Haha nee hoor... valt wel mee... Een maand terug zou ik daar 'ja' op geantwoord hebben, maar ik blijf hierquote:
Ik wacht ook nog effe af.quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:53 schreef Sunjammer het volgende:
Haha nee hoor... valt wel mee... Een maand terug zou ik daar 'ja' op geantwoord hebben, maar ik blijf hier
Ik mag eindelijk m'n MCSE opleidingen gaan doen, paar leuke projecten komen er aan, pand wordt eindelijk opgeknapt... ik blijf nog ff denk ikquote:
Cairon, afgelopen nacht was Burner er weer eens.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:08 schreef Cairon het volgende:
het is Goede Vrijdag!
Nou dat lijkt me niet zo gek met al die fijne reakties die hij hier van andere Fokkers krijgtquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:17 schreef Cairon het volgende:
ik was niet op zoek naar Burner, ik vroeg me af waarom hij alweer een tijdje zijn gezicht niet had laten zien in het topic.
Ik wacht de reorganisatie later dit jaar af. Eens zien welk salaris ze me in een andere functie gaan bieden. 'k Ben een van de weinige riemen die ze hebben namelijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:00 schreef Sunjammer het volgende:
Ik mag eindelijk m'n MCSE opleidingen gaan doen, paar leuke projecten komen er aan, pand wordt eindelijk opgeknapt... ik blijf nog ff denk ik
Vetpercentage 6,9%quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:19 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, vocht- en vetpercentage meet ie ook... *door handleiding blader*
Ik ben zelfs 12 kilo zwaarder dan 2 jaar geleden, maar dat komt niet door m'n leeftijdquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:19 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kocht een weegschaal bij de Gamma, vond er zojuist een batterijtje voor, en zie nu dat ik nog nooit zoveel heb gewogen: 2 kg meer dan de afgelopen 10 jaar! Is het dan toch waar dat je na je 30e wat zwaarder wordt?.
Hmm, vocht- en vetpercentage meet ie ook... *door handleiding blader*
Je hebt een riem gekochtmet een gesp van 12 kilo?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik ben zelfs 12 kilo zwaarder dan 2 jaar geleden, maar dat komt niet door m'n leeftijd
Neuh, dieet en ik moet zeggen dat na een half jaar fitness ook aardig wat dingen veranderenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:55 schreef Cazman het volgende:
[..]
Je hebt een riem gekochtmet een gesp van 12 kilo?
Da's wel een hele nuttige maar dus vooral drukke invulling van de komende dagen dusquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:17 schreef Ang3l het volgende:![]()
Yay, lang weekend
Nou ja, dat bestaat dan wel uit inpakken en schilderen en sjouwen en musicals kijken en uitslapen en zo
te dik bedoel je?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Mam ... ik was slapen. Daarom reageerde ik niet
En shhhht over LOSTMaar ben wel benieuwd naar 19 dan
De raadsfoto? Geen idee. Vind je er gewoon niet bepaald vleiend opstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |