Jazeker, ik wil dolgraag een keer naar Inzell, maar ik ga echt niet naar Collalbo.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:59 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Mirri, een worldcup Inzell is een aanrader! Ben ik geweest, erg leuk! WK Afstanden daar was ook leuk, maar toen waren er wel meer NLse carnavalslui helaas.
Erfurt is ook gezellig. En Collalbo kan ook leuk zijn denk ik. Wel iets voor jou ook denk ik![]()
Met die wereldbekerfinale was het nog wel te doen, je kon gewoon weg om naar de wc's te gaan. Ik heb van mensen gehoord dat dat met het WK allround onmogelijk is. En ik heb geen zin om daar om 7 uur voor de deur te liggen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Maar kan het me voostellen ik heb er ook niets mee
quote:
zitplaats is dan gereserveerde plaats bij WK?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:03 schreef Mirri het volgende:
[..]
Met die wereldbekerfinale was het nog wel te doen, je kon gewoon weg om naar de wc's te gaan. Ik heb van mensen gehoord dat dat met het WK allround onmogelijk is. En ik heb geen zin om daar om 7 uur voor de deur te liggen.
Ja idd ik ben er wel eens geweest bij het EK Allround, dan kun je echt geen kant op en als je er later dan twee uur voor tijd bent sta je al bijna zeker achteraanquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:03 schreef Mirri het volgende:
[..]
Met die wereldbekerfinale was het nog wel te doen, je kon gewoon weg om naar de wc's te gaan. Ik heb van mensen gehoord dat dat met het WK allround onmogelijk is. En ik heb geen zin om daar om 7 uur voor de deur te liggen.
wie zijn de andere twee?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het hele hotel zit volgeboekt door de schaatsers. (incl. Cindy)
Waarom denk je dat ik me op die lijst heb ingeschreven, hotelkamer voor 4 personen.![]()
Da's we triest idd.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:05 schreef MiLalaa het volgende:
Wat ook erg is in Heerenveen (of iig carnavalslui), eerst aan elk persoon dat langs komt lopen een handtekening vragen. En als ze die dan gescoord hebben, om zich heen gaan vragen wie dat persoon was.. VRE-SE-LIJK
Iddquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:05 schreef MiLalaa het volgende:
Wat ook erg is in Heerenveen (of iig carnavalslui), eerst aan elk persoon dat langs komt lopen een handtekening vragen. En als ze die dan gescoord hebben, om zich heen gaan vragen wie dat persoon was.. VRE-SE-LIJK
OV. Dat heeft toch iets met treinen te maken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is idd ook leuk, bovendien op ook op vrijdag(OV
)
mag ik jouw handtekening?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:05 schreef MiLalaa het volgende:
Oh, ik heb toch wat meegemaakt met ze in Heerenveen de laatste keer.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:02 schreef snellejelle het volgende:
Carnaval lui
ik vind 't wel gezellig tussen ze
niet te vaak hoor
ennuh, ik doe echt niet mee![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:05 schreef MiLalaa het volgende:
stonden wij in hetzelfde vak soms?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:07 schreef Mirri het volgende:
[..]
Oh, ik heb toch wat meegemaakt met ze in Heerenveen de laatste keer.
Gingen ze over het hek heen dingen naar Cindy roepen, die daar zat te trainen op een fiets.![]()
Wat een lijpo's, maar wel gezellig idd.![]()
We gingen iedere keer de tribunes uitfluiten als de wave niet deden.![]()
Ik las trainenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
OV. Dat heeft toch iets met treinen te maken.
Kijk dan maar uit dat je wel op tijd komt.
Haha inderdaad, zo erg vind ik dat. Van die ouwe mutsen van 50 die aan iedere schaatser gingen vragen om een handtekening.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:05 schreef MiLalaa het volgende:
Groningen - Thialf - Groningen. Dat kan m'n 206'je nog wel aanquote:
quote:
Ik deed in het begin ook niet mee, maar later wel. Kwam niet door het bier, want dat heb ik niet op.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
stonden wij in hetzelfde vak soms?
ik vind de wave trouwens aan 't begin van de dag altijd triest, aan 't einde niet meer.. zal wel door 't bier komen
Omdat dit een prono-topic schijnt te zijn is: hoeveel punten levert dat op?quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar tegen lepeltje-lepeltje met Mirri zeg ik geen nee hoor... Remmz mag dan in de badkuip gaan liggen
soms was het niet eens een schaatserquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha inderdaad, zo erg vind ik dat. Van die ouwe mutsen van 50 die aan iedere schaatser gingen vragen om een handtekening.
Op een keer kwamen Casey Fitzrandolph en Kip Carpenter langs, die wijven noemden Kip Tucker Fredricks![]()
OWS-tijden herleven, hoe lang duurt het nog tot Peking?quote:
30 puntenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Omdat dit een prono-topic schijnt te zijn is: hoeveel punten levert dat op?![]()
Vergeet ze je nooit meerquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:11 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik deed in het begin ook niet mee, maar later wel. Kwam niet door het bier, want dat heb ik niet op.
Zie het al voor me: kom ik daar straal bezopen aan bij Cindy..![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar tegen lepeltje-lepeltje met Mirri zeg ik geen nee hoor... Remmz mag dan in de badkuip gaan liggen
kijk, en DAAROM is dit topic dus in het leven geroepen!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
OWS-tijden herleven, hoe lang duurt het nog tot Peking?
* TheVulture kan nu al niet wachten
Ik hoef er geen bonuspunten voor te hebbenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Omdat dit een prono-topic schijnt te zijn is: hoeveel punten levert dat op?![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
kijk, en DAAROM is dit topic dus in het leven geroepen!![]()
Gelukkig hoef ik me niet af te vragen van wie die bos bloemen nou is die nog altijd boven mijn bed hangt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
soms was het niet eens een schaatser![]()
Ach. Van wie?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik me niet af te vragen van wie die bos bloemen nou is die nog altijd boven mijn bed hangt.![]()
Sorry, moest het even zeggen..
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik me niet af te vragen van wie die bos bloemen nou is die nog altijd boven mijn bed hangt.![]()
Droogboeketje geworden, zeker?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heb je die nog steedsquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
neen, dat levert zefs minpunten op!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach. Van wie?
Krijgen we bonuspunten als we het correcte antwoord geven?
Ik zeg Cindy Klassenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach. Van wie?
Krijgen we bonuspunten als we het correcte antwoord geven?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bed groot genoeg voor drie personen ?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neen, dat levert zefs minpunten op!
whehequote:Op zaterdag 15 april 2006 23:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neen, dat levert zefs minpunten op!
Ik heb twee reservebanden aan mijn muur hangen, gelukkig hoef ik me ook niet af te vragen van wie die zijn....quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vind je heel lief, maar ik wil alleen met Cindy.
Dat mutsjequote:Hopelijk neemt ze haar mutsje mee.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |