Bij deze dus!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, godsamme! Deel 17 is de mijne, hoor!
Ik zal niet onmiddellijk beweren dat ik in het schoonste huis aller tijden woon, maar 'ranzig' gaat me toch echt te ver.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:07 schreef Claudia_x het volgende:
De meeste vrijgezellenoptrekjes zijn dan ook ranzig.
Beide boeken niet gelezen. Op zich ben ik nog helemaal niet zo'n belezen persoon, maar dat ben ik wel van plan om te worden. Een probleem is alleen dat ik me tijdens schoolweken niet kan focussen op een boek.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook heel fijn. Heb je Sacks gelezen? Oh, en over autisme: The curious incident of the dog in the night-time.
Houd je eigenlijk van non-fictie?
Ik houd niet van ranzig, en probeer het dan ook netjes te houden. En als je een mooi uitzicht hebt, is het wel fijn als je er ook van kan genieten natuurlijk... lekker wakker worden terwijl je naar de duinen kijktquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De meeste vrijgezellenoptrekjes zijn dan ook ranzig.
Het voelt best goed.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:09 schreef broer het volgende:
Erik! Deel je ervaring! Hoe voelt het?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het lovenswaardig, DaMart, lovenswaardig.
Jij hebt uitzicht op de duinen? Oh, wat fantastisch.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:10 schreef DaMart het volgende:
Ik houd niet van ranzig, en probeer het dan ook netjes te houden. En als je een mooi uitzicht hebt, is het wel fijn als je er ook van kan genieten natuurlijk... lekker wakker worden terwijl je naar de duinen kijkt
Tja, ik ben zo veel bezig met schoonmaken, dat ik geen tijd over houd om een leuke medehuurster te zoeken...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij hebt uitzicht op de duinen? Oh, wat fantastisch.Alleen de zee is een nóg mooier uitzicht.
En je houdt je huis ook nog eens schoon! Het is me een raadsel waarom jij alleen woont.
Té schoon, zou je kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:12 schreef Claudia_x het volgende:
En je houdt je huis ook nog eens schoon! Het is me een raadsel waarom jij alleen woont.
Jij gaat Sacks vast fantastisch vinden:quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Beide boeken niet gelezen. Op zich ben ik nog helemaal niet zo'n belezen persoon, maar dat ben ik wel van plan om te worden. Een probleem is alleen dat ik me tijdens schoolweken niet kan focussen op een boek.
En The curious incident.. is zo grappig, ontroerend en ontwapenend:quote:Dr. Sacks is perhaps best known for his 1985 collection of case histories from the far borderlands of neurological experience, The Man Who Mistook His Wife for a Hat , in which he describes patients struggling to live with conditions ranging from Tourette's Syndrome to autism, parkinsonism, musical hallucination, phantom limb syndrome, schizophrenia, retardation and Alzheimer's disease. (This book later inspired a dramatic work by Peter Brook, "L'Homme Qui. . . .)
quote:Then he said, “Holy fucking Jesus, Christopher. How stupid are you?”
This is what Siobhan says is called a rhetorical question. It has a question mark at the end, but you are not meant to answer it because the person who is asking it already knows the answer. It is difficult to spot a rhetorical question.
Nee, juist niet waargebeurd, dus vooral informatief.quote:Nonfictie, bedoel je daarmee gewoon waargebeurde verhalen?
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij gaat Sacks vast fantastisch vinden:
[..]
En The curious incident.. is zo grappig, ontroerend en ontwapenend:
[..]
Ik weet niet of ik daarvan houd, kan me er niet zo goed een voorstelling van maken.quote:[..]
Nee, juist niet waargebeurd, dus vooral informatief.
Dat bestaat niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:13 schreef broer het volgende:
Té schoon, zou je kunnen zeggen.
Ik ben van de fases. Zo heb ik een 'paarden'-fase gehad, en een 'Jeroen Brouwers'-fase, maar ook een 'psychiatrische non-fictie'-fase. Toen las ik boeken als Your drug may be your problem en Our right to drugs. Informatie opdoen, dus.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet of ik daarvan houd, kan me er niet zo goed een voorstelling van maken..
fortunecityquote:
Hmm dan haat jij ook niet oprechtquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:51 schreef wyccie het volgende:
Ik haat Jim Carrey![]()
Maar zo'n serieuze rol gaat hem nog best goed af.
Jij?! Hier?!quote:
Ik 'haat' Jim Carreyquote:
Arrogante snol. Zo komt ze over.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:53 schreef Claudia_x het volgende:
Wat vind je trouwens zo vervelend aan Scarlett, wyccie?
Ik vind Johnny Depp 1 van de beste acteurs, zeker van deze tijd. Maar die film kwam ik gewoon echt niet door, sorry...quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vond hem geweldig, sowieso de acteer prestatie van johny depp. Ik heb wat beelden van Hunter s. Thompson gezien, en depp speelt hem echt perfect. De stem Het loopje alles. En dan is het ook nog een geweldig verhaal natuurlijk. Het boek is ook erg de moeite waard. (Ik hou wel van verhalen zonder punt).
dat heb ik bijquote:
Hij is ook een beetje te lang, maar toch zo'n film kijk je toch alleen als je niet meer zoveel besef van tijd hebtquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben ff weg, en heb weer heel wat gemist
[..]
Ik vind Johnny Depp 1 van de beste acteurs, zeker van deze tijd. Maar die film kwam ik gewoon echt niet door, sorry...
Edward Norton ook al een goeie !quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Brad Pitt vind ik trouwens ook een goed acteur die vaak in leuke en/of goeie films speelt
quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Brad Pitt vind ik trouwens ook een goed acteur die vaak in leuke en/of goeie films speelt
Hm, Brad haalt het niet bij Johnny, vind ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
En ook weer een fantastisch boek.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, Fight Club, da's natuurlijk wel een klassieker voor later
Hmm, dat ben ik dan weer niet met je eens Erik. Vind dat je meneer Brad dan wel wat tekort doet...quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, Brad haalt het niet bij Johnny, vind ik.
Ik heb altijd het idee dat Brad te gemaakt is. Bij Johnny heb ik veel meer het idee dat hij gewoon de rollen neemt die heb leuk lijken, ongeacht of het een grootse film is.
Maar dat ben ik dan weer.
Werkt het verhaal in boekvorm ook zo goed??quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ook weer een fantastisch boek.
Brad is gewoon lekkerder, Erik.
Ik vind ESOTSM echt kut. Véél te voorspelbaar. Camerawerk was wel erg goed.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:37 schreef wyccie het volgende:
Lost in Translation vond ik juist niet leuk om naar te kijken (maar dat komt hoogstwaarschijnlijk door Scarlett Johansson), Eternal sunshine vond ik wel heel mooi.
Het is gewoon een beetje een absurd verhaal (vergelijkbaar met Being Jonh Malkovich). Wat betreft dat slecht uitgewerkte; vind ik juist niet. Het laat je vrij om er zelf over na te denken, ik vind het zelfs bij Lost in Translation in dezelfde mate gebeuren.
Ik heb stikken van chuck paladinges hier nog liggen, die moet ik nog lezen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ook weer een fantastisch boek.
Brad is gewoon lekkerder, Erik.
Tom Cruise vind ik niet zo leuk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, dat ben ik dan weer niet met je eens Erik. Vind dat je meneer Brad dan wel wat tekort doet...
Tom Cruise daarentegen....
Pas de laatste paar jaar heb ik het idee dat hij kan acteren en een film leuk maakt. Daarvoor vond ik hem echt zwaar overschat..
Oh, Fight Club vond ik ook kut.quote:
Ik vond het boek beter. Het einde is ook anders, beter anders.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Werkt het verhaal in boekvorm ook zo goed??
quote:
Bupatih en zijn Jim Carrey-adoratiequote:
Ik vind het jammer dat ik de tijd van Andy Kaufman nooit heb meegemaakt!quote:
Ach, over 30 jaar is het precies andersom.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bupatih en zijn Jim Carrey-adoratie.
Heb je Taxi wel gezien?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:15 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het jammer dat ik de tijd van Andy Kaufman nooit heb meegemaakt!
Al heb ik wel veel over hem gelezen op het internet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |