Aaaah...dat meen je niet!quote:Op maandag 17 april 2006 20:30 schreef Maeghan het volgende:
Als iemand graag in Engeland wil bestellen maar geen CC heeft mag dat best via mij hoor. Dat je gewoon vtv geld overmaakt, dan bestel ik en laat ik het meteen de goede kant op versturen. Uit Engeland gaat meestal net zo snel of sneller dan in NL trouwens. Ik neem aan dat ze wel een optie hebben om het 'als cadeau' naar iemand te versturen toch? Dus mocht iemand daar nog mee zitten, mail gerust. Shirley had al besteld?
Maar hoe smelt je het dan? In de magnetron?quote:Op maandag 17 april 2006 13:05 schreef Sanne het volgende:
De plaktruc deed ik eerst ook, maar nu verzamel ik de restjes in het blikje, als het bijna vol zit smelt ik er een nieuwe van.
Ja, ik las het nu pas, anders had ik het wel eerder gezegd. Dacht dat je gewoon nog aan het verzinnen was wat je wilde.quote:Op maandag 17 april 2006 21:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aaaah...dat meen je niet!Ben ik net te laat...
Dat had ook flink in de kosten gescheeld..... maar lief aanbod!
Ik ga het onthouden..
Koop je de spullen ook echt voor de discon of gewoon voor het feit 'lekker'?quote:Op maandag 17 april 2006 21:44 schreef Maeghan het volgende:
M'n wishlist. Ik heb even zitten shoppen op de UK site. Niet wat ik ga bestellen hoor, voor alle duidelijkheid, want dat mag ik pas in mei van mezelf, met de volgende disconronde.
Lijst....
Sub-Total: £156.05
Wat, uit die lijst of met de disconronde? Ik wil producten graag proberen als ik daarvoor niet meer de kans krijg. Ik ben gewoon nieuwsgierig. Als mensen allemaal praten over Psychodelic of Aura Suavis en die zo heerlijk vinden, dan wil ik die weleens uit proberen. Daarom had ik Gavarnie zeep en Enchanted massage bar ook gekocht toen. Het eerste is lekker, het tweede maar matig.quote:Op maandag 17 april 2006 22:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Koop je de spullen ook echt voor de discon of gewoon voor het feit 'lekker'?
Ik kan het me overigens heel goed voorstellen, hoor!
Wat jammer nou, ik had dat namelijk ergens gelezen. Dat scheelt namelijk weer ¤6,50 aan verzendkosten.quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef Vava het volgende:
Wil je soms ergens vanaf![]()
* Vava houdt zich aanbevolen
lush is idd opzoek naar een pand in de stad groningen! groningen is een druk bezochte stad en is een plek waar ze graag een verkoop punt willen hebben!! maar ze hebben wel eisen aan locati ed, die is er nu niet dus ff afwachtenquote:Op maandag 17 april 2006 22:21 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Lush werkte toch ook aan een winkel in Groningen??
Hmm zullen er dan zulke grote verschillen per 'batch' zijn of ben ik niet in staat geuren te herkennen (ik snap ook niet hoe mensen marsepein uit snowcake halenquote:Op maandag 17 april 2006 18:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet echt naar honing? Wat grappig, ik vind hem juist ietsje té
Das een hele goeie. Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat Rick om 14.15 uur in Maastricht aan kwam en dat wij toen nog moesten gaan rijden, dus die heeft zitten dutten op een bankje aan de maasquote:Op maandag 17 april 2006 22:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Anitra, om hoe laat was jij zaterdag in de Lushwinkel in Maastricht?
Allebei. En ook een paar via Maerycke en Sinkwanee trouwens.quote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef Shirley het volgende:
Maeghan, waar haal je die discons vandaan? Het Engelse forum of eBay ofzo? Want op eBay zag ik ook allemaals discons voor mooie prijsjes.
Oke das aan het begin van de Markt dus als je van het station komt?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:55 schreef Vava het volgende:
Ga je met de trein? Dan gewoon aan de voorkant het station uit en alsmaar rechtdoor tot je niet meer verder kunt, dan ga je rechts en is het het 2e winkeltje aan je rechterhand, naast een bagelzaakje
Honey, I Washed The Kidsquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:43 schreef Pure-Poison het volgende:
Oke thanks,dat vind ik wel.Ga zeker ff kijken voor de Olive Branch,ben gek op fruit-geurtjes dus dat gaat wel goed komen
Het is zo simpel te bereiken, dat zelfsquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ben ondertussen erg nieuwsgierig geworden naar Lush en aangezien ik volgende week toch naar Den Bosch ga wil ik eens een kijkje gaan nemen in de winkel.Ik heb het adres al wel opgezocht maar heb geen idee waar het zit.Kan iemand mij dat vertellen(ben wel een heel klein beetje bekend in het centrum van Den Bosch)??
Behoorlijk ja! Zou iedereen tv aan het kijken zijnquote:
Aaah okayquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:52 schreef Anitra het volgende:
Het is kruidig met mint, het is even wennen, maar goed te doen.
Ik heb het gebruikt en ik vond het resultaat erg mooi!quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:51 schreef Melusine het volgende:
Ik ga misschien morgen nog even naar de Lush (of eigenlijk naar de Lushes - wil wel naar Leidse- én Kalverstraat).
Wil wel wat lekkers halen maar weet eigenlijk niet wat. Zijn er bij de Leidse nog meer dingen die ze bij de Kalverstraat niet meer hebben? Vorige keer zag ik nog wat Snowfairy, Ruby Red Slippers, Back for Breakfast etc.
Oh en tis eigenlijk meer voor een vriendin van mij, maar heeft iemand ervaring met de haarkleuring van de Lush (Caca Marron etc)? Ik zou het zelf ook wel willen proberen (heb nu mijn haar met een tijdelijk verfje bruin) maar ik heb lichtblond haar van nature, lijkt me toch een beetje eng.
Ik heb vorig weekend de mama caca rouge gebruikt. Was een aardig werkje om te maken en in te smeren, daarna bad schoonmaken, een paar uur met zo'n plak op je kop, weer in bad, bad schoonmaken, enz.... maar, het heeft een hele mooie rode gloed. Ik heb heel dik haar en niet de hele caca gebruikt, omdat ik hardstikke bang was dat het oranje zou worden of zoquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:51 schreef Melusine het volgende:
Oh en tis eigenlijk meer voor een vriendin van mij, maar heeft iemand ervaring met de haarkleuring van de Lush (Caca Marron etc)? Ik zou het zelf ook wel willen proberen (heb nu mijn haar met een tijdelijk verfje bruin) maar ik heb lichtblond haar van nature, lijkt me toch een beetje eng.
Ja volgens mij mag dat niet, maar ik ben wel benieuwd of het echt zo is. Want zo'n gloed is wel mooi.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:52 schreef Melusine het volgende:
Oh, is dat waar? Er mag dus helemaal niets inzitten?
Je kan het beste een plukje van d onderste laag van je haar insmeren met de caca, dan kan je zien hoe je haar er op reageert en of de verf er nog langer uit moet groeien. Ik heb heel erg stevig haar waar je ect alle chemische dingen uit kan halen wat je wilt en de hennaer dan over heen gooien, maar bj sommige mensen ka het haar afbreken als er te snel na de gewone verf met henna gedaan of als je te snel gewone verf doetna de henna.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:52 schreef Melusine het volgende:
Oh, is dat waar? Er mag dus helemaal niets inzitten?
Bij mij moet de chemische verf altijd lang intrekken om iets van resultaat te zien, ik zal de volgende keer eens een proefje vragen in de winkel en dat op een pluk haar proberen! Ben wel benieuwd wat het doet eigenlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je kan het beste een plukje van d onderste laag van je haar insmeren met de caca, dan kan je zien hoe je haar er op reageert en of de verf er nog langer uit moet groeien. Ik heb heel erg stevig haar waar je ect alle chemische dingen uit kan halen wat je wilt en de hennaer dan over heen gooien, maar bj sommige mensen ka het haar afbreken als er te snel na de gewone verf met henna gedaan of als je te snel gewone verf doetna de henna.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:09 schreef _evenstar_ het volgende:
ha ik was bij de lush en heb niets gekocht![]()
![]()
Hopenlijk is die er snel weer want die van Djulian begint op te raken. Ik was die dus ook vergeten zaterdag. Gister alweer een nieuw lijstje gemaakt met wat ik vergeten ben. Als de Happy Pill te bestellen is dan bestel ik dat lijstje en dan is mijn voorraad weer compleet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:42 schreef Maeghan het volgende:
Assisi is toch ook tijdelijk weg ivm reformulatie?
Volgens mij is dat de Golden Slumber.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:38 schreef lotje11 het volgende:
Hmmm vanavond lekkere spullies gekocht bij de lush!!! En een t-shirt gescoord!!!
olive brache, happy pill, lemslip, turbo bubble (omdat die eruit gaat), coolaulin en die nieuwe gouden ballistic gekocht (of vergeeet ik nou iets....)
proefjes van hard, coalface, schnuggle, oxeo en fuwari!
Wat veel proefjesquote:Op woensdag 19 april 2006 01:38 schreef lotje11 het volgende:
Hmmm vanavond lekkere spullies gekocht bij de lush!!! En een t-shirt gescoord!!!
olive brache, happy pill, lemslip, turbo bubble (omdat die eruit gaat), coolaulin en die nieuwe gouden ballistic gekocht (of vergeeet ik nou iets....)
proefjes van hard, coalface, schnuggle, oxeo en fuwari!
Ja, je moet er soms echt om zeurenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:31 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wat veel proefjes
Ik krijg er meestal maar 1 of hooguit 2, als ik het vraag dan. Anders ook wel eens niets (terwijl ik toch ook niet zo heel weinig koop). En vind het juist zo fijn om dingen uit te proberen
Dachten ze dat ze paaseieren aan het uitdelen warenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
het wisselt ook heel erg hoor.vorige week was ik in haarlem, toen kocht ik 1 ding [karma parfum , en kreeg 9 proefjes, waaronder 2 halve amandopondo's .
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:08 schreef Shirley het volgende:
Ik kom even blij doen! Ik mag 10 mei weer afrijden!![]()
Lekker lijstje Lotte... ik wil ook de Happy Pill. Misschien dat ik hem toch krijg bij m'n bestelling...
En je hebt voor 100 gram betaald? Dat heb je goed gedaan danquote:Op woensdag 19 april 2006 19:56 schreef Anitra het volgende:
Mijn badkamer heeft weer het lush-wnkel geurtje![]()
Ik vroeg zaterdag een potje van 100gr AOBSer stonden 2 potjes van 140 gram de verkoopster maakte kurig een potje voor me, maar eenmaal thuis zat ik te kijken en het potje zat voller dan die van 140 gram in de winkel
De Happy zeep kan je in Engeland al bestellenMijn lijst is alleen niet Engelan lang
Goed gedaan danquote:Op woensdag 19 april 2006 22:20 schreef Anitra het volgende:
Lekker lijstje Melusine:
iedereen heeft de happy pill al en zaterdag lag hij niet in maastrichten de stond juist zo hog op mijn lijst.
Vava ik heb idd voor 100gr betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |