ja papa, sorry papa....mag ik nog wel eten voor ik naar bed moet?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Doe normaal! Reageer niet zo overtrokken!
Duidelijk?
Ik vond je reactie erg ongepast. Waarom moet je zo reageren?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
ja papa, sorry papa....mag ik nog wel eten voor ik naar bed moet?
Who died and made you boss?
Nee, jouw vermanende reactie is wel gepast??quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik vond je reactie erg ongepast. Waarom moet je zo reageren?
Ook deze reactie is niet erg normaal, maar ja, daar zal je het niet mee eens zijn.
Tis een forum, laten we het leuk houden hier.
Dank .
kan iemand me uitleggen wat het probleem is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, jouw vermanende reactie is wel gepast??
Ja, mijn reactie is gepast. Ik vind dat ik je er best op mag wijzen als je reactie niet normaal is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee, jouw vermanende reactie is wel gepast??
quote:Jij leest topics niet he?
Nee, alleen je eigen posts en dat van mensen die je wil kennen...de rest negeer je. Als je nou eens leert lezen wist je wie die mensen waren
om even op een discussie terug te komen, iemand nuttige info voor mequote:trainees:
1x WC wing/zwak passen
1x uitstekend wing +1.5, goed passen, briljant +2 def <- HAURI
1x goed wing (zou al lvl8 moeten zijn) met uitmuntend PM
2x uitstekend/redelijk van 17
1x uitstekend/zwak van 17
1x goed/goed van 18
1 trainee nog in te vullen, nu soms een briljant spits met redelijk wing maar hier komt een hele fijne 17 jarige week 2-3 trainee voor terug
A spelers:
keeper: uitmuntend/zwak XP
verdediging: geen spelers voor (evt hauri)
wingback: skiltrades (evt hauri)
WIngers: zie boven
Inners: 1x WC, 2x briljant
Spitsen: Bovennatuurlijk/zwak, Briljant/rampzalig/redelijk wing
waar kan ik het beste versterken?
ik speel dus volgend seizoen VI en heb een goed/rampzalig coach (heb al een Future coach goed/goed)
ik heb geen idee, TSI van bijna 20k is voor een 19 jarige wel tof iigquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:37 schreef -J-D- het volgende:
Hauri is tof! Wat levert die nu op als je hem zou verkopen?
ok nader uitleg:quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:40 schreef -J-D- het volgende:
Uhh, op welk terrein precies? Ik zie de probleemstelling nog niet
niet per definitie, ik overweeg een WC/SN MF te kopen en een andere middenvelder als aanvallende def op te stellen, samen met een WTM zou ik dan bijna altijd het MF moeten winnenquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:44 schreef -J-D- het volgende:
Tja, in ieder geval is het nu zinloos om iets te kopen, aangezien de sterkte van je nieuwe divisie bepalend zal zijn voor je aankopen. Lijkt je ook niet?
quote:komrad verdediging: geen spelers voor (evt Hauri)
Wel gepast???quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja, mijn reactie is gepast. Ik vind dat ik je er best op mag wijzen als je reactie niet normaal is.
Jammer dat je er niet open voor staat. Mijn vraag aan jou is gewoon: reageer niet zo fel op de reacties van een ander. Dat is nergens voor nodig! Als je er niet mee kan leven dat ik je daarop aanspreek, dan moet je dat zelf weten.
[..]
quote:Doe normaal! Reageer niet zo overtrokken!
Duidelijk?
voor 483 kquote:Radu Dobre (87210114)
18 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 2740
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC__Paniek
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
en dat was een maand geleden nog een deftrainer denk je nu natuurlijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
counteren, 4-3-3dan boeit je TS niet
maar volgens je lijstje lijkt t alsof je defs nodig hebt:
[..]
ik ga er maar vanuit dat ik eigenlijk een redelijk MF rating nodig heb en die haal ik nu zeker nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
bovendien 1 x WC, 2 briljant in VI en een wing met wat leuke PM skills, lijkt je dat niet genoeg voor wat middenveld dominantie?
Mooie teamnaamquote:
zonder levenquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:55 schreef Ruudt het volgende:
"Zwart is geen kleur zoals de andere kleuren uit het spectrum. Zwart moet eerder gezien worden als het ontbreken van licht."
Maar Ruudt had wel gelijk foetre!quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:09 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
Deze hebben we ook nog hoor ruudtje
The Brown Panters
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:55 schreef Ruudt het volgende:
"Zwart is geen kleur zoals de andere kleuren uit het spectrum. Zwart moet eerder gezien worden als het ontbreken van licht."
Foetre zelf ook vandaar de black panters.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:14 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
![]()
Radioactieve straling zou je echter wel kunnen klassificeren als zwart.![]()
![]()
38 is idd wel een beetje heel erg overdreven.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:18 schreef twisteddlogic het volgende:
Vriend van me had een 38-jarige speler met +3 gekocht
Heb hem meteen maar het advies gegeven hem op de Tl te zetten of te ontslaan
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:23 schreef foetre het volgende:
HE FF DIMMEN JULLIE!!!
UNITED BLACK PANTHERS FOREVER!
Dan is t te hopen dat ie die nog verkoopt!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:27 schreef The_Hives het volgende:
yep. Die wordt dus niet meer fit.
+7 das wel erg veel! hoe doe je dat?? iemand zn knie uit zn been schoppen oid?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:28 schreef twi het volgende:
Zie nu pas dat ik in m'n vorige wedstrijd een tegenstander een +7 blessure in heb getraptHelaas was 't niet zo'n goeie speler
Dat moet bijna wel en daarna na 1 wedstrijd weer voor een half seizoen geblesseerd raken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
+7 das wel erg veel! hoe doe je dat?? iemand zn knie uit zn been schoppen oid?![]()
Fuck dat word nog een pittig wedstrijdje d8 dat je wel een vormdaling zou hebben.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:34 schreef stefmans het volgende:
TVP![]()
Tu was normaal![]()
Conditie + 20
Vorm : wel goed
TSI : grote stijging![]()
nee tot mijn verbazing is hij echt goed gebleven, laagste was redelijk de rest is hogerquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:41 schreef foetre het volgende:
[..]
Fuck dat word nog een pittig wedstrijdje d8 dat je wel een vormdaling zou hebben.
Wat worden je ratings dan kan ik me der ff op instellenquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
nee tot mijn verbazing is hij echt goed gebleven, laagste was redelijk de rest is hoger![]()
ow dus t was nog niet eens de schuld van een speler van jou?? Das dan wel weer een tegenvaller!quote:
Het was gewoon een amateur op het veld een prof blijft staan!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ow dus t was nog niet eens de schuld van een speler van jou?? Das dan wel weer een tegenvaller!![]()
idd ene fedde bedoel je toch foetrequote:Op zaterdag 15 april 2006 21:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Het was gewoon een amateur op het veld een prof blijft staan!
Maar daar kennen we der nog wel meer van he wout?
![]()
Hmm beetje mosterd na de maaltijd, maar ik kan het niet laten. Die opmerking van Komrad komt een beetje dichtgetikt over. Ik sta er een beetje van te kijken. Als het je lukt om 19000 posts te sturen naar het fok forum, moet je ook maar eens proberen andermans posts te lezen. Oldbie drukte zich niet zo beschaafd uit, maar hij heeft wat mij betreft wel een punt....quote:
GRRRRquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
idd ene fedde bedoel je toch foetre![]()
Laat maar, enige vorm van zelfkennis is je vreemd. Geen wonder dat het weer fout met je gaat op dit forum. Wanneer is je derde misstap?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je me aaspreekt als een hond vind ik dat niet gepast. Ik spring echt niet in de houding wanneer jij toevallig langskomt.
Ik weet dat ik me ook wel is schuldig maak aan dit soort discussies maar kunnen we deze discussie niet stoppen?We vergeten wat er gezegd is en gaan door met de orde van de dag(hattrick).quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Laat maar, enige vorm van zelfkennis is je vreemd. Geen wonder dat het weer fout met je gaat op dit forum. Wanneer is je derde misstap?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:15 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik weet dat ik me ook wel is schuldig maak aan dit soort discussies maar kunnen we deze discussie niet stoppen?We vergeten wat er gezegd is en gaan door met de orde van de dag(hattrick).
Even goede vrienden![]()
Nee Jdquote:
Humor heb je.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:19 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee Jd!!! een ijsklontje op het vuur.
Ben benieuwd, waar is dat te vinden?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:19 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee Jd!!! een ijsklontje op het vuur.JD niet snel editten he!!
-
Maar morgen word de nieuwe indeling bekend,betekend dit ook dat alle bots er uit zijn of duurd dat wat langer? ff qua onderwerp veranderen![]()
09-04-2006 Zondagquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, waar is dat te vinden?
Toppiequote:Op zaterdag 15 april 2006 23:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Tuurlijk altijd! maar of ik het ook vol kan houden dat durf ik je niet te beloven![]()
gaar, niet zuurquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:44 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
Kijk het begin is er ,als jullie me nu maar niet gaan uitdagen![]()
Want dan zijn de rapen zuur!
Van jou ken ik het hebbenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
gaar, niet zuur
Of daag ik je nu uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |