1.FC Überhaupt !!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:57 schreef foetre het volgende:
[..]
ach kom op ff doorzetten!
Was is je teamnaam(nummer)
ZOZO dees ziet er echt goed uit moet ik zeggen!Ik zit ook aan een schild te denken dat ronde logo begint me te vervelen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:04 schreef Ruudt het volgende:
Zo, m'n nieuwe logo is er!
Niet via ht-forums.org, maar ik had wat rond gekeken op het forum van hattrick..
[afbeelding]
Thnx to FM-Tommy (Misschien wel een bekende van iemand hier)
mooi manquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:04 schreef Ruudt het volgende:
Zo, m'n nieuwe logo is er!
Niet via ht-forums.org, maar ik had wat rond gekeken op het forum van hattrick..
[afbeelding]
Thnx to FM-Tommy (Misschien wel een bekende van iemand hier)
9 van de 10 vragen is gewoon logisch nadenken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:06 schreef Ciscus het volgende:
Je hebt een speler te koop staan. Mag je nu HT-mails aan andere gebruikers gaan sturen om hem aan te prijzen?
Tuurlijk, stuur er maar zoveel als je leuk vindt.
Dat mag, maar aan maximaal 10 mensen.
Nee, het spammen van andere gebruikers is niet toegestaan.
Weetikveel!!, Ben er te moe voor haha
Jaja, ik wil alleen geen geld mislopen door een foutje...quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:10 schreef foetre het volgende:
[..]
9 van de 10 vragen is gewoon logisch nadenken.
Kom op je kan het !!!Tjakka!
Krijg je dan geen herkansingquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:12 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Jaja, ik wil alleen geen geld mislopen door een foutje...
Ja, ik had al een fout met mn logisch nadenken, en mocht het nog eens proberen. Nu durf ik het op logisch nadenken te gooien en ben al bijna klaar hahaquote:
Passen (korte pass) 5 traint centrale middenvelders, vleugelspelers en aanvallersquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:11 schreef Krany het volgende:
he ik heb ff vraagje.. kan ik met korte pass 8 spelers trainen? (2-5-3) en zo ja, train ik dan iedereen even veel (of bijv vleugelspelers maar voor de helft?)
Na zijn conditie training (ong goed tot uitstekend conditie) zet ik em in het begin van komend seizoen op de TL, moet me wel wat kunnen opleveren. Als het zover is dan post ik het hier nog esquote:Michael Kämmler (73127643)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 7 530
Loon: 1 056 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: briljant Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Mijn TU en mijn kater waren kut!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
TU was leuk, mn kater vanmorgen niet
als dat klopt zou ik ondanks mijn degradatie volgend seizoen gewoon weer in de 7de spelen..quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:15 schreef maniack28 het volgende:
Je ranking nu is al bepalend omdat je niet gepromoveerd bent, wat is je ranking nu?
edit hier is de tabel:
Divisie | Huidig | Nieuw
I | 1 - 8 | 1- 8
II | 9 - 40 | 9 - 40
III | 41 - 168 | 41 - 168
IV | 169 - 680 | 169 - 680
V | 681 - 2728 | 681 -2728
VI | 2729 - 10920 | 2729 - 10920
VII | 10921 - 19112 | 10921 - 19112
VIII | 19113 - 27304 | 19113 - 35496
IX | 27305 - 35496 | 35497 - 51880
X | 35497 - 43688 | 51881 - 84648
XI | 43689 - 51880
XII | 51881 - 60072
als je promoveert/degradeert dan neem je de ranking van het team in dat jouw plaats overnemt.
Ik vond dat er wel veel van die "mag je spammen of niet" vragen inzitten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ja, ik had al een fout met mn logisch nadenken, en mocht het nog eens proberen. Nu durf ik het op logisch nadenken te gooien en ben al bijna klaar haha
Je krijgt een percentage tussen de 0,5 en 3% afhankelijk van een aantal factoren. Aangezien spelers zelden voor 10 mil of meer verkocht worden zal je max 300k krijgen voor een ex-speler, geen dikke money dusquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:55 schreef DJqbl5 het volgende:
Ik heb een vraagje.
Hoe zit het precies met de transferopbrengsten van een speler die voor jou club heeft gespeeld?
Laatst verkocht ik een jeugdspeler en kreeg ik moederclub-opbrengsten, en ook nog vorige club opbrengsten.
Maar is het ook mogelijk om nu heel veel spelers te kopen, dan volgende week doorverkopen, en dan binnen een paar seizoenen worden die weer allemaal doorverkochten krijg dikke money.
hoe zit dit nou precies in elkaar?
Ligt er maar net aan wat je onder dikke money verstaat hequote:Op zaterdag 15 april 2006 12:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je krijgt een percentage tussen de 0,5 en 3% afhankelijk van een aantal factoren. Aangezien spelers zelden voor 10 mil of meer verkocht worden zal je max 300k krijgen voor een ex-speler, geen dikke money dus
Ik speel hattrick pas 2 weken, dus volgend seizoen vul ik hem pas in.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:23 schreef maniack28 het volgende:
Opeens is het stil hier... dan toch maar wat reclame voor de awards:
[Hattrick] Fok!Hattrick Awards! - Seizoen 17
whehe, moeten we ook niet te vaak doen. die reizigerquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:27 schreef The_Hives het volgende:
wat moet ik met een pm-er
Ik wil wel Cruijff hebben
-edit-
wat moet jij met een Ajacied VK
-edit 2-
ach daar heeft psv trouwens wel vaker last van, dat ze Ajacieden nodig hebben
SWquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mijn TU en mijn kater waren kut!!
gisteren ook alquote:
VVV=venlose voetbal verenigingquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Weet iemand nog een leuke naam voor m'n team?
Ik zat zelf te denken aan FC Black Armed Panthers (), of VVV Koningsstad II
Waar staan eigenlijk die VVV, FC, AC enz voor?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Amsterdamse Club Milanquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]FC= Footbal Club, VVV = Voetbal Vereniniging en dan nog iets
AC = Amsterdamse Club...
![]()
boeiend... doe gewoon wat ipv sys rq en ga serieus trainen anders wordt het nooit wat
jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:04 schreef komrad het volgende:
Maniack, je hebt een stem van me gekregen, goed he
uitmuntend voor 1 mil met zwak ervaring niet goedkoop?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:10 schreef komrad het volgende:
is niet erg goedkoop, ik had ene paar dagen geleden met Grumps een discussie over wat ik tactisch het beste kan doen, een WC IM kopen of een defje erbij
ik heb geboden, even afwachtenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:16 schreef komrad het volgende:
nee niet duur maar ook niet spotgoedkoop lijkt me, maar ligt ook aan leeftijd en XP
met kort passen train je middenvelders en spitsen evenveel. wingers dus niet!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:11 schreef Krany het volgende:
he ik heb ff vraagje.. kan ik met korte pass 8 spelers trainen? (2-5-3) en zo ja, train ik dan iedereen even veel (of bijv vleugelspelers maar voor de helft?)
quote:Hattrick Game Rules:
Training type:Short passes
Improves: Passing
..for..: Midfielders and forwards ((Others))
(tussen haakjes kleine effecten, 10%)
Of naar je eigen geboorteplaats, net als ik -> Easthim...quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:01 schreef maniack28 het volgende:
whatever.. boeiendvernoem je club gewoon naar de geboorteplaats van je favo voetballer, net als ik -> Kristiansund..
ik vraag het me af hoor, ik dacht altijd dat je wingers ook traindequote:Op zaterdag 15 april 2006 14:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
met kort passen train je middenvelders en spitsen evenveel. wingers dus niet!
bron:
[..]
8 spelers max, dus alle middenveldspelers = ook winger + 3 spitsenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:23 schreef komrad het volgende:
[..]
ik vraag het me af hoor, ik dacht altijd dat je wingers ook trainde
ff nakijken dus
maakt wel uit voor je middenveldratings, lage ts = kutmiddenveld => goeie verdediging nodigquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:40 schreef komrad het volgende:
TS maakt niet it
coach: goed/rampzalig
ik heb al een FC maar die moet nog een week of 10 wachten voordat hij mijn coach mag worden
Hauri is wel redelijk goede def maar moet doorgetraind worden.
Daarnaast gaat die WC winger eruit als hij nog even stijgt in passen en conditie
doen -> met snelquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:51 schreef komrad het volgende:
TS maakt nu niets uit ivm reset dat bedoelde ik
ik weet nog niet eens wat mijn toekomstige comp gaat worden, maar ik heb wel middelen om leuke dingen te doen, laat ik het zo zeggen.
Ik zit eigenlijk te denken aan een 20 jarige WC/SN IM met goed wing en spec technisch/snel
heb ik meteen een erg leuke trainee
waar baseer je je op?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
8 spelers max, dus alle middenveldspelers = ook winger + 3 spitsen
vreemd, ik zie t ja. ik heb hattrix eens gemaild voor ophelderingquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:28 schreef foetre het volgende:
Hmm vreemd geval want op http://www.databased.at/hattrick/x-files/ staat het volgende
Passen (korte pass) traint centrale middenvelders, vleugelspelers en aanvallers
Maar idd Verbal de HT regels lijken me idd de enige juiste
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
vreemd, ik zie t ja. ik heb hattrix eens gemaild voor opheldering
* Ballenjongens Unitedquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Het is natuurlijk helemaal de bom als je als voorvoegsel BVO gebruikt in plaats van dat ge-vv en ge-fc...quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Jij leest topics niet he?quote:
Doe normaal! Reageer niet zo overtrokken!quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jij leest topics niet he?
Nee, alleen je eigen posts en dat van mensen die je wil kennen...de rest negeer je. Als je nou eens leert lezen wist je wie die mensen waren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |