whehe, moeten we ook niet te vaak doen. die reizigerquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:27 schreef The_Hives het volgende:
wat moet ik met een pm-er
Ik wil wel Cruijff hebben
-edit-
wat moet jij met een Ajacied VK
-edit 2-
ach daar heeft psv trouwens wel vaker last van, dat ze Ajacieden nodig hebben
SWquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mijn TU en mijn kater waren kut!!
gisteren ook alquote:
VVV=venlose voetbal verenigingquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Weet iemand nog een leuke naam voor m'n team?
Ik zat zelf te denken aan FC Black Armed Panthers (), of VVV Koningsstad II
Waar staan eigenlijk die VVV, FC, AC enz voor?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Amsterdamse Club Milanquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]FC= Footbal Club, VVV = Voetbal Vereniniging en dan nog iets
AC = Amsterdamse Club...
![]()
boeiend... doe gewoon wat ipv sys rq en ga serieus trainen anders wordt het nooit wat
jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:04 schreef komrad het volgende:
Maniack, je hebt een stem van me gekregen, goed he
uitmuntend voor 1 mil met zwak ervaring niet goedkoop?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:10 schreef komrad het volgende:
is niet erg goedkoop, ik had ene paar dagen geleden met Grumps een discussie over wat ik tactisch het beste kan doen, een WC IM kopen of een defje erbij
ik heb geboden, even afwachtenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:16 schreef komrad het volgende:
nee niet duur maar ook niet spotgoedkoop lijkt me, maar ligt ook aan leeftijd en XP
met kort passen train je middenvelders en spitsen evenveel. wingers dus niet!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:11 schreef Krany het volgende:
he ik heb ff vraagje.. kan ik met korte pass 8 spelers trainen? (2-5-3) en zo ja, train ik dan iedereen even veel (of bijv vleugelspelers maar voor de helft?)
quote:Hattrick Game Rules:
Training type:Short passes
Improves: Passing
..for..: Midfielders and forwards ((Others))
(tussen haakjes kleine effecten, 10%)
Of naar je eigen geboorteplaats, net als ik -> Easthim...quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:01 schreef maniack28 het volgende:
whatever.. boeiendvernoem je club gewoon naar de geboorteplaats van je favo voetballer, net als ik -> Kristiansund..
ik vraag het me af hoor, ik dacht altijd dat je wingers ook traindequote:Op zaterdag 15 april 2006 14:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
met kort passen train je middenvelders en spitsen evenveel. wingers dus niet!
bron:
[..]
8 spelers max, dus alle middenveldspelers = ook winger + 3 spitsenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:23 schreef komrad het volgende:
[..]
ik vraag het me af hoor, ik dacht altijd dat je wingers ook trainde
ff nakijken dus
maakt wel uit voor je middenveldratings, lage ts = kutmiddenveld => goeie verdediging nodigquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:40 schreef komrad het volgende:
TS maakt niet it
coach: goed/rampzalig
ik heb al een FC maar die moet nog een week of 10 wachten voordat hij mijn coach mag worden
Hauri is wel redelijk goede def maar moet doorgetraind worden.
Daarnaast gaat die WC winger eruit als hij nog even stijgt in passen en conditie
doen -> met snelquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:51 schreef komrad het volgende:
TS maakt nu niets uit ivm reset dat bedoelde ik
ik weet nog niet eens wat mijn toekomstige comp gaat worden, maar ik heb wel middelen om leuke dingen te doen, laat ik het zo zeggen.
Ik zit eigenlijk te denken aan een 20 jarige WC/SN IM met goed wing en spec technisch/snel
heb ik meteen een erg leuke trainee
waar baseer je je op?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
8 spelers max, dus alle middenveldspelers = ook winger + 3 spitsen
vreemd, ik zie t ja. ik heb hattrix eens gemaild voor ophelderingquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:28 schreef foetre het volgende:
Hmm vreemd geval want op http://www.databased.at/hattrick/x-files/ staat het volgende
Passen (korte pass) traint centrale middenvelders, vleugelspelers en aanvallers
Maar idd Verbal de HT regels lijken me idd de enige juiste
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
vreemd, ik zie t ja. ik heb hattrix eens gemaild voor opheldering
* Ballenjongens Unitedquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Het is natuurlijk helemaal de bom als je als voorvoegsel BVO gebruikt in plaats van dat ge-vv en ge-fc...quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Jij leest topics niet he?quote:
Doe normaal! Reageer niet zo overtrokken!quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jij leest topics niet he?
Nee, alleen je eigen posts en dat van mensen die je wil kennen...de rest negeer je. Als je nou eens leert lezen wist je wie die mensen waren![]()
ja papa, sorry papa....mag ik nog wel eten voor ik naar bed moet?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Doe normaal! Reageer niet zo overtrokken!
Duidelijk?
Ik vond je reactie erg ongepast. Waarom moet je zo reageren?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
ja papa, sorry papa....mag ik nog wel eten voor ik naar bed moet?
Who died and made you boss?
Nee, jouw vermanende reactie is wel gepast??quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik vond je reactie erg ongepast. Waarom moet je zo reageren?
Ook deze reactie is niet erg normaal, maar ja, daar zal je het niet mee eens zijn.
Tis een forum, laten we het leuk houden hier.
Dank .
kan iemand me uitleggen wat het probleem is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, jouw vermanende reactie is wel gepast??
Ja, mijn reactie is gepast. Ik vind dat ik je er best op mag wijzen als je reactie niet normaal is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, jouw vermanende reactie is wel gepast??
quote:Jij leest topics niet he?
Nee, alleen je eigen posts en dat van mensen die je wil kennen...de rest negeer je. Als je nou eens leert lezen wist je wie die mensen waren
om even op een discussie terug te komen, iemand nuttige info voor mequote:trainees:
1x WC wing/zwak passen
1x uitstekend wing +1.5, goed passen, briljant +2 def <- HAURI
1x goed wing (zou al lvl8 moeten zijn) met uitmuntend PM
2x uitstekend/redelijk van 17
1x uitstekend/zwak van 17
1x goed/goed van 18
1 trainee nog in te vullen, nu soms een briljant spits met redelijk wing maar hier komt een hele fijne 17 jarige week 2-3 trainee voor terug
A spelers:
keeper: uitmuntend/zwak XP
verdediging: geen spelers voor (evt hauri)
wingback: skiltrades (evt hauri)
WIngers: zie boven
Inners: 1x WC, 2x briljant
Spitsen: Bovennatuurlijk/zwak, Briljant/rampzalig/redelijk wing
waar kan ik het beste versterken?
ik speel dus volgend seizoen VI en heb een goed/rampzalig coach (heb al een Future coach goed/goed)
ik heb geen idee, TSI van bijna 20k is voor een 19 jarige wel tof iigquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:37 schreef -J-D- het volgende:
Hauri is tof! Wat levert die nu op als je hem zou verkopen?
ok nader uitleg:quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:40 schreef -J-D- het volgende:
Uhh, op welk terrein precies? Ik zie de probleemstelling nog niet
niet per definitie, ik overweeg een WC/SN MF te kopen en een andere middenvelder als aanvallende def op te stellen, samen met een WTM zou ik dan bijna altijd het MF moeten winnenquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:44 schreef -J-D- het volgende:
Tja, in ieder geval is het nu zinloos om iets te kopen, aangezien de sterkte van je nieuwe divisie bepalend zal zijn voor je aankopen. Lijkt je ook niet?
quote:komrad verdediging: geen spelers voor (evt Hauri)
Wel gepast???quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja, mijn reactie is gepast. Ik vind dat ik je er best op mag wijzen als je reactie niet normaal is.
Jammer dat je er niet open voor staat. Mijn vraag aan jou is gewoon: reageer niet zo fel op de reacties van een ander. Dat is nergens voor nodig! Als je er niet mee kan leven dat ik je daarop aanspreek, dan moet je dat zelf weten.
[..]
quote:Doe normaal! Reageer niet zo overtrokken!
Duidelijk?
voor 483 kquote:Radu Dobre (87210114)
18 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 2740
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC__Paniek
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
en dat was een maand geleden nog een deftrainer denk je nu natuurlijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
counteren, 4-3-3dan boeit je TS niet
maar volgens je lijstje lijkt t alsof je defs nodig hebt:
[..]
ik ga er maar vanuit dat ik eigenlijk een redelijk MF rating nodig heb en die haal ik nu zeker nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
bovendien 1 x WC, 2 briljant in VI en een wing met wat leuke PM skills, lijkt je dat niet genoeg voor wat middenveld dominantie?
Mooie teamnaamquote:
zonder levenquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:55 schreef Ruudt het volgende:
"Zwart is geen kleur zoals de andere kleuren uit het spectrum. Zwart moet eerder gezien worden als het ontbreken van licht."
Maar Ruudt had wel gelijk foetre!quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:09 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
Deze hebben we ook nog hoor ruudtje
The Brown Panters
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:55 schreef Ruudt het volgende:
"Zwart is geen kleur zoals de andere kleuren uit het spectrum. Zwart moet eerder gezien worden als het ontbreken van licht."
Foetre zelf ook vandaar de black panters.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:14 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
![]()
Radioactieve straling zou je echter wel kunnen klassificeren als zwart.![]()
![]()
38 is idd wel een beetje heel erg overdreven.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:18 schreef twisteddlogic het volgende:
Vriend van me had een 38-jarige speler met +3 gekocht
Heb hem meteen maar het advies gegeven hem op de Tl te zetten of te ontslaan
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:23 schreef foetre het volgende:
HE FF DIMMEN JULLIE!!!
UNITED BLACK PANTHERS FOREVER!
Dan is t te hopen dat ie die nog verkoopt!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:27 schreef The_Hives het volgende:
yep. Die wordt dus niet meer fit.
+7 das wel erg veel! hoe doe je dat?? iemand zn knie uit zn been schoppen oid?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:28 schreef twi het volgende:
Zie nu pas dat ik in m'n vorige wedstrijd een tegenstander een +7 blessure in heb getraptHelaas was 't niet zo'n goeie speler
Dat moet bijna wel en daarna na 1 wedstrijd weer voor een half seizoen geblesseerd raken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
+7 das wel erg veel! hoe doe je dat?? iemand zn knie uit zn been schoppen oid?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |