quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:55 schreef Daemon19 het volgende:
Morgen er even verder over discussiëren?
Reedsch ge-ht-mailt! Goed idee, die twee awards in ieder gevalquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
zie nieuwsbrief +o
binnekort nieuw topic
mooi gezegdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef fabianf het volgende:
Even voor de duidelijkheid: knapste is misschien wat ongelukkig gedefinieerd, het is eigenlijk de 2 spelers die jij er het best vind uitzien van je selectie. Dan kan het je stoerste, leukste, knapste, whatever speler zijn waar jij iets in ziet. Sommige vrouwen zijn ook niet echt knap maar hebben toch iets waardoor je er wel wat mee zou willen doen.
Oy, dat van die twee spelers stond niet in die HT-mail!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef fabianf het volgende:
Even voor de duidelijkheid: knapste is misschien wat ongelukkig gedefinieerd, het is eigenlijk de 2 spelers die jij er het best vind uitzien van je selectie. Dan kan het je stoerste, leukste, knapste, whatever speler zijn waar jij iets in ziet. Sommige vrouwen zijn ook niet echt knap maar hebben toch iets waardoor je er wel wat mee zou willen doen.
ach ja, Discutabel. ik heb er ook maar 3quote:Op zondag 7 mei 2006 21:06 schreef Tomhoog het volgende:
aw ik had moeten winnen!! :"(
Daar gaat me Rita Verdonk Award :"(
Ik heb maar 5 buitenlanders![]()
![]()
Ik heb er maar 15.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ach ja, Discutabel. ik heb er ook maar 3.... Volledige willekeur van de organisatie.. Get over it...
tsja, scheelt een hoop ik de spelerskosten (20% op elk contract)quote:
Dat wel jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
maar 20% op 50k gaat wel veel worden![]()
ik zag t jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:32 schreef stefmans het volgende:
VK ik heb dit jaar de topscoorderslijst bij gehouden in de Fok!-cup en ik weet niet of daar een award voor komt maar als dat is dan staan de lijsten in het fok!-cup topic![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |