Kutvoetballer, en middelvinger-man.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:48 schreef SCH het volgende:
Wat is er mis met Boukhari
Met bijvoorbeeld Wapenaar hadden we wél een goede keeper. En het lijkt me echt geen slechte ambitie om een betrouwbare doelman te hebbenquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Kortom, niemand is perfect. Misschien moet je dat streven loslaten.
Tuurlijk niet, maar Wapenaar heeft ook wel punten laten liggen natuurlijk. Iemand moet ook een beetje het vertrouwen krijgen - als je de druk zo opvoert, zal een doelman ook sneller falen. Maar ik vond dat jonkie wel een lekker dingquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met bijvoorbeeld Wapenaar hadden we wél een goede keeper. En het lijkt me echt geen slechte ambitie om een betrouwbare doelman te hebben
Nou dan zetten we hem speciaal voor jou woensdag op het doel!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar Wapenaar heeft ook wel punten laten liggen natuurlijk. Iemand moet ook een beetje het vertrouwen krijgen - als je de druk zo opvoert, zal een doelman ook sneller falen. Maar ik vond dat jonkie wel een lekker ding![]()
Zet hem liever op een bankje in het Lepelenburg.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nou dan zetten we hem speciaal voor jou woensdag op het doel!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:44 schreef venomsnake het volgende:
Hoi SCH.![]()
dus je leeft nog..
Utrecht, tyf dat twente eruit aub.
Jammer dat Kruys weggaat ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Grandel onze eerste keeper is komend seizoen.
Verder hoop ik op Leiwakabessy mocht Braafheid vertrekken.
Kruys zal inderdaad wel verhuurd gaan worden, jammer, maar het is niet anders.
Een vervanger voor vd Bergh weet ik zo gauw niet, zolang het maar niet Boukhari wordt
Maachi is iig te licht om als basis-speler aan te wijzen lijkt me, en als Ramzi vertrekt heb je dus gewoon weer 2 nieuwe buitenspelers nodig.
Zelf zou ik graag Rossini en Fortuné zien in een 2-spitsen systeem, want ondanks dat Rossini nogal een ongelukkige uitstraling heeft, vind ik m toch vooruit gegaan, en is het een typische Utrecht spits, type John van Loen, en een beweeglijke Fortuné eromheen kan best leuk zijn !?
Rossini is inderdaad een goede pinchhitter. De laatste keren dat hij inviel vervulde hij die rol ook gewoon goed met dat lange lijf van hem.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
Gregoor van Dijk en Gijs van Manen zijn toch de enige aanwinsten tot nu toe?
Ik denk inderdaad dat het handig als ik er een goede spits bij komt, Nelisse is altijd wisselvallig. In goede jaren schiet hij er 15 in, maar die komen helaas minder vaak voor dan de mindere jaren. Het is ook geen oorlogmaker, zoals PBateman in Rossini wel ziet. Past wel inderdaad.
jammer genoeg niet zo veel rendementquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Rossini is inderdaad een goede pinchhitter. De laatste keren dat hij inviel vervulde hij die rol ook gewoon goed met dat lange lijf van hem.
Inderdaad! Het rendement mag inderdaad omhoog! Of dat de mensen om hem heen van dat onrust stoken profiterenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:00 schreef Poepoog het volgende:
[..]
jammer genoeg niet zo veel rendement
Het is altijd jammer als jongens van de stad moeten vertrekken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jammer dat Kruys weggaat ?ben er erg blij mee
![]()
Boukhari van mij komen zou een goeie aanwinst zijn alleen zie ik het niet zo snel gebeuren, een ajacied bij FC Utrecht , zitten waarschijnlijk de meeste FCU fans ook niet op te wachten ... maar goed.
Ik hoop dat FCU nog opzoek gaat naar een andere keeper, maar daar moet dan ook het geld voor zijn allemaal.
Dat hebben we al gedaan zowatquote:Op woensdag 26 april 2006 23:22 schreef Eilanden het volgende:
Seizoen heeft lang genoeg geduurd. Goed dat het nu over is. Elftal zit er door heen en we hadden anders inderdaad spelers uit de C2 weg moeten plukken
Onze nieuwe technisch directeurquote:Op woensdag 26 april 2006 23:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik Fortuné vandaag weer zie spelen vraag ik me echt af hoe het in godsnaam mogelijk is dat ik het hele seizoen naar Nelisse heb moeten kijken.
Rossini > Nelisse trouwens, ik hou nu al van Pino <3
Dus Robin ruilen met Ricky vd Bergh van Sparta (die kan toch ook rechts voorin?), en achterin een goede speler erbij en ik heb er alweer vertrouwen in voor komend seizoen.
Huiskamp speelde trouwens een puike wedstrijd vond ik, bleef bv. rustig toen N'Kufo alleen op 'm afkwam, en bij die hachelijke momenten voor onze goal waar uiteindelijk buitenspel gefloten werd hield ie een onmogelijke bal !
Leen had zelfs een 3 voor de match in Enschede, zag ik. Bizar laag!quote:Op woensdag 26 april 2006 23:42 schreef Eilanden het volgende:
Broerse wel aardig bij vlagen. Van Steensel was weer dramatisch
Joh je vergeet mij. Debuteren is geen punt. Het shirt maat wel!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leen had zelfs een 3 voor de match in Enschede, zag ik. Bizar laag!
Maar zo lang Jeroen Haarsma, Mark Rutgers, Dennis Schaap, Jasper Bolland, Niels Nijveld, Jelle Bouma, Sven Post, Sebastiaan Kolff, Koen van der Biezen, Jerry de Jong, Ramon Leeuwin en Wesley de Ruiter nog niet hebben gedebuteerd, valt het nog mee met de afwezigen.
Aha. Volgend seizoen maar hopen op beter. Kunnen ze niet even gaan shoppen voor een verdedigerquote:Op donderdag 27 april 2006 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Dat was het dan
+ aanvallerquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Aha. Volgend seizoen maar hopen op beter. Kunnen ze niet even gaan shoppen voor een verdediger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |