Waar baseer je dat opquote:Op donderdag 13 april 2006 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk een gelijkspel zondag, omdat de kansen aan Utrecht kant niet worden afgemaakt.
Een gelijkspel verwacht ik zeker niet. Dat zou echt een wanprestatie van jewelste zijn. Ik denk eerder een 3-0 ofzo. In ieder geval verwacht ik Utrecht bij de eerste 5, niet Groningen (uit bij FC Twente zonder Nevland.....)quote:
quote:Als extra ondersteuning heeft de supportersclub ‘de loeier’ ingehuurd, de supporter die met een enorme scheepstoeter voor een oorverdovend lawaai kan zorgen. Klanchantra: ,,Het is de tweede maal dit seizoen dat hij met dat apparaat naar het stadion komt. We hebben van het bestuur toestemming gekregen.’’ Over andere steunbetuigingen wordt nog nagedacht.
Nou laten we gewoon met de vele keeltjes onze fc naar het andere doel delegeren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja jongens hij komt er weer aan zondag de sirene:
[..]
Ik heb wel vaker voor verrassingen gestaan met de FC...quote:Op donderdag 13 april 2006 21:52 schreef F1Bas het volgende:
Jullie halen het makkelijk zondag, Willem 2 thuis moet geen probleem zijn.
Gezellig met je schoonhouder vieren dat je de play offs gehaald heb. Neen dusquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:49 schreef Corksterr het volgende:
Bij de schoonouders kun je ook bier drinken.
Dit gaat nooit goed komen op de bunniksidequote:Beste supporter,
De laatste officiële wedstrijd voor de play-offs. Dat we die gaan halen weten we al een tijdje, alleen weten we nog niet of we om een eufacup of een champions leaque plaats gaan spelen! Juist deze wedstrijd moeten we nog meer achter het team gaan staan om er voor te zorgen dat de 3 punten worden binnen gehaald.
Er zullen op de tribunes werplinten worden uitgedeeld, maar om een goed effect te krijgen is het van belang dat een ieder wacht met gooien tot de eerste klanken van openingstune van The Eye Of The Tiger begint.
Ons sportief goede seizoen wordt natuurlijk overschaduwd door de dood van David Di Tommaso. Dat dit niet vergeten wordt was de afgelopen 4 wedstrijden duidelijk te horen vanaf de tribune waar DITO nog steeds leeft…
Wij willen dit in onze laatste competitie wedstrijd een extra tintje geven. Op iedere stoel op de Bunnikside ligt een rood/wit of zwart vel. De bedoeling is dat wanneer de 4e minuut aanbreekt iedereen het vel dat op zijn/haar stoel ligt omhoog houdt. Houd daarom het scorebord in de gaten.Wanneer iedereen dit doet zal er over de hele Bunnikside het stadswapen van Utrecht te zien zijn met een grote zwarte 4 in het midden. Tijdens deze 4e minuut zullen we uiteraard massaal voor DITO zingen en laten we zien dat we hem echt nooit zullen vergeten.
Wij hopen op de medewerking van iedereen!
Zorg voor een onvergetelijk moment voor de familie, vrienden, spelers en iedereen die DITO een warm hart toedraagt.
Alvast bedankt voor jullie medewerking,
De supportersvereniging
Als mensen willen helpen zou dat erg fijn zijn. Je kan dan voor meer infomatie en verzameltijd contact opnemen met Maurice Zwezerijn: 06-19920987 of per mail naar sv@svfcu.nl
Bij voorbaat dank!
Bobby
Waarom denk je datquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat dat wel goed gaat komen hoor.
Irritant dat die loeier weer van stal wordt gehaald.
Ik las juist dat FC Groningen supporters een bom gooide naar het uitvakquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:40 schreef clauwheee het volgende:
Leuk initiatief
Alweer een beetje bijgekomen van de teleurstelling van woensdag?
Nog even over toen...laatste keer![]()
Waarom zongen sommige supporters van die rare teksten
(Nevland je moeder is een h**r) Totaal overbodig. En die pipo in het uitvak die dacht zo lollig te zijn een vuurwerkbom naar ons publiek in het vak beneden het uitvak te gooien maar die terug kwam (terecht, moet ie dat maar niet doen). Ook onnodig.
Ow en als laatste.. Booy vind ik de laatste weken wat minder sympathiek. Ook woensdag weer. Hij riep na de wedstrijd bij het ingaan van de spelerstunnel tegen Haverkort 'thuisfluiter'. Wat onzin was natuurlijk.
Nope, hij wilde hem naar het vak beneden gooien maar het stuiterde terug via het net. Zijn mede-supporters waren daar op z'n zachtst gezegd niet blij mee.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik las juist dat FC Groningen supporters een bom gooide naar het uitvak
Wiequote:Op vrijdag 14 april 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Gijs van Manen naar FC Utrecht!
Deze jonge en pijlsnelle vleugelflitser van IJsselmeervogels was dit seizoen misschien wel dé revelatie van het zaterdagvoetbal in de hoofdklasse A en B. Via Jong FC Utrecht gaat hij nu de kans wagen om prof te worden, nadat hij eerder geen trek had in Cambuur. Ben benieuwd of hij het gaat redden!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:52 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Gijs van Manen! Moet jij als filmer van o.a. Vogels toch kennen!
Respect voor Audreyquote:Audrey Di Tommasso reikt zondag in Galgenwaard trofee uit
Audrey Di Tommaso, de weduwe van David, de vorig jaar november plotseling aan een hartstilstand overleden Franse voetballer, zal zondag het laatste duel van FC Utrecht in de reguliere competitie tegen Willem II bijwonen.
Zij reikt samen met Bobby Klanchantra, voorzitter van de supportersclub, de Trofee David Di Tommaso uit aan ‘de beste speler van het seizoen’. ,,Heel mooi dat zij komt om de prijs te overhandigen,’’ aldus Klanchantra. Welke speler in het zonnetje wordt gezet is nog niet helemaal duidelijk. Tot zaterdagochtend kunnen de supporters hun stem uitbrengen.
Geen Edson Braafheidquote:Op zondag 16 april 2006 10:29 schreef Eilanden het volgende:
Als beste speler van het seizoen is trouwens De Jong uit de bus gekomen. Van den Bergh tweede en Keller nummer drie.
Niet overdrijvenquote:Op zondag 16 april 2006 13:15 schreef zatoichi het volgende:
En wat dacht je! Toch nog een dag waarop ik gewoon in mijn shirt kan komen dit seizoen!
Ik zou het leuk vinden als Gijs de stap kan zetten naar Utrecht 1.quote:
quote:Op zondag 16 april 2006 16:35 schreef venomsnake het volgende:
jammer jongens.
nooit je tegenstanders onderschatten he.
succes in de plee-offs iig.
[afbeelding]
Eens.quote:Op zondag 16 april 2006 16:37 schreef Eilanden het volgende:
WAT EEN ONGELOOFLIJKE WANPRESTATIE!!!!
Ik heb hier geen woorden voor!!
choked ...quote:Op zondag 16 april 2006 16:57 schreef Eilanden het volgende:
Gewoon drie keer op rij verliezen ... hoe is dat in hemelsnaam mogelijk![]()
![]()
Gelukkig hebben sommigen onder ons dan nog wel een leuke avondquote:Op zondag 16 april 2006 19:54 schreef Doc het volgende:
[..]
choked ...
(enig leedvermaak heb ik wel bij zo'n wanprestatie ; 3 keer op rij)
Zit het jullie nog steeds dwars ?quote:Op maandag 17 april 2006 15:42 schreef NeedeRadicals het volgende:
Jah,succes in de Play-offs..dat wordt overwinning nr 3 en 4 dit jaar voor ons tegen Utrecht![]()
Hebben nog wat goed te maken na die vervelende bekerfinale 2 jaar geleden en dit is het ideale moment ervoor!
Het zit hem zo dwars dat hij zijn post heeft aangepast en dat van de bekerfinale later heeft toegevoegdquote:Op maandag 17 april 2006 17:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zit het jullie nog steeds dwars ?![]()
Een wanprestatie van de spelers maar ook zeker van de supporters. Je ziet toch dat de spelers de steun nodig hadden.quote:Op zondag 16 april 2006 16:37 schreef Eilanden het volgende:
WAT EEN ONGELOOFLIJKE WANPRESTATIE!!!!
Ik heb hier geen woorden voor!!
Het was idd best stil op de bunnikside , ik en nog een groepje probeerde nog de bunnikside te laten zingen. Maar goed bijna niemand wou meedoen om er nog flink achter te gaan staanquote:Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef Druppel het volgende:
[..]
Een wanprestatie van de spelers maar ook zeker van de supporters. Je ziet toch dat de spelers de steun nodig hadden.
En daarbij als er word gezongen STAND UP IF YOU LOVE UTRECHT moet je niet op gaan staan en 3 sec mee doen maar blijven ziitten en ook je bek optreken. Of blijf GVD thuis.
Note: Eilanden is niet richting jou bedoelt.
Als het eenmaal tegenzit.........quote:Op maandag 17 april 2006 21:18 schreef paultjuhhh het volgende:
De trommel was ook nog kapot gegaan! En het luchtalarm was er ook niet
Best stil vind ik erg positief hoor.quote:Op maandag 17 april 2006 21:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het was idd best stil op de bunnikside , ik en nog een groepje probeerde nog de bunnikside te laten zingen. Maar goed bijna niemand wou meedoen om er nog flink achter te gaan staan
De trommel was ook nog kapot gegaan! En het luchtalarm was er ook niet
Jaquote:Op maandag 17 april 2006 17:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jazeker. Stomme zondag's schot van van der Berghquote:Op maandag 17 april 2006 17:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Murphy enzo.quote:Op maandag 17 april 2006 21:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als het eenmaal tegenzit.........![]()
Goed verwoord!quote:Op maandag 17 april 2006 22:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Murphy enzo.
Ach, ik hoor Utrechters ook nog over Wamberto, dus tja; zullen we het er op houden dat het menselijk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |