten koste gaat van Cindy....quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Tenzij ze over 4 jaar drie keer goud haalt
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Tenzij ze over 4 jaar drie keer goud haalt
Ik zou me niet al te veel zorgen maken, als Moniek Kleinsman het niveau van CIndy Klassen wil halen.....quote:
Genummerd en gereserveerd.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik bedoel, zijn de plaatsen genummerd en gereserveerd? of gewoon vrij zitten?
Is een makkelijk voorbehoud, die haalt nog geen Olympische diploma's over 4 jaar, laat staan medaillesquote:
toen wel eventjes. Toen was je een spammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |