Hij heeft idd wel het gedrag/leeftijd/(lengte?) om Culkin te vervangen zeg maar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
mischien eindigt ie wel als Macaulay Culkin.... Lost In New York
M'n oom, vorig jaar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heftig, idd bah.![]()
Wie had dat geschreven, als ik vragen mag?
Ben bang dat dit tot een noodlanding zou leiden omdat ze elkaar in de haren zouden vliegenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
laat hem daar ook maar blijvenen kon hij die er wel was vannacht nie meenemen?
Krijgen we dan ook zo'n film, maar dan met als titel Topique alonequote:Op vrijdag 14 april 2006 12:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hij heeft idd wel het gedrag/leeftijd/(lengte?) om Culkin te vervangen zeg maar.
en dan paar jaar in de cel, wegens vermeende terroristische activiteitenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben bang dat dit tot een noodlanding zou leiden omdat ze elkaar in de haren zouden vliegen![]()
this plane is not big enough for both of them
Oe, ik krijg nu weer allemaal beelden voor me van die Bavaria commercial van een paar jaar geleden. Van die jongen die naar New York was geweest en toen tegen z'n vrienden zei terug in Nederland, dat hij liever even bleef staan in plaats van te gaan zittenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
en dan paar jaar in de cel, wegens vermeende terroristische activiteiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oe, ik krijg nu weer allemaal beelden voor me van die Bavaria commercial van een paar jaar geleden. Van die jongen die naar New York was geweest en toen tegen z'n vrienden zei terug in Nederland, dat hij liever even bleef staan in plaats van te gaan zitten
euh.... nou zie je hoeveel tv ik kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
is denk ik alweer een jaar of 5 geledenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
euh.... nou zie je hoeveel tv ik kijk![]()
zegt me ook al niksquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is denk ik alweer een jaar of 5 geleden
Was het spotje na die van de Concorde waar dat stelletje op huwelijksreis ging naar Caraïbisch gebied om te trouwen en de bruid ook een boobjob kreeg. Helaas ging dat niet goed want op de weg terug ging het vliegtuig door geluidsbariere en daardoor klapten d'r silicoontjes open. En dan weer terug in Nederland vertelden ze aan hun vrienden dat ze het maar klein hadden gehouden![]()
Had jij niet even lekker jezelf kunnen ophangen vannacht?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
laat hem daar ook maar blijvenen kon hij die er wel was vannacht nie meenemen?
Kan ik me voorstellen.....of wellicht ook niet, want ik eb nog nooit een dagboek bijgehouden...maar dat dat soort berichtjes na zo'n tijd weer ff flink aankomen snap ik wel ja...quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
M'n oom, vorig jaar.
Ik kom met het uitruimen van m'n bureau (waar mijn daboeken liggen) steeds meer van die losse brieven, mails en knipsels tegen die ik er "ooit eens in moet plakken". Het schiet niet echt op, dat opruimen, als je steeds zo'n ding moet lezen . Sommigen zijn leuk, sommigen lief, sommigen mooi, stom en tja... sommigen dus ook verdrietig.
Ik zit inmiddels op pagina 1153, en het zijn A4 kleine ruitjes.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.....of wellicht ook niet, want ik eb nog nooit een dagboek bijgehouden...maar dat dat soort berichtjes na zo'n tijd weer ff flink aankomen snap ik wel ja...![]()
wat liefquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had jij niet even lekker jezelf kunnen ophangen vannacht?
En als TRS niet in NY zou zitten had je waarschijnlijk je 2e ook gehad vandaagquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wat liefmijn eerste doodsverwensing op fok
de 2e, en 3e, en 4e, etc denk k eerderquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als TRS niet in NY zou zitten had je waarschijnlijk je 2e ook gehad vandaag
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:52 schreef Weemz het volgende:
Goedenmiddag... Zo lang heb ik volgens mij al een hele tijd niet meer uitgeslapen...
ik gister nogquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:52 schreef Weemz het volgende:
Goedenmiddag... Zo lang heb ik volgens mij al een hele tijd niet meer uitgeslapen...
Ik al sinds.. hmm nee lamaquote:
Ja mieters he?quote:en jij mij mietje noemen??
Klinkt goedquote:*touw pakt.. veertjes pakt
Grappig, ik zou persoonlijk toch wel moeite hebben om mijn hebben en houwe op een blog te gooien...wellicht vooral omdat het dan echt zo duidelijk wordt hoe weinig leven ik heb.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels op pagina 1153, en het zijn A4 kleine ruitjes.
Eerste blz = 22 Januari 1998
Laatste blz = 31 Augustus 2005
Niet dat ik al die dagen/weken/maanden schreef. Het jaar 2004 is bv maar 4 pagina's lang ofzo. Soms vergat ik dus een heel jaar te schrijven/ Te druk, geen zin meer etc. Maar het is wel grppig om te zien wat er in 8 jaar is gebeurd
Vanaf 29 November 2005 is ie trouwens digitaal geworden:
http://angelicblessings.blogspot.com/
Als we al jullie postings erbij pakken, krijgen we toch een redelijk ziek beeld van jullie prive-leven.quote:
jah idd.. wie weet is het niet zoals het lijkt..quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als we al jullie postings erbij pakken, krijgen we toch een redelijk ziek beeld van jullie prive-leven.Maar wellicht ligt dat verbeelding wel aan ons....zoiets als "In the Eye of the Beholder"
jajaaaa luiwammesquote:
sissyboyquote:[..]
Ja mieters he?![]()
![]()
sommige mensen posten wel goeie ideeënquote:[..]
Klinkt goed![]()
* wizarddragon slaat Semisanequote:Op vrijdag 14 april 2006 15:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als we al jullie postings erbij pakken, krijgen we toch een redelijk ziek beeld van jullie prive-leven.Maar wellicht ligt dat verbeelding wel aan ons....zoiets als "In the Eye of the Beholder"
Homo's kunnen niet gooien.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ gooit de pc weer eens door alle scanners heen
Wat een werk!
Spreek voor jezelf.quote:
* wizarddragon zet een spiegel voor Petre86... *spiegel breekt* *oops, sowwy*quote:sissyboy![]()
[..]
Sinds wanneer?quote:sommige mensen posten wel goeie ideeën
So they say.quote:
ook jahquote:
die ochtenderectie is ook zó sterkquote:
[..]
* wizarddragon zet een spiegel voor Petre86... *spiegel breekt* *oops, sowwy*![]()
![]()
kijk maar in dat bepaalde topicquote:[..]
Sinds wanneer?![]()
Ben blijquote:
Tssss er zijn kinderen hierquote:die ochtenderectie is ook zó sterk![]()
[..]
Ow datquote:kijk maar in dat bepaalde topic
neuh.. maar moest toch iets verzinnenquote:
nop zaterdag werken..quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:28 schreef Cairon het volgende:
wie gaat er mee uit vanavond?
Ik iig ook niet, want het zuiden is idd te ver.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:28 schreef Cairon het volgende:
wie gaat er mee uit vanavond?
Amsterdam.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:41 schreef Cairon het volgende:
ik wil iemand een cadeautje geven, en het maakt niet echt uit wie, als ik maar weet waar ik die persoon kan vinden en die niet al te ver weg woont.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:43 schreef Cairon het volgende:
das te ver dus
en ik weet niet waar je huis woont.
mijn reputatie versprijd zich als een lopend vuurtjequote:Op vrijdag 14 april 2006 16:51 schreef Cairon het volgende:
opgelopen van een van jouw neukertjes bart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |