"Even een hulplijntje inschakelen Robert."quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en alle spiekende/vriendenmetmuziekkennisbellende mensen van gisteravond: you suck. Whahahaha..
Ja en die mensen achter ons die af en toe over onze schouder kwamen leunen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
"Even een hulplijntje inschakelen Robert."
"Vul aan..: John, Paul, George en .... "quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:20 schreef Anton het volgende:
De muziekvragen zijn ook niet geweldig moeilijk daar
Ehmmmmm.......quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:02 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
"Vul aan..: John, Paul, George en .... "
Bah, stelletje lamers..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja en die mensen achter ons die af en toe over onze schouder kwamen leunen.. Ik ken ze. En het meisje dat over ons heen liep te leunen was ook al het vriendinnetje van de presentator. EN ze liep dus te bellen. Maar wij hebben haar lekker ingemaakt.
.
Beatlequote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:02 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
En? Wat en? Dat zijn allemaal dode beatles!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:02 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Goed dat je weer eens gewoon kon genieten.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:48 schreef Tokus het volgende:
zo, voor het eerst in lange tijd ben ik normaal naar een concert gegaan, zonder me zorgen te hoeven maken over fotos nemen, review schrijven, interviews doen, etc. Gewoon lekker van de muziek genieten. Blind Guardian blijft gaaf. Alleen waren die 2 nieuwe nummers niet zo geslaagd, live. Het zijn geen meezingers
Gaan ze nu nog meer richting progmetal?quote:Op zondag 7 mei 2006 00:48 schreef Tokus het volgende:
Alleen waren die 2 nieuwe nummers niet zo geslaagd, live. Het zijn geen meezingers
nee, dat is pas in september.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:11 schreef nipeng het volgende:
[..]
Goed dat je weer eens gewoon kon genieten.![]()
Was dat in de 013?
Nou zeg, zo erg is het ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:02 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Oei, ik weet het niet eens. Ja, die kerel met lang haar die je ook in "24 hour party people" ziet..quote:Op zondag 7 mei 2006 17:13 schreef Anton het volgende:
wie was de producer van Joy Division
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |