puik ideequote:Op donderdag 13 april 2006 23:12 schreef TC03 het volgende:
Vet.Plak die filmpjes aan elkaar en doe het vier keer zo snel afspelen.
en dat benny hill muziekje er onderquote:Op donderdag 13 april 2006 23:12 schreef TC03 het volgende:
Vet.Plak die filmpjes aan elkaar en doe het vier keer zo snel afspelen.
hoezo? er wordt toch niet geklaagd...?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:16 schreef gateh het volgende:
--->> KLB ??
had me baas aan de telefoon toen t gebeurde.. zeg ik tegen 'm ... ik ga hangen ff filmen.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
whehehe, hoe tof.
Filmpje ook al aan je baas laten zien?
Zallie leuk vinden dat je staat te lachen
Enig idee hoe het kwam?
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
omstander: zit er iemand in die auto?
jij: neuy, geloof het niet
De sigaret was wel uit, het dashboard alleen nietquote:
Misschien krijgen de werknemers sinds kort wel bij een nieuwe auto van de zaak een mooier model ofzo. dat TS daar nog net buiten is gevallenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:24 schreef Sportguy het volgende:
Waarom had je trouwens je raam en deur open, kreeg dat ding alleen maar meer zuurstof om te fikken.![]()
Omdat dat nog niet bekend is en hoogstwaarschijnlijk was het kortsluiting.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:27 schreef NiGeLaToR het volgende:
Maarum, vraagt niemand zich af waarom die auto in ene affikte?
beter wat zuurstof dan als 't raam springt er ineens een steekvlam om je oren vliegt... niet dan? anders had ik nu in beverwijk gelegenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:24 schreef Sportguy het volgende:
Waarom had je trouwens je raam en deur open, kreeg dat ding alleen maar meer zuurstof om te fikken.![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:27 schreef NiGeLaToR het volgende:
Maarum, vraagt niemand zich af waarom die auto in ene affikte?
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
whehehe, hoe tof.
Filmpje ook al aan je baas laten zien?
Zallie leuk vinden dat je staat te lachen
Enig idee hoe het kwam?
En TS vast ook wel hoor.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:21 schreef vannilesoep het volgende:
Ai zomaar gaan fikken ja?
Maar robert, kvind het wel gaaf van je, dat je hebt staan filmen en niet als een halve gladiool hebt staan janken dat je auto-van-de-zaak afbrande![]()
Kzal het dinsdag wel ff tegen de baasch mede-delen![]()
ff me eigen zonnebril en een laptop snel dr uit geritstquote:Op donderdag 13 april 2006 23:24 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
De sigaret was wel uit, het dashboard alleen niet
Grappig verderZat er nog wat van waarde in of heb je alles eruit gekregen?
wel mooie beeldenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:32 schreef renz0r het volgende:
Wel gevaarlijk dat je zo dicht bij die auto bleef filmen. Vlammetjes in de benzinetank en KABOEM!
Jah!quote:Op donderdag 13 april 2006 23:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
omstander: zit er iemand in die auto?
jij: neuy, geloof het niet
Je kijkt teveel SBS6 actie-films met Chuck Norris.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:32 schreef renz0r het volgende:
Wel gevaarlijk dat je zo dicht bij die auto bleef filmen. Vlammetjes in de benzinetank en KABOEM!
Tyf eens een keer op met je niet-interessante topicverziekende posts.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je kijkt teveel SBS6 actie-films met Chuck Norris.
was een bekende die toevallig net voorbij reed... meteen iemand om mee naar huis te rijdenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:37 schreef Maisnon het volgende:
haha vet, maar jullie zijn met zn 2en? kreeg die andere kerel dan niet al dat vloeibare plastic over zn benen heen?
2 verschillende auto'squote:Op donderdag 13 april 2006 23:37 schreef Maisnon het volgende:
haha vet, maar jullie zijn met zn 2en? kreeg die andere kerel dan niet al dat vloeibare plastic over zn benen heen?
je ondertitelquote:Op donderdag 13 april 2006 23:38 schreef kwal het volgende:
[..]
was een bekende die toevallig net voorbij reed... meteen iemand om mee naar huis te rijden
Done...quote:Op donderdag 13 april 2006 23:16 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
en dat benny hill muziekje er onder
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:42 schreef Creature het volgende:
[..]
Done...
http://www.fiori.demon.nl/Erik/autobrand.wmv
Ach, dat zal het probleem van zijn baas zijn hequote:Op donderdag 13 april 2006 23:45 schreef donnahvh het volgende:
je hebt zelf de brandweer gebeld?
volgens mij moet je er dan voor betalen , tenminste poos geleden hadden mn ouders brand en toen belde iemand anders, later vertelde brandweer dat als je zelf beld je ook voor kosten opdraaid
wel goeie fik trouwens![]()
Wat is dat voor onzin?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:45 schreef donnahvh het volgende:
je hebt zelf de brandweer gebeld?
volgens mij moet je er dan voor betalen , tenminste poos geleden hadden mn ouders brand en toen belde iemand anders, later vertelde brandweer dat als je zelf beld je ook voor kosten opdraaid
wel goeie fik trouwens![]()
[..]
Done...
(Alleen niet 4x zo snel....)
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:47 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin?
Mijn vitrage is zojuist in de brand gevlogen en de vlammen slaan het huis uit. Even bij de buurvrouw aanbellen of zij toevallig wil bellen?
dat snap ik, alleen een rare redenering.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:50 schreef donnahvh het volgende:
[..]
jah
hey maar ik heb t ook niet verzonnen hoor
Whaha.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:42 schreef Creature het volgende:
[..]
Done...
[..]
Done...
Benny hill theme.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zou je het achtergrond muziekje ook kunnen posten?![]()
I.v.m. veiligheid (explosie e.d.) is het juist beter om het verkeer te blokkeren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:04 schreef Pumatje het volgende:
echt weer iets voor de brandweer om dat rooie spuitkanon MIDDEN op de weg neer te zetten, jaaa zo belemmer je het verkeer totaal niet hoor.. je zou hem ook 5 meter verder kunnen laten rollen zodat iedereen er nog langs kan
ik wilde zeggen..quote:Op vrijdag 14 april 2006 03:55 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
I.v.m. veiligheid (explosie e.d.) is het juist beter om het verkeer te blokkeren.
da's een agentquote:Op vrijdag 14 april 2006 05:28 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
mijn vraag aan TS is dus, weet je toevallig hoe die heet? (die vent die op het einde van filmpje 1 aan komt lopen en vraagt of er nog iemand in zit)
quote:Op vrijdag 14 april 2006 04:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik wilde zeggen..
"rij gerust langs die brandende auto met benzinetank hoor.."
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
die banner boven deze pagina, pietsie slecht getimed..
[afbeelding]
Sander Paul
staan nu een paar pics opquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:57 schreef fr0x het volgende:
Jammer dat je het resultaat, van het fikkie niet laat zien..
*nieuwschierig*
wat heeft dat voor zin dan ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
In plaats van dat hij eerst snel de accu nog effe loskoppelde...
Om de moterkap open te doen en ontvangen te worden door een flinke vuurzee die gretig om zich heengrijpt naar nieuw zuurstof?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
In plaats van dat hij eerst snel de accu nog effe loskoppelde...
als je bij de brandweer werkt krijg je ongetwijfeld ook vaker brand te zien dan de meeste mensen, maar ik heb zo iets nog nooit gezen anders....quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:05 schreef -jos- het volgende:
Leuk dat je het hier ff heb gepost! Dit soort dingen komen echter heel erg vaak voor, is nou niet echt bijzonder ofzo, anderhalve week geleden nog zoiets gezien in mn eigen woonplaats
jaha.. daar rij ik alweer inquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:03 schreef AffenStrudel het volgende:
Hoe is met de auto?
Doet ie et weer?![]()
( pssst dit gebeurde gister)quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:00 schreef Nautorious het volgende:
door jou stond ik vanmiddag in de file
het lijkt vaak erger dan dat het is. kwestie van een nieuw interieur, dashboard, stuur, paar motordelen, wat slangen, schuren, spuiten, oppoetsen en gaan.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het lijkt vaak erger dan dat het is. kwestie van een nieuw interieur, dashboard, stuur, paar motordelen, wat slangen, schuren, spuiten, oppoetsen en gaan.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:43 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
[afbeelding]
Precies, doekje erover en klaar is kees![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:43 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Ik zou er ook een rookmelder in hangen!quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:43 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:40 schreef Saekerhett het volgende:
Komt een Panda de auto van kwal tegen op het autokerkhof:
Panda: "Zooow, wat zie jij er moe uit!!! Zeker een burnout!"
Auto van kwal: "Hou je bek joh, auto's kunnen niet praten"
En die kwal zo van "Maar ik heb hem toch gekochtquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:40 schreef Saekerhett het volgende:
wehehehquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:46 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
En die kwal zo van "Maar ik heb hem toch gekocht"
Oh men, ik heb hier een half uur door in een scheur gelegen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:40 schreef Saekerhett het volgende:
Roflquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik snapte em niet.. maar nu zie ik dat de TS kwal heet![]()
kwam door de kachel..quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
als een brand door kortsluiting wordt veroorzaakt dan blijft er steeds stroom op die draden staan tijdens de brand dus dan kan je blussen wat je wilt maar blijft het kortsluiten, als je de accu loshaalt haal de je stroom en de bron er dus af.
Voor zover ik het kon zien was de brand IN de auto en niet onder de motorkap.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:01 schreef kwal het volgende:
[..]
kwam door de kachel..begon onder m'n dashbord
ff nieuw dashbord erin.. paar nieuwe stoelen en weer scheuren met die hap niet dan![]()
heb altijd al een cabrio gewild![]()
Geen dataverkeer meer.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:55 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Wat doen jullie...
Nou ligt m`n server plat.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:55 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Wat doen jullie...
Nou ligt m`n server plat.![]()
![]()
Die link, dat had ik op mijn server gezet, en nu hebben zoveel mensen dat filmpje gekeken dat ik geen dataverkeer meer aan kan.quote:
Er zitten standaard 6 mensen in zo'n auto. En hun weten ook niet hoe ernstig het is via de telefoon.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:04 schreef MrX1982 het volgende:
Heb je daar ook echt zoveel brandweermannen voor nodig![]()
.
Ja, standaard populatie van zo'n brandweerwagenquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:33 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Er zitten standaard 6 mensen in zo'n auto. En hun zij weten ook niet hoe ernstig het is via de telefoon.
Een melding van een autobrand zegt toch wel iets over de melding. Mja ze kunnen in ieder geval alle 6 zeggen dat ze iets gedaan hebben vandaagquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:33 schreef Casparovvv het volgende:
Er zitten standaard 6 mensen in zo'n auto. En hun weten ook niet hoe ernstig het is via de telefoon.
dan was het filmpje niet gaaf geweestquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Gaaf flimpje maar had je niet beter de ramen en deuren dicht kunnen laten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |