Ik hou ook niet van wachten hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, de tweede inhaler wil een inhaler inhalen. Daarom belt hij. En dat is gek. Omdat inhaler 1 niet in de weg staat, maar aan het inhalen is. Als inhaler 2 gewoon even wacht, kan hij inhaler 1 weer inhalen. maar dat doet inhaler 2 niet, die belt!
Da's balen. Ik moet ook 'vroeg' op.quote:
Ja, ik ga maar weer eens een slaap poging wagen..quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van wachten hoor
Ik hoop met je mee broer!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:32 schreef broer het volgende:
Terugvindnies.
Ik ga slapen en hopen dat het morgen wat minder snotterig weer is.
Ik heb alleen zondag vrij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:32 schreef DaMart het volgende:
Ik mag uitslapen... 4 dagen lang... dus ik stel het moment van slapen nog eventjes uit...
dankjequote:Op vrijdag 14 april 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb alleen zondag vrij.
Welterusten AR.
Ik kan het eigenlijk niet beter zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:35 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk niet beter zeggen.
Wat heb jij voor een wrede meester dat je op zo een onchristelijk uur moet opstaan?
Ach, je verdient het ook wel eigenlijk...
Nou weet ik niet waar de Laarstraat zich bevindt, maar dat is inderdaad wel irritant.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:36 schreef NoSigar het volgende:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, da's toch stom? Als er nou twee tuttebellen naast elkaar fietsen en je wilt inhalen, dan zou ik ook bellen. Maar toch niet als degene die voor je fietst aan het inhalen is? (eind kwoot Wyccie)
Nee, het is inderdaad een behoorlijke misstand, die echter lang niet zo groot als als het parkeren van de auto's op de fietserspaden van de Laarstraat
zodat die fietsers in grote drukte de weg op moeten
titel:quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, godsamme! Deel 17 is de mijne, hoor!
Dan moet je wel opletten!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, godsamme! Deel 17 is de mijne, hoor!
Dat heet 'in slaap vallen'.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik knipper één keer met m'n ogen, en we zitten in het volgende deel.
Zo snel gaat het, wyccie!
Ja. Ik vind 'm leuk. Je zet er telkens een nieuwe tekst in.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mijn avatar?
En dat noemen die hufters dan klein leed, godverdomme!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou weet ik niet waar de Laarstraat zich bevindt, maar dat is inderdaad wel irritant.
Wat ik ook stom vind is wanneer fietsers voor een stoplicht wachten, ze dat niet netjes doen waar het hoortt, maar gewoon op dat witte kruis op de grond. Dus de fietsers die van links komen, moeten dwars door die andere fietsers heen fietsen.
Heb je ook een auto?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:53 schreef NoSigar het volgende:
[..]
En dat noemen die hufters dan klein leed, godverdomme!
Soms ben ik heel aardig en braaf, maar soms ook heel erg niet politiek correct. En dat kan weleens verwarring zaaien.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:54 schreef De-oneven-2 het volgende:!
Zo vatte ik het ook niet op.
Maar dat neemt niet weg dat het lief is van je, wyccie,...
Nee, niet eens een rijbewijs. Ben wel heel dankbaar dat vriendin dat wel heeft.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je ook een auto?
Volgens mij zeiken automobilisten ook behoorlijk op fietsers en vice versa.![]()
Ik heb in ieder geval wel altijd mijn licht aan in het donker.
Ha, mag ik vragen hoe oud je bent?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:01 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Nee, niet eens een rijbewijs. Ben wel heel dankbaar dat vriendin dat wel heeft.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
'gezien zou kunnen worden' ...Dat is Nederlands, toch?
*kuch* 1-3-'03, nu jijquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ha, mag ik vragen hoe oud je bent?
[..]
Volgens mij is dat onvoltooid toekomende tijd, Maar gaan we nu allemaal cryptisch doen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat denk jij, Sigar?
Is 'gezien zou kunnen worden' per definitie incorrect?
Hallo!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hallo! Nu vervang je 'gezien' gewoon door 'opgevat'...
Dat verandert - taaltechnisch gezien (. ) - helemaal niets!
Waarom twijfelde je daaraan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Volgens mij is 'gezien zou kunnen worden' keurig Nederlands.
Jij kijkt geen 24?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie -de neuk- is Jack Bauer?
Je was toch 56 of zo?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:12 schreef wyccie het volgende:
"Hee, hoe oud ben je?"
Ik wil LPT23 wel openen.
Dat kijkt toch niet lekker? Op een bureaustoel naar een veel te klein schermpje kijken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik volg het via de computer.
Ik heb voor dat soort situaties de tv verbonden met de pc... lekker hangen op de bank, terwijl je pc kijktquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kijkt toch niet lekker? Op een bureaustoel naar een veel te klein schermpje kijken.
En waarschijnlijk kan mijn videokaart het helemaal niet aan.
Ik kijk vanuit mijn bed naar mijn breedbeeldtvquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb voor dat soort situaties de tv verbonden met de pc... lekker hangen op de bank, terwijl je pc kijkt
Het is hier in TTK algemeen bekend dat ik 23 ben. Tussen al mijn leugens door.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
wyccie laat graag wat te raden over, Sigar.
Mijn advies; leer er mee leven.
Moet deze topic een topic hebben, dan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:48 schreef wyccie het volgende:
Heeft dit topic een 'topic'?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:49 schreef NoSigar het volgende:
Euh, wat ben je volwassen voor je leeftijd!
Dat vind ik niet klinken. De/het mag gelukkig allebei.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet deze topic een topic hebben, dan?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:51 schreef DaMart het volgende:
Het is alweer bijna 2 uur 's nachts! Geen wonder dat ik moet word.
Nou, dan ga ik jullie maar verlaten, denk ik. Even mijn bed opzoeken... en dan moregn weer rustig aan verder in deze topic.
een goede nacht allemaal!
Ik heb mezelf aangeleerd om de te gebruiken, zoals de Van Dale officieel voorschrijft:quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik niet klinken. De/het mag gelukkig allebei.
quote:topic
to·pic
de; -s
1onderwerp van uiteenzetting, discussie, artikel, gesprek
1
-
hot topic
zeer actueel onderwerp
2
·
(taalkunde) zinsdeel dat, als belangrijkste constituent, vooraan in de zin staat en het zinsaccent draagt
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Fransie...Die had ik hier nog niet eerder gezien.
Denk aan BB 1quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar wél, eigenlijk?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Fransie...Die had ik hier nog niet eerder gezien.
quote:Gebruikersnaam: Fransie
E-mail:
MSN:
Ondertitel: blue is not red
Signature: Nu ook verkrijgbaar op het SAABforum.nl
---===Official Oldbie===---
Homepage: http://www.davidsylvian.com
Usericon(s): uploadicon:
Heb Blemish live gezien op Crossing Border in Den Haag.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:04 schreef Fransie het volgende:
[..]
Heb Blemish live gezien op Crossing Border in Den Haag.
Waarin verschilt dit met het werk onder zijn 'eigen naam'?quote:Nine horses - snow borne sorrow is zijn laatste CD
Hij werkt veel met andere artiesten die zijn "atmospherische" muziek ook door hebben. Het is niet veel anders, maar hij zingt niet overal mee en het zijn niet zijn eigen composities.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had willen gaan. Hier heb ik voor de rest van mijn leven spijt van
![]()
[..]
Waarin verschilt dit met het werk onder zijn 'eigen naam'?
Zoals zijn werken met Czukay en Sakamoto dus?quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:10 schreef Fransie het volgende:
[..]
Hij werkt veel met andere artiesten die zijn "atmospherische" muziek ook door hebben. Het is niet veel anders, maar hij zingt niet overal mee en het zijn niet zijn eigen composities.
preciesquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoals zijn werken met Czukay en Sakamoto dus?
Dan moet ik er nog even over nadenken. Ik vind het juist wel fijn als hij zingt.
Ik zal morgen even kijken of ik weer een cd'tje van 'm kan meenemen. Als de winkels open zijn![]()
Nu ga ik eventjes slapen. Welterusten![]()
Ik heb lekker een 21 inchquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat kijkt prima, hoor. Ik heb nergens last van.
Ik bezit wel een 20 inch, overigens...
2 krantenwijken zelfs... Gelukkig ben ik van m'n normale werk vrij tot dinsdagquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hij doet een krantenwijk. Vet respect man!
Alle vogeltjes zijn zo vroeg wel al vrolijk aan het fluitenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ergens lijkt het me fantastisch, om zo vroeg op te staan. Er is nog bijna niemand buiten, het is donker.Maarja, die fantastische ochtendseks met je ogen half dicht kun je dan wel vergeten.
Ja, maar dat is toch anders, he.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar, die ochtendsex kan ook als je terug komt hoor
Ach, als je lang genoeg geen seks hebt, mis je het sowieso niet zo erg.quote:Nu ja, m'nis nu toch niet hier, dus voor mij sowieso geen ochtendsex
Nee.., maar ze spreekt dan ook nog geen Nederlands (alleen een paar woordjes en zinnetjes dan)quote:
Waarom zou je niet onder een douche kunnen springen???quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:09 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik ben ook weer wakker. Behoorlijk laat voor mijn doen.
Dan ga ik nu maar even onder de douche springen* en daarna ontbijt maken...
*niet lekkerlijk natuurlijk, want dan spat het water alle kanten op en ben ik uren bezig met droogmaken
Aangezien ik vrij lang ben, zou ik waarschijnlijk mijn hoofd stoten tegen de douchekopquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waarom zou je niet onder een douche kunnen springen???
In een bad springen lijkt me meer nattigheid opleveren
Maar wat nu als je lippen aan elkaar plakken, en je neusgaten ook dicht geplakt raken??quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jawel. Maar da's niet levensgevaarlijk.
Ik vergat mijn PI, zag je dat?
Ik kwam er vannacht zelfs m'n bed voor uitquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
We wachten ook altijd met het openen van een nieuw topic,
totdat we zéker weten dat jij er niet bent, Erik.
Dat is aardig, maar volstrekt onnodigquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
We wachten ook altijd met het openen van een nieuw topic,
totdat we zéker weten dat jij er niet bent, Erik.
Een vergiet ook.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het menselijk lichaam heeft trouwens best veel gaten, bedenk ik me nu.
Is een mens zonder gaten nog wel een mens?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is een vergiet zonder gaten nog een vergiet, eigenlijk?
Het is in ieder geval niet meer DO2 danquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is een mens zonder gaten nog wel een mens?
schilderen!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
God, ik heb 4 dagen vrij.
Wat moet ik in vredesnaam doen met al die vrije tijd?
Nee, het waren er maar 3 hequote:Op vrijdag 14 april 2006 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Jezus had niet bepaald 4 dagen vrije tijd rond deze tijd.
Dat kan, ja.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
schilderen!!
Doe je dat nog wel eens??
Ik moet eigenlijk de potloden, krijten en penselen ook maar weer eens oppakken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
schilderen!!
Doe je dat nog wel eens??
Ik ga eerst maar eens ontbijtenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga éérst een bakje koffie doen.
Of eieren verven. En ze zondagochtend verstopen en ze dan weer zoeken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gaan lezen...Ach, er zijn zo veel mogelijkheden. Zo ontzettend veel!
Ja, wachten tot ze jou vinden lijkt me een beter plan, inderdaad.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan ze natuurlijk ook niet gaan zoeken.
Je hebt op je site wel leuke schilderwerken staanquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ga jij maar eens schilderen onevenmans!
En daarna hier plaatjes van de resultaten posten
Ik weet het allemaal nog niet, AR.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ga jij maar eens schilderen onevenmans!
En daarna hier plaatjes van de resultaten posten
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, wachten tot ze jou vinden lijkt me een beter plan, inderdaad.
Ik heb het probleem dat ik alles nog moetquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal nog niet, AR.
Daar geniet ik nu juist van. Dat alles nog kan.
Je moet juist proberen om plezier te vinden in hetgeen wat nog moet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar wat valt er te genieten als je veel moet??
Ik zal je helpen Do2, hou gewoon deze volgorde aan:quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
De kunst is natuurlijk om ze te vergeten voordat je ze vindt. De eieren.
Ik moet ze heel goed verstoppen, maar er ook weer niet te veel aandacht aan besteden.
Dat is niet makkelijk, hoor.
Er is maar één ding dat moet, en dat is poepen!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik hou niet van moeten Erik.
Ik heb zelfs een gruwelijke hekel aan dat woord.
'moet' vermoord sowieso al de helft van het eventuele plezier..
Tsja, dan wordt het lastig. Maar als je dan toch iets moet, dan kan je toch beter proberen om het leuk te maken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik hou niet van moeten Erik.
Ik heb zelfs een gruwelijke hekel aan dat woord.
'moet' vermoord sowieso al de helft van het eventuele plezier..
Het is ook prima wandelweer nu. Blauwe hemel, paar wolkjes. De zon die de wereld in zijn licht heeft gevangen...quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gaan lezen...Ach, er zijn zo veel mogelijkheden. Zo ontzettend veel!
Of bier --> verstoppen --> zoekenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zal je helpen Do2, hou gewoon deze volgorde aan:
verstoppen --> bier --> zoeken
succes!!![]()
Of bier --> zoeken --> bier --> de eieren zien liggen --> bier --> de eieren alsnog verstoppenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of bier --> verstoppen --> zoeken
Óf bier --> verstoppen --> bier --> zoeken
Ik wel, Do2, ik wel...quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
De eieren moeten mij vinden.
Ik dacht dat jullie het begrepen hadden...
Deze: Hitchcock - The Birdsquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke DVD?
Er zijn nog zo veel klassiekers die ik nog moet zien, zeg maar gerust, alle klassiekers.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Is wel een klassieker die je een keer moet zien, Erik.
Je hebt je hele leven nog voor jequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zijn nog zo veel klassiekers die ik nog moet zien, zeg maar gerust, alle klassiekers.
Nooit gezienquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Komt Jesus Christ Superstar dit weekend niet ergens op tv zoals ieder jaar??
Da's ook zo'n klassieker
quote:
Ik zag wel een reclame voor The Passion of the Christ op tv afgelopen week. Volgens mij komt die binnenkort op rtl5.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Komt Jesus Christ Superstar dit weekend niet ergens op tv zoals ieder jaar??
Da's ook zo'n klassieker
Ik kan me maar één film herinneren die we op de basisschool gezien hebben en dat is Schindler's List.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die werd ons op de basisschool al voorgeschoteld!!!
Op de basisschool kregen we amper films. Op de middelbare school schotelden ze ons wel Sophie's Choice voor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan me maar één film herinneren die we op de basisschool gezien hebben en dat is Schindler's List.
Op zich is dat toch wel een klassieker?
Ja, het niet zo'n oude film, maar evengoed een klassiekerquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan me maar één film herinneren die we op de basisschool gezien hebben en dat is Schindler's List.
Op zich is dat toch wel een klassieker?
Leuk onder het eten van spaghetti in tomatensaus, of tomatensoepquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:32 schreef DaMart het volgende:
Nee, dat niet. Gewoon dertien in een dozijn films, maar niet onaardig om eens te bekijken.
of paaseierenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuk onder het eten van spaghetti in tomatensaus, of tomatensoep.
Dan moet je eens tomatensoep met ballen eten, terwijl je Indiana Jones & The Temple of Doom kijkt, op het moment dat ze rode soep met geitenogen te eten krijgenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuk onder het eten van spaghetti in tomatensaus, of tomatensoep.
Ja, ik zat al te kijken.. Maar het lijkt er op dat hij dit jaar niet op tv isquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer komt JCS op tv? Wil ik weer zien![]()
Fear and loathing in las vegasquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd welke films van nu, of van pas geleden over, 40 jaar klassiekers worden genoemd.
Zou Amélie (quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:46 schreef DaMart het volgende:
Road to Perdition, The Green mile... best wel kanshebbers volgens mij
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:47 schreef Claudia_x het volgende:
En heb je Zwelgje wel gezien, Erik?
Da's de enige film met Johnny Depp die ik niet uitgekeken heb...quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Fear and loathing in las vegas! maar dan wel cult Klassieker.
Dat was toch met Oli B. Bommel?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
Of was dat met kerst?
Maar die heb ik al twee keer gezienquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:57 schreef Claudia_x het volgende:
En Ben Hur moet je ook gezien hebben, Erik. Zaterdagnacht bij de ZDF, al vrees ik met ernstige vrezen dat de film nagesynchroniseerd zal zijn.
American beauty, de eerste keer dat ik 'm zag vond ik er niks aan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, American Beauty zal wel een klassieker worden.
Maar daar ben ik het ook al niet mee eens...
Ik vond hem geweldig, sowieso de acteer prestatie van johny depp. Ik heb wat beelden van Hunter s. Thompson gezien, en depp speelt hem echt perfect. De stem Het loopje alles. En dan is het ook nog een geweldig verhaal natuurlijk. Het boek is ook erg de moeite waard. (Ik hou wel van verhalen zonder punt).quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Da's de enige film met Johnny Depp die ik niet uitgekeken heb...
Wat een balle film
Ja die film heeft allesquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Dat vind ik wel een klassieker. Nu al.
Dat vond ik echt een vreselijke film. Daar heb ik ook nog eens een genadeloze posting over geschreven. Eens zien of ik die kan vinden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Van mij mag Eternal sunshine of the spotless mind ook wel een klassieker worden.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
Da's de enige film met Johnny Depp die ik niet uitgekeken heb...
Wat een balle film
Overschat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:13 schreef DaMart het volgende:
The usual Suspects is nog niet genoemd volgens mij.
Nee, want Amélie en Eternal Sunshine.... vond ik beide echt goede films.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik noem 2 films die ik leuk vind en ik word gelijk genadeloos afgemaakt, heb ik zo'n slechte smaak in film ?
Erik, je hebt echt smaak!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Johnny Depp één van de grootste acteurs van deze tijd. Die man is echt geweldig.
Jazekers, misschien nog wat onontwikkeld, maar smaak heb ik welquote:
Adaptation vond ik erg goed. Ondanks Nicolas Cage, die ik maar stom vind.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik moet nog steeds Ed Wood een keer zien. En ik ben ook wel benieuwd naar adaptation.
Ed Wood vond ik briljant!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik moet nog steeds Ed Wood een keer zien. En ik ben ook wel benieuwd naar adaptation.
Ook al mee eensquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:21 schreef Claudia_x het volgende:
Nicolas Cage is inderdaad stom.
Lukt het hier mee: http://forum.fok.nl//fok/search_lite?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:22 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is het toch oneindig jammer dat er nooit meer een nieuwe search is gekomen. Hoe moet ik nou dat topic terugvinden?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 03:41 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een tegenvaller.
De film, het verhaal en het filosofische probleem zijn erg matig uitgewerkt. De maker laat ons veel te lang in herinneringen ronddolen die geen functie hebben. Waardevol voor de kijker zijn de herinneringen die iets leren over de relatie tussen Jim en Kate zoals die was. Ik kreeg het idee dat de maker een fantastisch idee had, maar niet goed wist waar hij zich op moest richten. Ook vond ik de verhaallijn ongeloofwaardig. Ik kan me geen heden of toekomst voorstellen waarin zo lichtzinnig met identiteit omgesprongen wordt. Het filosofische probleem en eventuele ethische dilemma's bleven dan ook vrijwel onaangeroerd.
Misschien kan de film dan gedragen worden door de acteurs? Helaas niet. Kate is oninteressant, Jim's weltschmerz overtuigt niet. Slaapverwekkend. Ik heb net ervoor Lost in Translation gezien. Een wereld van verschil. Coppola laat precies zien hoe het wel moet.
Hee, die zocht ik al een tijdje! Deze link deed het niet meer. Bedankt!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lukt het hier mee: http://forum.fok.nl//fok/search_lite?
Die vond ik buitengewoon indrukwekkendquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb laatst Der Untergang gezien. Goede film.
Nineteen Eighty-Four en The boys from Brazil zijn weer twee fantastische boeken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Laatste film die ik gezien heb was the islandeen samenbrouwsel van brave new world/1984/the matrix/boys of brazil enz.
Inderdaad en daarom is die film zo slechtquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nineteen Eighty-Four en The boys from Brazil zijn weer twee fantastische boeken.
Of het voor mijn lijst te lezen is weet ikniet, maar het klinkt in ieder geval wel interessant genoeg om ook gewoon te lezen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:54 schreef Claudia_x het volgende:
Voor ik het vergeet: misschien kun je dit voor je lijst lezen, Erik?
Ik heb het ook voor mijn lijst gelezen, dus dat mag vast wel. Voor Engels dan, he. Ik weet niet of het een heel goed boek is, alleen dat ik er jaren geleden wel plezier aan heb beleefd. En ik moest eraan denken omdat je het over een psychische ziekte had.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Of het voor mijn lijst te lezen is weet ikniet, maar het klinkt in ieder geval wel interessant genoeg om ook gewoon te lezen.
Hoe zorg jij ervoor dat je geen strepen op je ramen krijgt? Ik heb een paar dagen geleden bedacht dat gaatjeszeem misschien het grote geheim daartoe is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:59 schreef DaMart het volgende:
Als je klaar bent met ramen lappen, en het water dat je hebt gebruikt komt bijna gitzwart uit de emmer, zou het dan nodig zijn geweest?
Even kijken hoor...quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:01 schreef Claudia_x het volgende:
DaMart, jij bent toch een man?
Ik vind boeken over mentale ziektes altijd erg interessant, daar ben ik eigenlijk achter gekomen toen ik een aantal jaren terug "hersenschimmen" heb gelezen, van Bernlef.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb het ook voor mijn lijst gelezen, dus dat mag vast wel. Voor Engels dan, he. Ik weet niet of het een heel goed boek is, alleen dat ik er jaren geleden wel plezier aan heb beleefd. En ik moest eraan denken omdat je het over een psychische ziekte had.
Ik heb nog nooit een man gekend die ramen zeemt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:02 schreef DaMart het volgende:
Even kijken hoor...
*checkt*
Ja, nog steeds!![]()
Nee, een dichte zeem.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een man gekend die ramen zeemt.
En dat is zo'n gaatjeszeem?
Ja, het komt door de scherven.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:04 schreef broer het volgende:
Nou, Erik, het ziet ernaar uit dat je de opening van een nieuw topic gaat meemaken!
Ja, die vind ik ook heel fijn. Heb je Sacks gelezen? Oh, en over autisme: The curious incident of the dog in the night-time.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind boeken over mentale ziektes altijd erg niteressant, daar ben ik eigenlijk achter gekomen toen ik een aantal jaren terug "hersenschimmen" heb gelezen, van Bernlef.
De meeste vrijgezellenoptrekjes zijn dan ook ranzig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:04 schreef DaMart het volgende:
Nee, een dichte zeem.
En tja, ik woon alleen, dus er is niemand anders die de ramen kan lappen in huis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |