Tom Cruise vind ik niet zo leuk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, dat ben ik dan weer niet met je eens Erik. Vind dat je meneer Brad dan wel wat tekort doet...
Tom Cruise daarentegen....
Pas de laatste paar jaar heb ik het idee dat hij kan acteren en een film leuk maakt. Daarvoor vond ik hem echt zwaar overschat..
Oh, Fight Club vond ik ook kut.quote:
Ik vond het boek beter. Het einde is ook anders, beter anders.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Werkt het verhaal in boekvorm ook zo goed??
quote:
Bupatih en zijn Jim Carrey-adoratiequote:
Ik vind het jammer dat ik de tijd van Andy Kaufman nooit heb meegemaakt!quote:
Ach, over 30 jaar is het precies andersom.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bupatih en zijn Jim Carrey-adoratie.
Heb je Taxi wel gezien?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:15 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het jammer dat ik de tijd van Andy Kaufman nooit heb meegemaakt!
Al heb ik wel veel over hem gelezen op het internet.![]()
Nope.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, over 30 jaar is het precies andersom.
IK vind het echt niks.....quote:
Je had het boek zeker ook eerder gelezen dan de film gezien??quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond het boek beter. Het einde is ook anders, beter anders.
Ah, dat vond ik wel een leuke serie, al speelt Kaufman er natuurlijk gewoon een typetje.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:16 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, misschien een paar keer een aflevering gezien, maar daar bleef het dan ook bij.
Ja, dat snap ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
IK vind het echt niks.....
Oh, 1 acteur waarvan ik totaal niet begrijp dat 90% van de vrouwen er zo:naar ziet te kijken:
[afbeelding]
Hmm, merk nu dat hij er op foto beter uit ziet dan op film...
goeie vraag...quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Claudia, ben jij iemand die de acteerprestaties op uiterlijk beoordeeld?.
Nope.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je had het boek zeker ook eerder gelezen dan de film gezien??
En dat vraag je alleen omdat ik Brad Pitt en Tom Cruise lekker vind?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Claudia, ben jij iemand die de acteerprestaties op uiterlijk beoordeeld?.
Nou, je post plaatjes van de heren met eenquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dat vraag je alleen omdat ik Brad Pitt en Tom Cruise lekker vind?
Ik vind Hugh Grant leukquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
...of het klein insectenboek?
Goed boek inderdaad. Staat hier ook in de kast
Oh, ik dacht dat het de originele versie wasquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]Maar dit is de gemoderniseerde versie.
Tha_Erik of de Wikipedia insectenpagina ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]Maar dit is de gemoderniseerde versie.
Uiterlijk is natuurlijk erg belangrijk. Kijk, Bill Murray is geen evident knappe man, maar wel heel charismatisch, evenals Al Pacino. Dat uiterlijke is een uitdrukking van iets innerlijks. Uiteindelijk vallen die twee niet te scheiden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, je post plaatjes van de heren met eeneronder, en ik vroeg het me af. Je leek me er het type niet voor, trouwens, maar ik vroeg het me gewoon af.
Al Pacinoquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Uiterlijk is natuurlijk erg belangrijk. Kijk, Bill Murray is geen evident knappe man, maar wel heel charismatisch, evenals Al Pacino. Dat uiterlijke is een uitdrukking van iets innerlijks. Uiteindelijk vallen die twee niet te scheiden.
Dus: ja, ik hanteer uiterlijke maatstaven.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
De Godfather films heb ik nog nooit gezien.
En Harvey Keitel?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Uiterlijk is natuurlijk erg belangrijk. Kijk, Bill Murray is geen evident knappe man, maar wel heel charismatisch, evenals Al Pacino. Dat uiterlijke is een uitdrukking van iets innerlijks. Uiteindelijk vallen die twee niet te scheiden.
Dus: ja, ik hanteer uiterlijke maatstaven.
Ik wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
Jij bent een vrouw, DaMart, dat kan niet anders.
Heb ik niets mee, maar dat kan veranderen als ik een heel goede film van hem zou zien.quote:
Ik ken geen slechte films met hem.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb ik niets mee, maar dat kan veranderen als ik een heel goede film van hem zou zien.
Je zeemt, je houdt van schoonmaken en je hebt geen één Godfatherfilm gezien. Deze feiten maken je mannelijkheid zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:37 schreef DaMart het volgende:
Hoezo?
Dat is wel bijzonder slecht Erikquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond From dusk.. niet zo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:39 schreef k_man het volgende:
Ik ken geen slechte films met hem.
Nee.quote:Ken je Smoke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |