1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Guus Hiddink Award Fok!Hattricker die dit seizoen het beste beleid had [b] [vulin] [/b] Koeiaward Voor de manager met de domste beslissing [b] [vulin] [/b] Jurgen Klinsmann Award Fok!Hattricker die z'n team het meest verkloot [b] [vulin] [/b] Silvio Berlusconi Award Voor de Fok!Hattricker die zich groot voelt en weinig niveau inbrengt [b] [vulin] [/b] Leo Beenhakker Award Fok!Hattricker met de beste performance [b] [vulin] [/b] |
Gaat dit keer niet gebeuren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:24 schreef twisteddlogic het volgende:
Misschien leuk om er een award voor beste nieuwkomer oid bij te doen?
Daarom wel ff invullen svpquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:28 schreef komrad het volgende:
ik heb maar 19 spelers ATM dus die kan ik vergeten Pekel
Die Mario Been award zou jij toch niet winnenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:26 schreef foetre het volgende:
Beste Fok!Hattricker (I t/m VI)- Frank Rijkaard Award
Beste Fok!Hattricker (VII en lager)- Mario Been Award
'Waar zijn die awards???![]()
![]()
![]()
Had ik ook ni verwacht maar vond ze wel erg leukquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die Mario Been award zou jij toch niet winnen![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:09 schreef Lennox het volgende:
Leo Beenhakker Award
Fok!Hattricker met de beste performance
Verbal Kint Kon ook voor Maniack kiezen. Beide komen netjes over met goede antwoorden. Niet "te groot" om een newbie te helpen. Dan geeft het def trainennet de doorslag om voor eerder genoemde te kiezen.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:09 schreef Lennox het volgende:
Leo Beenhakker Award
Fok!Hattricker met de beste performance
Verbal Kint Kon ook voor Maniack kiezen. Beide komen netjes over met goede antwoorden. Niet "te groot" om een newbie te helpen. Dan geeft het def trainennet de doorslag om voor eerder genoemde te kiezen.
Maar het moet eik dit zijn:quote:Silvio Berlusconi Award
Voor de Fok!Hattricker die zich groot voelt en weinig niveau inbrengt
foetre
quote:Silvio Berlusconi Award
Voor de Fok!Hattricker die zich groot voelt en vooral weinig niveau inbrengt
foetre
Shut up fuckface!quote:Op woensdag 19 april 2006 08:02 schreef SuperWeber het volgende:
Tssssssssssssssssssssk... Een echte doorgewinterde Fokhattricker verwijst gewoon continu naar de op
Owja ik had nog wel een kleine toevoeging... Ik schreef nl. dit...
[..]
Maar het moet eik dit zijn:
[..]
Mja... Als ik naar de award kijk... ... ...quote:Op woensdag 19 april 2006 14:55 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb hier nog niks te vertellen en ben pas net begonnen met Hattrick, maar ik heb tot dusver 1 vraag gesteld en die is met geweldige achtergrondinformatie beantwoord door Foetre...
of gaan jullie me nu vertellen dat zijn antwoord mogelijk niet juist is?
Ik denk dat je Ciscus weer lekker in de war brengt SW.En dat lijkt me niet de bedoeling dus zeg Foetre heeft gelijk of Foetre heeft geen gelijk!quote:Op woensdag 19 april 2006 15:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja... Als ik naar de award kijk... ... ...
Dan moet ie zijn vraag nog een keer stellen in het HT topic en misschien zal de grote SW himself hem dan nog een keer beantwoordenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:44 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik denk dat je Ciscus weer lekker in de war brengt SW.En dat lijkt me niet de bedoeling dus zeg Foetre heeft gelijk of Foetre heeft geen gelijk!![]()
We doen altijd ieder seizoen nieuwe (namen) en we hebben besloten er dit seizoen iets minder te doenquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:15 schreef Daemon19 het volgende:
Waar zijn de Barcalona en Chelsea awards gebleven?
Ik ga m'n best doen , vanwege die verschrikkelijke sig ligt de silvio-award op de loerquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:45 schreef The_Hives het volgende:
ben ik al genomineerd?![]()
had dit hele topic gemist![]()
silvio-award die is van mijquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen , vanwege die verschrikkelijke sig ligt de silvio-award op de loer
(TVP)
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen , vanwege die verschrikkelijke sig ligt de silvio-award op de loer
(TVP)
Goed idee.. ik heb al eens gezegd dat mensen hun oude avatars weg moeten halen... maar dat komt ook wel goed, want ik host ze zelf nog en de meeste slaan hem niet op op Fok!, dus ze zitten binnenkort zonder avatarquote:Op maandag 24 april 2006 14:35 schreef SuperWeber het volgende:
Misschien nog even een tip voor de organisatoren/icoonmakers... Omdat er zoveel mensen zijn die ook nog iconen van voorgaande verkiezingen hebben is het misschien een idee om het seizoennr te vermelden en misschien een soort standaardkleur in de iconen te doen??
THXquote:Op maandag 24 april 2006 13:12 schreef Bonobo11 het volgende:
Silvio Berlusconi Award
Foetre Op verzoek en als dan je inbreng de introductie van Outpost76 is![]()
![]()
misschien ook omdat je halverwege t seizoen 5 weken geen friendlies gespeeld hebtquote:Op dinsdag 25 april 2006 02:10 schreef sir_dalord het volgende:
waarom vult iedereen nu sirdalord in?
Niet alleen heb ik nu een solid/solid coach, ik heb bovendien buitenaardse spits, een wereldklasse spits, een uitmuntende spits, een formidabel spits en en uitstekende spits,
Ik heb dit seizoen wereldklasse verdediger gekocht en ben kampioen geworden
dus ik snap niet helemaal waarom mensen mij nomineren, want ik heb een alleraardigst elftal now.
Heeft er iemand uberhaupt gekeken naar mijn laatste stats?Of is het meer, zoals ik denk, dat ik iets minder actief ben op het forum
Regen en nachtvorst hè... Dat gaat niet samen...quote:
nopequote:Op dinsdag 25 april 2006 11:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Regen en nachtvorst hè... Dat gaat niet samen...
Hij is de laatste tijd al niet meer in mijn stadion geweest... Misschien is dat de oorzaak dat mijn gras zo goed groeit...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:30 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nope
En qyn die op mijn veld staat te schijten omdat ik hem weer eens verslagen heb. Ik weet niet wat die jongen eet hoor, maar mijn gras kan zijn maaginhoud niet overleven
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:37 schreef ExCibular het volgende:
Silvio Berlusconi Award
The hives
quote:Op zondag 30 april 2006 20:32 schreef maniack28 het volgende:
Rita Verdonk Award
Voor de Fok!Hattricker die de minste allochtonen in zijn team heeft
Bonobo11, met slechts 11 allachtonen in zijn team
quote:Op maandag 24 april 2006 13:12 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik heb 13 allochtonen in mijn team!
Tellen is best moeilijk als je brak bentquote:
Heb ik nog steeds de Rita-award?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tellen is best moeilijk als je brak bent
Avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar, avatar.quote:
Daarvoor ben ik ook analfabeetquote:Op maandag 1 mei 2006 15:38 schreef maniack28 het volgende:
Je hebt duidelijk niet gelezen... avatars komen later..
daar hebben feyenoorders vaker last vanquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daar hebben feyenoorders vaker last van
Zoveel nog, moet toch eens plaats gaan maken om me aan te sluiten bij deze federatie binnen Hattrick. Ik had jullie allemaal een straatlengte achter me gelaten met mijn 15 Nederlanders op een Selectie van 22.quote:Op zondag 30 april 2006 20:32 schreef maniack28 het volgende:
Rita Verdonk Award
Bonobo11, met slechts 13 allachtonen in zijn team
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:10 schreef maniack28 het volgende:
De avatars zijn er!!!
Vinnie Jones Award
Voor de meeste onsportiefste Fok!Hattricker volgens het klassement
Superweber, met 33 punten
[afbeelding]
Rita Verdonk Award
Bonobo11, met slechts 13 allachtonen in zijn team
[afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:55 schreef Daemon19 het volgende:
Morgen er even verder over discussiëren?
Reedsch ge-ht-mailt! Goed idee, die twee awards in ieder gevalquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
zie nieuwsbrief +o
binnekort nieuw topic
mooi gezegdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef fabianf het volgende:
Even voor de duidelijkheid: knapste is misschien wat ongelukkig gedefinieerd, het is eigenlijk de 2 spelers die jij er het best vind uitzien van je selectie. Dan kan het je stoerste, leukste, knapste, whatever speler zijn waar jij iets in ziet. Sommige vrouwen zijn ook niet echt knap maar hebben toch iets waardoor je er wel wat mee zou willen doen.
Oy, dat van die twee spelers stond niet in die HT-mail!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef fabianf het volgende:
Even voor de duidelijkheid: knapste is misschien wat ongelukkig gedefinieerd, het is eigenlijk de 2 spelers die jij er het best vind uitzien van je selectie. Dan kan het je stoerste, leukste, knapste, whatever speler zijn waar jij iets in ziet. Sommige vrouwen zijn ook niet echt knap maar hebben toch iets waardoor je er wel wat mee zou willen doen.
ach ja, Discutabel. ik heb er ook maar 3quote:Op zondag 7 mei 2006 21:06 schreef Tomhoog het volgende:
aw ik had moeten winnen!! :"(
Daar gaat me Rita Verdonk Award :"(
Ik heb maar 5 buitenlanders![]()
![]()
Ik heb er maar 15.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ach ja, Discutabel. ik heb er ook maar 3.... Volledige willekeur van de organisatie.. Get over it...
tsja, scheelt een hoop ik de spelerskosten (20% op elk contract)quote:
Dat wel jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
maar 20% op 50k gaat wel veel worden![]()
ik zag t jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:32 schreef stefmans het volgende:
VK ik heb dit jaar de topscoorderslijst bij gehouden in de Fok!-cup en ik weet niet of daar een award voor komt maar als dat is dan staan de lijsten in het fok!-cup topic![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |