waarschijnlijk ben jij beter met excel dan ikquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee.
Zie het probleem niet zo
Mirriquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:54 schreef snellejelle het volgende:
Mirri heeft 'm gemaakt, ik alleen maar cosmetisch bijgewerkt
heb ook niet niet gezien maar goed idee jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:57 schreef MiLalaa het volgende:
Eens met Ericr. Had de puntenverdeling nog niet echt bestudeerd, maar WK Sprint mag van mij ook wel even hoog ingeschaald worden als WK Allround&Afstanden. Anders benadeel je de sprinters tov de allrounders
Ziet er al zeer behoorlijk uit, de verdeling van de punten is wat mij betreft nog niet helemaal perfect maar daar komen we best wel uit in de komende maanden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:54 schreef snellejelle het volgende:
Mirri heeft 'm gemaakt, ik alleen maar cosmetisch bijgewerkt
WK sprint is leukquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:56 schreef Ericr het volgende:
WK sprintWK is toch WK? Meestal is een WK sprint kampioen lastiger voorspellen dan een WK allround.
Je doet het maar zonder Maren, anders verkloten we topic gewoon en krijg je een slotjequote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Kan moeilijk om een plaatje van MiLalaa vragen
Zal ze toch eerst wat beter moeten presteren om in dat plaatje thuis te horen.quote:
Of 1 met de icoontjes van alle deelnemers. Ook een gegarandeerd slotje.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:05 schreef Bruce117 het volgende:
Je doet het maar zonder Maren, anders verkloten we topic gewoon en krijg je een slotje![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zal ze toch eerst wat beter moeten presteren om in dat plaatje thuis te horen.
Goed punt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:11 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom krijg je voor "alleen in de top 5" bij het eindklassement van de WC 5 punten terwijl je er bij het WK afstanden er maar 3 punten voor krijgt.
De punten voor Nr 1, 2 en 3 zijn wel gelijk, dus lijkt me dat die laatste ook gelijk moet zijn.
Eindklassement WC zou dan wmb opgewaardeerd mogen worden. Die voorspelling geef je immers aan 't begin van 't seizoen al, da's hartstikke moeilijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:11 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom krijg je voor "alleen in de top 5" bij het eindklassement van de WC 5 punten terwijl je er bij het WK afstanden er maar 3 punten voor krijgt.
De punten voor Nr 1, 2 en 3 zijn wel gelijk, dus lijkt me dat die laatste ook gelijk moet zijn.
16 april, 16.00 uurquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:38 schreef dolle_hond het volgende:
voor wanneer moet ik inleveren?
Wat was daar de verdeling ook alweer voor? dan voeg ik die nog ff toequote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:14 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Goed punt.![]()
He, is Mirri niet meeverhuisd?
En linkjes naar de vorige topics.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:39 schreef snellejelle het volgende:
Wat was daar de verdeling ook alweer voor? dan voeg ik die nog ff toe
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef Arcee het volgende:
Wereldrecords: Voorspelling van de bezitters van de wereldrecords aan het einde van seizoen. Exacte tijd (tot op de honderdste) 25 punten. Daarna:
+/- 0.05 -> 7 punten
+/- 0.10 -> 5 punten
+/- 0.15 -> 2 punten
Marges gelden evenredig per afstand zoals 't puntensysteem van toernooien. Bovenstaand is voor de 500, maar voor 1000m zijn de marges maal 2, 1500m maal 3, etc. Tot de 10km maal 20, daar krijg je dus 7 punten als je binnen 1 seconde (20 x 0.05) blijft.
Als het WR niet verbeterd is in het seizoen: 0 punten of 7 punten als je juist dat voorspeld had.
Sorry, ik was effe helemaal vergeten hoe dat ook al weer zat.quote:
Nee, volgens mij niet, laten we beginnen!quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:37 schreef snellejelle het volgende:
OP aangepast, WR verdeling staat er nu ook bij
mist er nu nog iets?
Ja, dat was toch al afgesproken? 7 punten?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:01 schreef komrad het volgende:
de naam van de nieuwe wereldrecordhoud(st)er, doen we dat ook nog?
Dat had ik ook al voorgesteld inderdaad, maar Wombcat vindt het geen goed plan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:02 schreef komrad het volgende:
en de hoeveelheid nieuwe WR in een seizoen, bij zowel de dames als de heren, nemen we de 100m en 3000m(m) mee?
Hmm, is wel een idee. Maar eerst eens horen wat de rest er van vindt!quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:06 schreef komrad het volgende:
k, maar van vinden jullie van het voorspellen van de hoeveelheid WR's die, gedurende het seizoen, bij de mannen en vrouwen gereden worden. Voorstel is om de WR puntentotalen hierin niet mee te nemen, dus:
bv.
Heren: 4 wereldrecords
Dames: 5 wereldrecords
eigenlijk is het ook wel leuk om dat voor NR's ook te doen
dan wordt het wel heul veel...quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:06 schreef komrad het volgende:
k, maar van vinden jullie van het voorspellen van de hoeveelheid WR's die, gedurende het seizoen, bij de mannen en vrouwen gereden worden. Voorstel is om de WR puntentotalen hierin niet mee te nemen, dus:
bv.
Heren: 4 wereldrecords
Dames: 5 wereldrecords
eigenlijk is het ook wel leuk om dat voor NR's ook te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |