Als we al jullie postings erbij pakken, krijgen we toch een redelijk ziek beeld van jullie prive-leven.quote:
jah idd.. wie weet is het niet zoals het lijkt..quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als we al jullie postings erbij pakken, krijgen we toch een redelijk ziek beeld van jullie prive-leven.Maar wellicht ligt dat verbeelding wel aan ons....zoiets als "In the Eye of the Beholder"
jajaaaa luiwammesquote:
sissyboyquote:[..]
Ja mieters he?![]()
![]()
sommige mensen posten wel goeie ideeënquote:[..]
Klinkt goed![]()
* wizarddragon slaat Semisanequote:Op vrijdag 14 april 2006 15:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als we al jullie postings erbij pakken, krijgen we toch een redelijk ziek beeld van jullie prive-leven.Maar wellicht ligt dat verbeelding wel aan ons....zoiets als "In the Eye of the Beholder"
Homo's kunnen niet gooien.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ gooit de pc weer eens door alle scanners heen
Wat een werk!
Spreek voor jezelf.quote:
* wizarddragon zet een spiegel voor Petre86... *spiegel breekt* *oops, sowwy*quote:sissyboy![]()
[..]
Sinds wanneer?quote:sommige mensen posten wel goeie ideeën
So they say.quote:
ook jahquote:
die ochtenderectie is ook zó sterkquote:
[..]
* wizarddragon zet een spiegel voor Petre86... *spiegel breekt* *oops, sowwy*![]()
![]()
kijk maar in dat bepaalde topicquote:[..]
Sinds wanneer?![]()
Ben blijquote:
Tssss er zijn kinderen hierquote:die ochtenderectie is ook zó sterk![]()
[..]
Ow datquote:kijk maar in dat bepaalde topic
neuh.. maar moest toch iets verzinnenquote:
nop zaterdag werken..quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:28 schreef Cairon het volgende:
wie gaat er mee uit vanavond?
Ik iig ook niet, want het zuiden is idd te ver.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:28 schreef Cairon het volgende:
wie gaat er mee uit vanavond?
Amsterdam.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:41 schreef Cairon het volgende:
ik wil iemand een cadeautje geven, en het maakt niet echt uit wie, als ik maar weet waar ik die persoon kan vinden en die niet al te ver weg woont.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:43 schreef Cairon het volgende:
das te ver dus
en ik weet niet waar je huis woont.
mijn reputatie versprijd zich als een lopend vuurtjequote:Op vrijdag 14 april 2006 16:51 schreef Cairon het volgende:
opgelopen van een van jouw neukertjes bart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |