quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je had liever een sinaasappel gehad?
Sloopkogelsquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De rest zwijgt omdat ze het niet snappen.
Wij snappen het welquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De rest zwijgt omdat ze het niet snappen.
M5 is een kloon van jequote:Op vrijdag 14 april 2006 11:52 schreef Hugster het volgende:
deze auto in deze kleur, interieur en motor staat hier voor de deur
Toeval
Welke van de 2 kleuren?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:52 schreef Hugster het volgende:
deze auto in deze kleur, interieur en motor staat hier voor de deur
Toeval
Ik zou best Hugo's kloon willen zijnquote:
je bent dan ook een geval apartquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou best Hugo's kloon willen zijn
ja dat is om kanten van mezelf te laten zien die ik met Hugster niet naar boven wil laten komenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
Oh Hugster, met M5 wou je mij in de maling nemen
Ik denk dat jij de apparte bent, en ik de normalequote:
je hebt een lp van henkquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de apparte bent, en ik de normale
BEN JE NOG MAAGD EN WIL JE EEN GOLF KOPEN!!!!!????????222222twotwotweetwequote:Op vrijdag 14 april 2006 11:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja dat is om kanten van mezelf te laten zien die ik met Hugster niet naar boven wil laten komen
Ja en nog een kleine 200 andere lp'squote:
jezelf normaal noemen geeft aan dat je zelfkennis op een bijzonder laag niveau staatquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de apparte bent, en ik de normale
O ja joh, zet het eens voor me uit een dan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:01 schreef M5 het volgende:
[..]
jezelf normaal noemen geeft aan dat je zelfkennis op een bijzonder laag niveau staat
* vlad jaloers is op lp collectiequote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:03 schreef vlad het volgende:
[..]
* vlad jaloers is op lp collectiealleen de lp van henk mag achterwege blijven
![]()
verpest het nou niet voor me!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
BEN JE NOG MAAGD EN WIL JE EEN GOLF KOPEN!!!!!????????222222twotwotweetwe![]()
![]()
nah, ignorance is bliss, dus ik laat je maarquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
O ja joh, zet het eens voor me uit een dan.![]()
Als je praatjes gaat lopen maken zo moet je er wel een beetje moeite voor doenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:05 schreef M5 het volgende:
[..]
nah, ignorance is bliss, dus ik laat je maar
led zeppelinquote:
Compleetquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:05 schreef vlad het volgende:
[..]
led zeppelin![]()
![]()
heb je ook picture discs aan de muren hangen?![]()
ik voel hier een warme band ontstaanquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je praatjes gaat lopen maken zo moet je er wel een beetje moeite voor doen
Nee, ik doe het echt voor de soundquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:05 schreef vlad het volgende:
[..]
led zeppelin![]()
![]()
heb je ook picture discs aan de muren hangen?![]()
wat jij wilquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je praatjes gaat lopen maken zo moet je er wel een beetje moeite voor doen
Kan ik die ook met de pick-up afspelen?quote:
Vast welquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan ik die ook met de pick-up afspelen?
Naja ik maak een grapje, jij komt met een verwijt. Dan wil graag wten wat je denkt.quote:
* ijsmeis duiktquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Op die bank heb ik ook nog gehangen![]()
ijsmeis, eropaf!
1x, dan is ie grijs gedraaidquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan ik die ook met de pick-up afspelen?
nu gaan we het nog omdraaien ook, jij bent een mooie hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Naja ik maak een grapje, jij komt met een verwijt. Dan wil graag wten wat je denkt.![]()
Ken je het woord sarcasme of nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:10 schreef M5 het volgende:
[..]
nu gaan we het nog omdraaien ook, jij bent een mooie hoor.
ik noem je een geval apart, en vervolgens moet jij zo nodig melden dat je jezelf normaal vind.
Ja die naald die iedere keer op een rubber hobbel van de slipmat knaltquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:10 schreef M5 het volgende:
[..]
nu gaan we het nog omdraaien ook, jij bent een mooie hoor.
ik noem je een geval apart, en vervolgens moet jij zo nodig melden dat je jezelf normaal vind.
BamBamBamBamquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja die naald die iedere keer op een rubber hobbel van de slipmat knalt
Ga je me nou voor Peu uitmakenquote:
t0n heeft ook al isseus met jequote:Op vrijdag 14 april 2006 12:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga je me nou voor Peu uitmaken![]()
Gast je hebt duidelijk isseus met me, ik vraag wat ze zijn, en je wilt ze niet zeggen.
quote:I don't dig:
Gay sex.
Getting Anal'd.
Wegmisbruikers.
Co Spee.
Hermandeperman.
Sjoewe.
Stammuziek van 60 euro voor een kwartiertjequote:
We hadden het toch nog over de dvd?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Stammuziek van 60 euro voor een kwartiertje
t0n is dus ook een aantal keer geanal't als ik het goed begrijpquote:
Weet ik veel. 't Staat in zijn fotoboekquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ook al met mij![]()
![]()
![]()
Waarom dat nou weer?
Ik had het over de naald van de draaitafel die van de DVD afglijd en de slipmat te grazen neemtquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We hadden het toch nog over de dvd?
Die kost geen 60 euro. Eerder 6 euro
Ohquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had het over de naald van de draaitafel die van de DVD afglijd en de slipmat te grazen neemt
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet ik veel. 't Staat in zijn fotoboek
ik weet het nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ook al met mij![]()
![]()
![]()
Waarom dat nou weer?
WAT kon hij nog wel hebben in godsnaam?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik weet het niet
Van mij kon het nog wel hebben zei hij![]()
wil je Anne achter je aan?quote:
HOMOquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
wil je Anne achter je aan?
In gemeenschap van goederen getrouwd, daar gaat m'n halve kapitaal. Laten we dat maar even niet doen
zullen we stiekem wel?
Ik ga bovenopquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, kijk jij nou maar uit dat hij je niet platwalst
Mwah, Anne kan ik nog wel hebbenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
wil je Anne achter je aan?
In gemeenschap van goederen getrouwd, daar gaat m'n halve kapitaal. Laten we dat maar even niet doen
zullen we stiekem wel?
Ik ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:23 schreef Sjoewe het volgende:
ik wacht op een twee pagina's beslaande post van M5 wat er allemaal mis met me is![]()
hij is wel stil ineensquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:23 schreef Sjoewe het volgende:
ik wacht op een twee pagina's beslaande post van M5 wat er allemaal mis met me is![]()
Ik hoop op eerst een lijst en dan een bojotjequote:Op vrijdag 14 april 2006 12:25 schreef vlad het volgende:
[..]
hij is wel stil ineens![]()
dus of hij doet een bojotje of je krijgt me daar straks een lijst![]()
SSSSsssssssssst dan!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mwah, Anne kan ik nog wel hebben
En dude, wat een domme zet van je, je halve vermogen![]()
En natuurlijk doen we het wel, kan jou die Anne verrotten![]()
Jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:25 schreef vlad het volgende:
[..]
hij is wel stil ineens![]()
dus of hij doet een bojotje of je krijgt me daar straks een lijst![]()
the ramonesquote:
Daar ben ik ook geweestquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:26 schreef vlad het volgende:
[..]
the ramones![]()
ben naar een concert van de heideroosjes geweest waar ze alleen ramones covers speeldeniet beter dan origineel, maar toch heel gaaf
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:13 schreef vlad het volgende:
laat het rusten en ga iets doen waar je goed in bent. mooie auto's posten bv![]()
![]()
wat heeft m5 toch verkeerd gedaan joh?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop op eerst een lijst en dan een bojotje
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop op eerst een lijst, dan een bojotje en daarna de intercity naar Roosendaal
Niks, maar hij bijt zo liefquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:27 schreef vlad het volgende:
[..]
wat heeft m5 toch verkeerd gedaan joh?![]()
ik heb geen enkel probleem met hemhij post mooie auto's
![]()
Lang verhaal, maar hij hapt altijd zo heerlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:27 schreef vlad het volgende:
[..]
wat heeft m5 toch verkeerd gedaan joh?![]()
ik heb geen enkel probleem met hemhij post mooie auto's
![]()
Sjoewe, je bent een wanker.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niks, maar hij bijt zo liefTja dat is mijn humor, maar bijna niemand zeikt ooit naar me terug
Met hermandeperman? NOOITquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
ooh je wil een triotje eh?
Dat ik die stille hints toch niet eerder begreep![]()
Idd, je staat op eenzame hoogtequote:Op vrijdag 14 april 2006 12:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niks, maar hij bijt zo liefTja dat is mijn humor, maar bijna niemand zeikt ooit naar me terug
Maar wel een wanker met twee stuks Jan DesBouvrie in de huiskamerquote:
We weten het, we weten hetquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:30 schreef vlad het volgende:
[..]
tuurlijk niet![]()
we zijn allemaal jaloers en willen dolgraag bij de FBG horen. dan ga je ze natuurlijk niet aanvallen![]()
![]()
Wees blij dat m'n vrienden hier niet postenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, je staat op eenzame hoogte
Eet smakelijk vladz0rquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:31 schreef vlad het volgende:
kut, kom er net achter datr ik nog op m'n werk zit![]()
lunchen is![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wees blij dat m'n vrienden hier niet postenDie zijn tien keer erger
Ej, praat voor jezelfquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:30 schreef vlad het volgende:
[..]
tuurlijk niet![]()
we zijn allemaal jaloers en willen dolgraag bij de FBG horen. dan ga je ze natuurlijk niet aanvallen![]()
![]()
en jij bent mede-boot-fapperquote:
Jij wilt gewoon mijn tapijt likkenquote:
Op de middelbare school, vlak voor gym:quote:
bwahahahaquote:Heee gast het valt uit! Wat valt uit? Het haar van je moeder?
Dat zeg je nu, maar wacht maar tot je er op ligt, dan wil je die kokosmat echt aflebberenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet je overdrijft, ik wilde alleen even liggen![]()
GMTAquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:32 schreef vlad het volgende:
[..]
en jij bent mede-boot-fapperdus jou kan ik onmogelijk afzeiken
![]()
Kokosquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar wacht maar tot je er op ligt, dan wil je die kokosmat echt aflebberen
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op de middelbare school, vlak voor gym:
[..]
bwahahaha
Ja man, het is net een grote bountyquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kokos![]()
Als het naar kokosnoot smaakt ga ik er overheen kotsen
Je hebt nog nooit een kokosmat gelikt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kokos![]()
Het zijn bij ons altijd de te harde grappenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maja, zulks een flauwe grappen maken wij ook al jaaaaren
Maar vooral practical jokes
Wanneer kom je dan reserveer ik vastquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zorg maar vast voor een schoonmaakbedrijf dan
Filmpjes maken van kotsende vriendenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het zijn bij ons altijd de te harde grappen
Al 4 jaar een gangsterrapgroep hebbenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Filmpjes maken van kotsende vrienden
staat genoteerdquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Al 4 jaar een gangsterrapgroep hebben
Binnenkort gaan we nog één keer nummers opnemenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wij hebben ook een lied gemaakt voor de vakantie, maar daar is geen hol aan als je de mensen niet kent
Dat doet de poes wel voor jequote:Op vrijdag 14 april 2006 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kokos![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Binnenkort gaan we nog één keer nummers opnemen
Heb je nog het filmpje bij de hand van het rukkende jochie op de tribune?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wij hebben ook een lied gemaakt voor de vakantie, maar daar is geen hol aan als je de mensen niet kent
Lolquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maatje van me ( www.deviation.be ) komt over 3 weken ofzo opnemen bij mij in de schuur
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb je nog het filmpje bij de hand van het rukkende jochie op de tribune?![]()
jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Zal ik hem voor je uploaden?
Oh jawel hoor. Alleen da's zo gemakzuchtigquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Werkt dat niet op je appeltje?
Vriend van mij eh, wat had je verwacht?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Alleen da's zo gemakzuchtig
ja dit dusquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vriend van mij eh, wat had je verwacht?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:55 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=00000074.AVI
Schotland
ROFLONTPLOFLquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:55 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=00000074.AVI
Schotland
Met dank aan m'n opaquote:
Ik dacht twee seconden dat er Dakdekker stondquote:
quote:
't oorspronkelijke beroep van paps jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik dacht twee seconden dat er Dakdekker stond
Deze is ook betaald maar voor geen cent van mijquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:04 schreef vlad het volgende:
[..]
ze worden steeds groter
maar bootje dat ik poste is wel afbetaald en helemaal van mij![]()
![]()
Ik niet van m'n Schakeltjequote:Op vrijdag 14 april 2006 13:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Deze is ook betaald maar voor geen cent van mij
En van m'n quicksilvertje heb ik geen foto's
Hij was jarig toen op vakantiequote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij was jarig toen op vakantie
Taart gekocht, maar die was zo gortdroog dat we allemaal maar de hap die we in onze mond hadden over z'n gezicht hebben uitgesproeid
Over domme grappen gesproken
Echt te meesterlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En na een half uur was hij het nog steeds niet zat![]()
Z'n pa ernaast ook ehquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Echt te meesterlijk![]()
![]()
![]()
![]()
En maar wrijven en wrijven dat schaap
*hump*hump*hump*hump*hump*hump*hump*hump*hump*quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Echt te meesterlijk![]()
![]()
![]()
![]()
En maar wrijven en wrijven dat schaap
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij was jarig toen op vakantie
Taart gekocht, maar die was zo gortdroog dat we allemaal maar de hap die we in onze mond hadden over z'n gezicht hebben uitgesproeid
Over domme grappen gesproken
ongekendquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Z'n pa ernaast ook eh
Kijkt hem aan, en mompelt iets van "Nice uh"![]()
Die van mij het leven van de straatquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
Je weet toch ik heb lang naar je gezocht![]()
Met die gangsta zijn blijft de beste
![]()
![]()
Zo ongekend veel lol gehad die vankantiequote:
Ik heb er alweer zo'n zinquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sock on tha mike is gansta en wacko
leuke bootjes. hoeveel pk's?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:24 schreef Hugster het volgende:
mijn bootje![]()
[afbeelding]
Maar dan in het wit. niet in dat vieze groen, en zonder stuurkolom
Lekker kleurtje heurquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:24 schreef Hugster het volgende:
mijn bootje![]()
[afbeelding]
Maar dan in het wit. niet in dat vieze groen, en zonder stuurkolom
DAN IK IS HET LAMLUL, HEB JIJ JE OPLEIDING AFGEROND?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:24 schreef vlad het volgende:
kutstagaire![]()
arrogant misbaksel is het![]()
als beter weten dan mij (op zich niet het grootste probleem) maar wel gewoon doen waar hij zin in heeft en geen afspraken nakomen![]()
word er sjagge van![]()
Voor de visserschquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja hoe verzin je als ontwerper zoiets
Dat vind toch niemand mooi?
Pfoeh, als jij voor mij de filename hebtquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo ongekend veel lol gehad die vankantie![]()
Heb jij die film nog eigenlijk?![]()
Anders wil ik hem GRAAG hebben, ben hem kwijt nl
Lekker teveel olie mengen en rrrrokenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
4 takt
2 takt![]()
Lekker stinken en teringherrie maken![]()
schotland zit bijna zeker weten in de filename, meer zou ik zo niet weten, vanavond wel denk ikquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Pfoeh, als jij voor mij de filename hebt
Staat misschien nog wel op m'n pc ergens![]()
Ook daar heb ik de dump in dump in dump in dump in dump mapstructuur aangehouden dus iets vinden is een jodenklus. Maar met filename is het te doen [afbeelding]
Compenseren jochie?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lekker teveel olie mengen en rrrroken
Sinasappeltje?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Compenseren jochie?
Maar idd, altijd teveel olie in die dingen, lekker smeren
betweterquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
DAN IK IS HET LAMLUL, HEB JIJ JE OPLEIDING AFGEROND?
ja preciesquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nu doet ie het weer.quote:
Maakt niet uit kereltje, PI niet gezien?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:32 schreef vlad het volgende:
[..]
betweter![]()
taaltechnisch ben ik nogal niet begaafd, maar dat was al wel duidelijk![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het algemeen gerespecteerde medicijn "gauloises" maar ff op m'n lip leg
Dat ging over 2 takt n00bz0r!!!:!:D:D:!:!@:D:DFOPNEoneoneEONED:E:!!!:!:!:!:EDHWEHAHAHAHW:WHELWLSOSERRRRRRREOEIROIWERL!!!DOFE:D:D:D:D_o_quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja precies
Bevalt me erg goed dat ding, lekker stil chillen zo, loop zooo rustig
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet weetquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ging over 2 takt n00bz0r!!!:!:D:D:!:!@:D:DFOPNEoneoneEONED:E:!!!:!:!:!:EDHWEHAHAHAHW:WHELWLSOSERRRRRRREOEIROIWERL!!!DOFE:D:D:D:D_o_;D
![]()
D: D:EUWERL:DSUL:DF FUCKINGMORON!!!:D:D:D:D;DOEOEN!O!!! ONEOENENOED":D::!!!
ik vergeet gewoon nog steeds om daar op te letten hequote:Op vrijdag 14 april 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maakt niet uit kereltje, PI niet gezien?
Nooit meer 's nachts naar de turk moeten omdat je zonder komt te zittenquote:
Dag hermquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:36 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga eens even met de bulldozer door m'n huis raggen![]()
Carbonquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet weet
Begin echt niet over motoren bij mij
Da's een kwestie van voorraadbeheer en planningquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nooit meer 's nachts naar de turk moeten omdat je zonder komt te zitten
Voorraadje aanleggenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nooit meer 's nachts naar de turk moeten omdat je zonder komt te zitten
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Da's een kwestie van voorraadbeheer en planning
Spare pakjes
Ik heb Hugsterr voor mezelfquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wil Huggie voor jezelf eh![]()
Je zag het nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je een kloon hebt aangemaakt die Hugsterr heet eh? [afbeelding]
Jaaajaquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Ik ben nog niet zo dom als jij eruit ziet
quote:
arm beestquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Axl is mank, gister is zn achterpoot flink toegetakeld bij een gevecht
weet je al wanneer je mag afrijden?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben aan het neopetteren en ga zo een stuk fietsen
dus ja ik verveel me ook. ik kan niet wachten tot ik een auto heb, alle truck die op fietsafstand zijn heb ik ondrtussen al op de foto
quote:
en wat betekend die dan??quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een nieuwe smilie ontdekt
P+P+ P+
ik ben geen haar beterquote:
great minds think alikequote:Op vrijdag 14 april 2006 15:48 schreef vlad het volgende:
[..]
ik ben geen haar beter![]()
kan iemand mij vertellen wat GMTA betekend?![]()
kom maar halenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:49 schreef Fugie het volgende:
i need windows xp nu !
dat is wel bij meer telefoons zoquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:59 schreef Fugie het volgende:
telefoonaccu had net 2 streepjes, doe ik hem 5 minuten in de oplader zijn het er weer 4
+6 kansloosquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben aan het rellen op een heksenforumonder mn eigen naam dit keer zelfs
+10 vermakelijk, ik blijk te persoon waar ik nu ruzie mee heb in het echt te kennen, maar dat weet hij/zij* nietquote:
Je kent iemand maar je weet het geslacht nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
+10 vermakelijk, ik blijk te persoon waar ik nu ruzie mee heb in het echt te kennen, maar dat weet hij/zij* niet
doorhalen wat niet van toepassing is ikzelf weet zijnhaar gesalcht niet
5 jaar gheledne was het een man.. nu heeft het tieten, en ik hoef niet zo nodig te controleren in welke fase ze met ombouwen zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kent iemand maar je weet het geslacht niet![]()
Ik haal weer een simpel onding, minder shit die ik toch niet gebruikquote:
Hij dusquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
5 jaar gheledne was het een man.. nu heeft het tieten, en ik hoef niet zo nodig te controleren in welke fase ze met ombouwen zijn
Als gratis is bij het verlengen van m'n abbo heb ik geen moeite met wat nutteloze functiesquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik haal weer een simpel onding, minder shit die ik toch niet gebruik
kost me 10 cent iedere keer als je perongeluk langer dan twee tellen op de Wap knop druktquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:24 schreef M5 het volgende:
[..]
Als gratis is bij het verlengen van m'n abbo heb ik geen moeite met wat nutteloze functies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |