quote:
Vanwege de slechte kwalitieit van de pic kan ik niet zien of hetquote:
Net als Disc. Channel. Ja, maar dat is opzich ook wel logisch. Het heeft geen prime-times ofzo. Gewoon de hele dag.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:37 schreef BVO het volgende:
Wat zijn de kijkcijfers van zo'n zender als TMF eigenlijk laag.
Rode wijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanwege de slechte kwalitieit van de pic kan ik niet zien of hetrosé
is of niet [afbeelding] Het lijkt zo net rode wiijn
.
Nou ja, je zou toch verwachten dat zo'n Reaction wel leuke cijfers zou halen, maar ook dat mag blij zijn als het de 30.000 haalt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Net als Disc. Channel. Ja, maar dat is opzich ook wel logisch. Het heeft geen prime-times ofzo. Gewoon de hele dag.
Whaha. Dan ben ik een alcoholist ook prima.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:32 schreef BVO het volgende:
[..]Das een typische alcoholisten-uitspraak
.
Die scoort toch ook wel iets hoger dan de rest?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, je zou toch verwachten dat zo'n Reaction wel leuke cijfers zou halen, maar ook dat mag blij zijn als het de 30.000 haalt.
Graagquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whaha. Dan ben ik een alcoholist ook prima.
Jij ook een glaasje?
quote:
Tut tut, je zit bij de scherpe plaatjes-club op je zit er niet, Airelle. Dit valt me lelijk van je tegen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:40 schreef Airelle het volgende:
En zit niet zo te vitten op mijn webcam. Doet het prima, het licht is alleen kut nu.
Mwah, vind dat ze het niet onaardig doet, maar zie liever Valerio en Renate samen... ach ja, het is wel een grappig programma om net thuis als achtergrondje aan te hebbenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:44 schreef Airelle het volgende:
Ja, volgens mij kijken er ook wel meer hoor. Ik zie het wel eens en het is echt ongelooflijk hoeveel mensen er bellen/smsen/emailen enz.
Ik vind die Miljuschka alleen zo verschrikkelijk (presenteren).
Whehe. Je daagt me uit?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, je zit bij de scherpe plaatjes-club op je zit er niet, Airelle. Dit valt me lelijk van je tegen.
Dat is waar. Ja Valerio en Renate zou leuk zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, vind dat ze het niet onaardig doet, maar zie liever Valerio en Renate samen... ach ja, het is wel een grappig programma om net thuis als achtergrondje aan te hebben.
En mja, als er 20.000 mensen kijken en daar belt/smst een kwart van (=5000) heb je óók een volle uitzending hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |