quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je had liever een sinaasappel gehad?
Sloopkogelsquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De rest zwijgt omdat ze het niet snappen.
Wij snappen het welquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De rest zwijgt omdat ze het niet snappen.
M5 is een kloon van jequote:Op vrijdag 14 april 2006 11:52 schreef Hugster het volgende:
deze auto in deze kleur, interieur en motor staat hier voor de deur
Toeval
Welke van de 2 kleuren?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:52 schreef Hugster het volgende:
deze auto in deze kleur, interieur en motor staat hier voor de deur
Toeval
Ik zou best Hugo's kloon willen zijnquote:
je bent dan ook een geval apartquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou best Hugo's kloon willen zijn
ja dat is om kanten van mezelf te laten zien die ik met Hugster niet naar boven wil laten komenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
Oh Hugster, met M5 wou je mij in de maling nemen
Ik denk dat jij de apparte bent, en ik de normalequote:
je hebt een lp van henkquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de apparte bent, en ik de normale
BEN JE NOG MAAGD EN WIL JE EEN GOLF KOPEN!!!!!????????222222twotwotweetwequote:Op vrijdag 14 april 2006 11:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja dat is om kanten van mezelf te laten zien die ik met Hugster niet naar boven wil laten komen
Ja en nog een kleine 200 andere lp'squote:
jezelf normaal noemen geeft aan dat je zelfkennis op een bijzonder laag niveau staatquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de apparte bent, en ik de normale
O ja joh, zet het eens voor me uit een dan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:01 schreef M5 het volgende:
[..]
jezelf normaal noemen geeft aan dat je zelfkennis op een bijzonder laag niveau staat
* vlad jaloers is op lp collectiequote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:03 schreef vlad het volgende:
[..]
* vlad jaloers is op lp collectiealleen de lp van henk mag achterwege blijven
![]()
verpest het nou niet voor me!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
BEN JE NOG MAAGD EN WIL JE EEN GOLF KOPEN!!!!!????????222222twotwotweetwe![]()
![]()
nah, ignorance is bliss, dus ik laat je maarquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
O ja joh, zet het eens voor me uit een dan.![]()
Als je praatjes gaat lopen maken zo moet je er wel een beetje moeite voor doenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:05 schreef M5 het volgende:
[..]
nah, ignorance is bliss, dus ik laat je maar
led zeppelinquote:
Compleetquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:05 schreef vlad het volgende:
[..]
led zeppelin![]()
![]()
heb je ook picture discs aan de muren hangen?![]()
ik voel hier een warme band ontstaanquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je praatjes gaat lopen maken zo moet je er wel een beetje moeite voor doen
Nee, ik doe het echt voor de soundquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:05 schreef vlad het volgende:
[..]
led zeppelin![]()
![]()
heb je ook picture discs aan de muren hangen?![]()
wat jij wilquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je praatjes gaat lopen maken zo moet je er wel een beetje moeite voor doen
Kan ik die ook met de pick-up afspelen?quote:
Vast welquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan ik die ook met de pick-up afspelen?
Naja ik maak een grapje, jij komt met een verwijt. Dan wil graag wten wat je denkt.quote:
* ijsmeis duiktquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Op die bank heb ik ook nog gehangen![]()
ijsmeis, eropaf!
1x, dan is ie grijs gedraaidquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan ik die ook met de pick-up afspelen?
nu gaan we het nog omdraaien ook, jij bent een mooie hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Naja ik maak een grapje, jij komt met een verwijt. Dan wil graag wten wat je denkt.![]()
Ken je het woord sarcasme of nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:10 schreef M5 het volgende:
[..]
nu gaan we het nog omdraaien ook, jij bent een mooie hoor.
ik noem je een geval apart, en vervolgens moet jij zo nodig melden dat je jezelf normaal vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |