zelfde hier. In de bossen wonen is leuk, maar niet nu. Loop al meer dan een week te proesten, en heb de afgelopen week zelfs de lenzen maar uitgelaten vanwege de irritatie.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:25 schreef dwerg het volgende:
Hooikoorts is kut. En er lag gisteren zoveel stuifmeel op m'n auto, dat ik al moest niezen toen ik er naar keek.
in deze weken vind ik het een genoegen om tussen de bakstenen, beton en glanzende torens te vertoevenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:04 schreef MuadDib het volgende:
In de grote stad is de lucht tenminste lekker fris
Gelukkig is nog iemand het met me eensquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:13 schreef Seborik het volgende:
Ik vond de column zelf eigenlijk niet zo geweldig.
hier ben ik, en ik zat net met nog een stoere in het cafe, bij een jamsessie.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:10 schreef Anton het volgende:
Waar zijn de stoere mensen gebleven??
En mochten jullie in die grot stad willen wonen, m'n huis staat te koop! En helaas heb ik een uitvoering van Ein Deutsches Requiem in het concertgebouw gemist, ik zag pas op de dag zelf dat het was, en vanwege moederdag had ik andere verplichtingen. Ik hoop dat ze het binnenkort nog een keer gaan opvoeren...quote:Op zondag 14 mei 2006 12:04 schreef MuadDib het volgende:
In de grote stad is de lucht tenminste lekker fris
Jazeker. Het is hier veels te leuk. We willen wat groters, daarom gaan we verhuizen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:59 schreef Seborik het volgende:
Blijf je wel in Amsterdam, Z?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:22 schreef Mark het volgende:
Dick Dale is dus niet de godfather of surf:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:22 schreef Mark het volgende:
Dick Dale is dus niet de godfather of surf:
[afbeelding]
8 kijkers vandaag.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:50 schreef Z het volgende:
[..]
En mochten jullie in die grot stad willen wonen, m'n huis staat te koop!
En nog langs een toeristische route ook dusquote:
Je moet ze niet belonen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Net zo'n supergave walkman-telefoon-dinges met ingebouwde speakerdinges gekocht. De eerste volgende aap in de tram die het waagt om hardop ar en bie te luisteren die kan een potje harde Slayer verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |