Ik sprak het hardop uit, en toen viel het kwartje.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:03 schreef Svensational het volgende:
[..], je begreep 'm
![]()
Ja, hij is tof!
Geen idee, maar Aimee Mann is bekend geworden door de muziek die zij heeft gemaakt voor de film Magnolia. Alleen komt dit specifieke liedje weer niet uit die film, daar heb ik meteen naar gekeken. Ik hoor haar muziek wel eens gebruikt worden op tv, maar dat is bijna altijd het liedje Save Me (dat wel uit Magnolia komt).quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:01 schreef Chowi het volgende:
Ik zat trouwens na te denken over die muzikale hint, Aimee Mann - How am I different?. Misschien is de tekst niet zozeer de hint, het kan ook zijn dat het liedje een titelsong is geweest van een programma waar de Mol in te zien was, of zo. Geen idee hoe je dat na kunt gaan, maar het is een mogelijkheid!
Ik denk ook dat zij het is, maar wat ik dan alleen niet snap is waarom Richard eruit is. Hij zei dat hij 75% van de testvragen richting Frédérique had beantwoord, maar zo iemand als Roderick die al een paar afleveringen op Peggy zit, zit er nog in. Dat klopt dan toch niet? En er was nog iemand die op Peggy zit, toch? Zou toch Roderick de Mol zijn...?quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren zijn mijn verdenkingen van Frédérique enorm versterkt.
Ze is het, dat kan niet anders. Het is ook niet anders.
En de mensen die op haar stemden (Peggy en Toine) zitten er ook nog in.
Natuurlijk niet, want wat moet de Mol dan zeggen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:45 schreef Woepsie het volgende:
Ik vraag me ook af of iedereen wel eerlijk tegen de camera zegt wie ze verdenken. Ik heb namelijk het idee dat ook daarover nog al eens gelogen word.
Dat kan natuurlijk ook een verhullende tactiek zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:49 schreef Ayaxola het volgende:
Ik verdenk Roderick trouwens niet echt. Hij zit de hele tijd van die vragen te stellen, aan iedereen om alles door te krijgen. Een mol hoeft dat helemaal niet te doen. Roderick wil volgens mij echt alles snappen wat er gebeurd, en is wel heel intensief met het spel bezig.
Dat hij Richard toen zo zat uit te horen, had volgens mij niet zozeer te maken met dingen willen snappen, het was volgens mij een flink staaltje bewuste psychologische oorlogsvoering. Hij zei in de aflevering waarin hij Richard uit de kooi liet dat Richard een tijdje zijn mol was geweest en dat hij het interessant vond om hem terug in het spel te laten en hij wilde zien hoe Richard zou reageren als hij hem enorm op zijn huid zou gaan zitten en openlijk héél erg op hem zou gaan letten. (arme Richardquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:49 schreef Ayaxola het volgende:
Roderick wil volgens mij echt alles snappen wat er gebeurd, en is wel heel intensief met het spel bezig.
Richard zei toch ook gisteren, dat hij een beetje bang van Roderick was soms?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat hij Richard toen zo zat uit te horen, had volgens mij niet zozeer te maken met dingen willen snappen, het was volgens mij een flink staaltje bewuste psychologische oorlogsvoering. Hij zei in de aflevering waarin hij Richard uit de kooi liet dat Richard een tijdje zijn mol was geweest en dat hij het interessant vond om hem terug in het spel te laten en hij wilde zien hoe Richard zou reageren als hij hem enorm op zijn huid zou gaan zitten en openlijk héél erg op hem zou gaan letten. (arme Richard)
Dat maken ze in de laatste aflevering bekend, als Roderick het goed had komt er nog 250 euro bij.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:02 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ja, haha.
Maar hoe zat het nou eigenlijk, heeft Roderick met dat ruilen van plek nou 250 euro verdiend eigenlijk? De opdracht was, wissel van plek met de Mol. Maar wat als hij nou heeft geruild met iemand die niet de Mol is? Verdiende hij dan toch dat geld?
Oooh, dat had ik even gemist, thanks.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:20 schreef easy-going het volgende:
Dat maken ze in de laatste aflevering bekend, als Roderick het goed had komt er nog 250 euro bij.
Ja, toen Frédérique ging twijfelen, schrok ik me dood, omdat ik wist dat degene die geen naam noemt eruit gaat.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:41 schreef Rewimo het volgende:
Frederique en Richard noemden allebei geen mol. Richard ging eruit.
Dus ze moeten eigenlijk de naam van de mol noemen, of heb ik het verkeerd?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:41 schreef Rewimo het volgende:
Frederique en Richard noemden allebei geen mol. Richard ging eruit.
Dat waren mijn gedachten ook ! Milouska haalt haar mollenstreek uit.quote:
soms wel, soms nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dus ze moeten eigenlijk de naam van de mol noemen, of heb ik het verkeerd?
[..]
Dat waren mijn gedachten ook ! Milouska haalt haar mollenstreek uit.![]()
Dat weet iedereen dat je in de winkel waar je badkamer artikelen kan kopen.
geen boekenkast kunt kopen![]()
Idd, mocht ze wel de mol zijn, zou ik dat wel een domper vinden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
soms wel, soms niet
milouska is gewoon onhandig, niet de mol
maar die slome actie van fred was ook erg opvallendquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, mocht ze wel de mol zijn, zou ik dat wel een domper vinden.
Klopt, ook leek Frederique bepaalde opdrachten tijdens het diner bewust te willen saborteren, o.a. die van Toine en Richard.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar die slome actie van fred was ook erg opvallend
en haar eigen opdracht voerde ze met verve uit.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, ook leek Frederique bepaalde opdrachten tijdens het diner bewust te willen saborteren, o.a. die van Toine en Richard.
Of, ze speelt het zo goed. .Dat ze toch de mol kan zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
soms wel, soms niet
milouska is gewoon onhandig, niet de mol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |