Haha nee hoor... valt wel mee... Een maand terug zou ik daar 'ja' op geantwoord hebben, maar ik blijf hierquote:
Ik wacht ook nog effe af.quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:53 schreef Sunjammer het volgende:
Haha nee hoor... valt wel mee... Een maand terug zou ik daar 'ja' op geantwoord hebben, maar ik blijf hier
Ik mag eindelijk m'n MCSE opleidingen gaan doen, paar leuke projecten komen er aan, pand wordt eindelijk opgeknapt... ik blijf nog ff denk ikquote:
Cairon, afgelopen nacht was Burner er weer eens.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:08 schreef Cairon het volgende:
het is Goede Vrijdag!
Nou dat lijkt me niet zo gek met al die fijne reakties die hij hier van andere Fokkers krijgtquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:17 schreef Cairon het volgende:
ik was niet op zoek naar Burner, ik vroeg me af waarom hij alweer een tijdje zijn gezicht niet had laten zien in het topic.
Ik wacht de reorganisatie later dit jaar af. Eens zien welk salaris ze me in een andere functie gaan bieden. 'k Ben een van de weinige riemen die ze hebben namelijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:00 schreef Sunjammer het volgende:
Ik mag eindelijk m'n MCSE opleidingen gaan doen, paar leuke projecten komen er aan, pand wordt eindelijk opgeknapt... ik blijf nog ff denk ik
Vetpercentage 6,9%quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:19 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, vocht- en vetpercentage meet ie ook... *door handleiding blader*
Ik ben zelfs 12 kilo zwaarder dan 2 jaar geleden, maar dat komt niet door m'n leeftijdquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:19 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kocht een weegschaal bij de Gamma, vond er zojuist een batterijtje voor, en zie nu dat ik nog nooit zoveel heb gewogen: 2 kg meer dan de afgelopen 10 jaar! Is het dan toch waar dat je na je 30e wat zwaarder wordt?.
Hmm, vocht- en vetpercentage meet ie ook... *door handleiding blader*
Je hebt een riem gekochtmet een gesp van 12 kilo?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik ben zelfs 12 kilo zwaarder dan 2 jaar geleden, maar dat komt niet door m'n leeftijd
Neuh, dieet en ik moet zeggen dat na een half jaar fitness ook aardig wat dingen veranderenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:55 schreef Cazman het volgende:
[..]
Je hebt een riem gekochtmet een gesp van 12 kilo?
Da's wel een hele nuttige maar dus vooral drukke invulling van de komende dagen dusquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:17 schreef Ang3l het volgende:![]()
Yay, lang weekend
Nou ja, dat bestaat dan wel uit inpakken en schilderen en sjouwen en musicals kijken en uitslapen en zo
te dik bedoel je?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Mam ... ik was slapen. Daarom reageerde ik niet
En shhhht over LOSTMaar ben wel benieuwd naar 19 dan
De raadsfoto? Geen idee. Vind je er gewoon niet bepaald vleiend opstaan.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
annie voor het eerst op stap in de gayscene blijkt erg in trek bij de boyz, je ziet dat ze daar erg van schrikt
[afbeelding]
Da's dus al de 2e dag achter elkaar dat je dus veel te vroeg wakker bentquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:04 schreef Andyvie het volgende:
Leuke foto!
En die stomme Chinezen die op mijn afdeling wonen mogen van mij vandaag nog met het eerste vliegtuig terug naar het oosten. Gewoon al om 9 uur luid gaan kakelen in de keuken en mij daarmee wakker maken
Mja *mopper*quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's dus al de 2e dag achter elkaar dat je dus veel te vroeg wakker bent![]()
Ze hebben daar in het oosten niet alleen problemen met het uitspreken van de R door die te vervangen door een L maar dit speelt bij het schrijven dus ook opquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:12 schreef Sunjammer het volgende:
Sambalbij?
zo de vooruitgang heeft ook de oudere garde bereiktquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is toch allemaal wat he, zelfs ik heb nu een bewegende avatar
klopt, ff winterslaap gehoudenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
jemig jij hebt echt extreem lang uitgeslapen he, maanden niet gezien
Ach die andere die vannacht niet gereageerd heeft zit nu aan de andere kant van de Atlantische oceaan dus zie houdt even een paar daagjes z'n mondje dicht hier op Fokquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:04 schreef Burner82 het volgende:
en ik kan hier alleen maar komen als ik zin heb om te rellenwant dat wordt het toch iedere keer als k me gezicht laat zien
laat hem daar ook maar blijvenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach die andere die vannacht niet gereageerd heeft zit nu aan de andere kant van de Atlantische oceaan dus zie houdt even een paar daagjes z'n mondje dicht hier op Fok![]()
Het zou wel heel sneu zijn als ie vanuit NY op fok ging postenquote:
alsie zou weten da ik er ben, isie er zoquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zou wel heel sneu zijn als ie vanuit NY op fok ging posten
mischien eindigt ie wel als Macaulay Culkin.... Lost In New Yorkquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zou wel heel sneu zijn als ie vanuit NY op fok ging posten
Zeg, maak me nou niet blij met een dooie T... mus!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
mischien eindigt ie wel als Macaulay Culkin.... Lost In New York
Heftig, idd bah.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:10 schreef Ang3l het volgende:
Als je je bureau's leegmaakt vind je wel eens zaken die je al sinds tijden in je dagboek had moeten plakken maar waar je nooit ana toe bent gekomen .................. een mail:
"Hallo allemaal,
Ik zou graag nog een keer m'n hele familie en wat vrienden bij elkaar willen zien. De momenten dat ik helder en wakker ben, worden nu steeds minder. Willen jullie a.s. zaterdag komen? Ik zou dat heel fijn vinden, want het duurt nu niet lang meer."
............
bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |