quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb twee reservebanden aan mijn muur hangen, gelukkig hoef ik me ook niet af te vragen van wie die zijn....
Monique Velzeboer
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:16 schreef MiLalaa het volgende:
Het schijnt maandag mooi tropisch weer te worden. Ik woon dicht bij het strand en nodig jullie allemaal uit!![]()
Ow. Ik wilde maandag eigenlijk een toertocht gaan rijdenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:16 schreef MiLalaa het volgende:
Het schijnt maandag mooi tropisch weer te worden. Ik woon dicht bij het strand en nodig jullie allemaal uit!![]()
Oude tijdenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb twee reservebanden aan mijn muur hangen, gelukkig hoef ik me ook niet af te vragen van wie die zijn....
Monique Velzeboer
Ik denk dat ze d'r muts wel bijheeftquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vind je heel lief, maar ik wil alleen met Cindy.
Hopelijk neemt ze haar mutsje mee.![]()
quote:
C-landquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:16 schreef MiLalaa het volgende:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze d'r muts wel bijheeft![]()
![]()
Mijn rolletjes zijn volquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Oude tijden
Maak er een foto van
Heb daardoor ook echt compleet gemist wat ze allemaal serieus te melden had toen. Al was dat volgens mij niet veelquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tijdens die uitzending van Mart SmeetsIk kwam echt niet meer bij
Voor mij het topic van het jaarquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Topic van de 3000 meter mannen was ook watquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mij het topic van het jaarNog nooit zo gelachen op Fok als toen
same herequote:Op zaterdag 15 april 2006 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mij het topic van het jaarNog nooit zo gelachen op Fok als toen
Oooh wat heeft The Vulture toen gezegd?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
ja ik begin nu toch ook wel erg benieuwd te worden naar die wielen.quote:
Zal ff kijken of ik het topic nog kan vindenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:20 schreef Mirri het volgende:
[..]
Oooh wat heeft The Vulture toen gezegd?![]()
Heb ik al een keer gedaan!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja ik begin nu toch ook wel erg benieuwd te worden naar die wielen.
En Mirri jij mag ook wel eens bewijs laten zien van je droogboeketje
Die was briljantquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Topic van de 3000 meter mannen was ook wat
Niet dusquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zal ff kijken of ik het topic nog kan vinden
Zit bij de gedachte aan OWS alweer te lachen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die was briljant![]()
De finish van Zygmunt, met correctie. Mika Hakkinen. De onbekende schaatsbelg die de verkeerde kant opreed bij de start. De moeder van Davis die 'm met de deegroller achtervolgde.![]()
Iddquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die was briljant![]()
De finish van Zygmunt, met correctie. Mika Hakkinen. De onbekende schaatsbelg die de verkeerde kant opreed bij de start. De moeder van Davis die 'm met de deegroller achtervolgde.![]()
even zoeken maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:20 schreef Mirri het volgende:
[..]
Oooh wat heeft The Vulture toen gezegd?![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zit bij de gedachte aan OWS alweer te lachen.
Wat een heerlijke 2 weken waren dat toch.![]()
![]()
![]()
Kan helaas geen foto's plaatsen, zit copywrite op van Monique... mocht ik ze toch plaatsen dan zou ze me flink in de wielen rijden heeft ze gezegdquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja ik begin nu toch ook wel erg benieuwd te worden naar die wielen.
En Mirri jij mag ook wel eens bewijs laten zien van je droogboeketje
Er was ook nog een vervolg. De 10km dames. Maar die is nog steeds niet afgelopen geloof ikquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Topic van de 3000 meter mannen was ook wat
Erica Terpstra is al 15 kilo kwijt ondertussen van al die rondjes schaatsenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Er was ook nog een vervolg. De 10km dames. Maar die is nog steeds niet afgelopen geloof ik![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
even zoeken maar dan heb je ook wat
Café Torino # 7 Met schaatsen
Café Torino # 8 Met huwelijksaanzoek
jij was eerst no enthousiast over MV:quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:
onlosmakelijk verbonden met de OWS van Turijnquote:
graag gedaan en sorryquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat ik dat allemaal gemist heb.
Ik ben bij toeval op Fok terecht gekomen, tijdens de OWS. De enige reden waarom ik me geregistreerd had, was om te reageren op Snellejelle's 'Lelijkerds van de OWS'![]()
En later over de Amoureuze neukroddels en 'het grote Cindy Klassen fantopic' heb ik alle doorgelezen.
![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij was eerst no enthousiast over MV:
[..]
Snellejelle en Vulture daarquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, dat van Annamarie kan ik me herinneren.quote:
Café Torino # 8 Met huwelijksaanzoekquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:34 schreef Mirri het volgende:
[..]
Als ik tijd heb, ga ik het eens lezen.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |