Petacchi erbij hebben en 'm niet laten sprinten voor de overwinningquote:Op maandag 1 mei 2006 16:45 schreef Zwansen het volgende:
Milram heeft deze overwinning gewoon weggegooid...
deed die mee danquote:
Ik zei het tochquote:Op maandag 1 mei 2006 16:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Petacchi erbij hebben en 'm niet laten sprinten voor de overwinning![]()
Stond gister wel op de startlijst. Anders hebben die Duitsers me genaaid voor de pronoquote:Op maandag 1 mei 2006 16:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
deed die mee dan![]()
En ja Petacchi had gezegd dat hij iets voor Zabel wou terugdoen maar dan zit die aap te ver.
Was niet gestart dacht ikquote:Op maandag 1 mei 2006 17:37 schreef JelleS het volgende:
Ik had Kopp wel verwacht eigenlijk...
Wat is het etappeschema???quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:21 schreef Zwansen het volgende:
Dit jaar in de ENECO-tour rijden ze over de afsluitdijk....
Tuurlijk weer niet bij mij in de buurtquote:
als dat geen waaierrit wordtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:21 schreef Zwansen het volgende:
Dit jaar in de ENECO-tour rijden ze over de afsluitdijk....
niet eens met plaatjequote:
De laatste keer dat ze bij mij in de buurt waren (nijverdal) is ook al weer twee jaar geleden toen was het nog de ronde van nederland.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tuurlijk weer niet bij mij in de buurt![]()
Zou natuurlijk geen slechte zaak zijn voor Rabobank. Kan Nuyens Flecha gaan helpen i.p.v. Boonen. QS zal ook wel eens mogen uitkijken, als en Nuyens en Bettini zouden weggaan.quote:RABOBANK MELDT ZICH VOOR NUYENS
Rabobank heeft zich bij Quick-Step ge-
meld voor Nick Nuyens. "Ze hebben op
correcte wijze gevraagd of ze met hem
mogen praten", zegt Patrick Lefevere.
De Quick-Step-manager krijgt het moge-
lijk niet makkelijk om Nuyens te hou-
den. Ook Davitamon-Lotto wil de renner
graag hebben. De interesse van Rabobank
is in elk geval serieus. "Nuyens is een
steengoede renner. We willen hem dus",
zegt ploegleider Theo de Rooij in GvA.
Rabobank wil Nuyens niet zomaar: "Met
Marc Wauters en Erik Dekker hebben we
2 renners voor het voorjaar die er na
dit seizoen mee stoppen", klinkt het.
* Nick Nuyens weet zelf nog niet waar
zijn toekomst volgend jaar ligt. "Dat
Rabobank me wil, maakt de keuze er al-
leen maar moeilijker op", zegt hij in
GvA. "Rabobank is een goed gestructu-
reerde ploeg die me zeker aanspreekt.
Ik heb nog geen enkele mogelijkheid
uitgesloten, maar wil graag duidelijk-
heid voor de Tour." Ook T-Mobile zou
interesse tonen voor de Quick-Step-man.
en MSR winnaar pozzato. weet niet of die bij die ploeg gaat blijven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:40 schreef placebeau het volgende:
[..]
Zou natuurlijk geen slechte zaak zijn voor Rabobank. Kan Nuyens Flecha gaan helpen i.p.v. Boonen. QS zal ook wel eens mogen uitkijken, als en Nuyens en Bettini zouden weggaan.
In Vlaanderen of Roubaix zie je 'm vaak niet meer na Kwaremont of Wallers. En dat is wel héél erg vroeg passen voor iemand die in een van de dé ploegen voor die klassiekers zit. Of hij is heel goed, of je hebt er echt helemaal niets aan. Niet echt een renner waar je op kan rekenen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:35 schreef placebeau het volgende:
Heeft voor zijn leeftijd toch al veel gewonnen.
Jullie stellen het wel heel karikaturaal, als hij wint is hij ook echt wel goed, maar dat wordt er nooit bijgezegd. Het is niet omdat je niet als een gek op kop rijdt zoals Devolder dat je niets doet. Die omloop het volk die hij won bijvoorbeeld heeft hij zelf afgedwongen in de aanval.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:31 schreef flyckje het volgende:
het is een goed coureur, maar hij profiteert veel van de grotere kopmannen in zijn ploeg. Keer op keer krijgt hij een gat op het einde doordat hij nog een ploegmakker heeft waar iedereen naar kijkt. Het is wel iemand die perfect kan dienen voor de 3-4daagse rondes en voor de rest in een dienende rol kan gezet worden.
voor een 25-jarige (niet-sprinter) heeft hij wel verdacht veel zeges om een simpele helper genoemd te worden. En dan staan alleen zijn zeges hier.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:14 schreef flyckje het volgende:
3 zeges waarvan kleinere rondewerk.
2 zeges die hij enkel had doordat hij zen kopman meehad die topfavoriet was. blijft over? paar mindere grote koersen. en een semi klassieker.
zoals dus gezegd, kleinere rondes en helper, en dan beschrijf je hem helemaal.
Da's trouwens wel heel kort door de bocht. Ik vraag me af wat dat afdoet aan de zege?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:14 schreef flyckje het volgende:
2 zeges die hij enkel had doordat hij zen kopman meehad die topfavoriet was.
dat is inherent (of hoe schrijf je dat) aan het wielrennen. De sterkste wint niet altijd. Toch vind ik dat Nuyens praktisch geen overwinningen gestolen heeftquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien als luxe-helper.
Maar verder hou ik ook niet van zijn manier van koersen, nogal berekend. Of achteraan hangt te hijgen en te puffen dat hij niet kan overnemen, maar dan wel op een paar honderd meter wonderlijk herrijst en gaat aanvallen.
Maar dat schijnt dan intelligent koersen te heten. Effectief, doch lafjes.
Die heeft een gesprek gehad, en het is weer koek en ei tussen hem en die man van Lotto of hij blijft is nog de vraag(kans is wel vergroot hierdoor) maar eind deze maand komt daar klaarheid over.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:26 schreef placebeau het volgende:
hij zal wel naar lotto gaan. Die wouden hem toch per se, en de Peet zal wel moeten inbinden.
Zou dom zijn van Hostequote:Op donderdag 11 mei 2006 18:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bruyneel verwacht ondertussen dat Leif Hoste niet gaat bijtekenen, aangezien hij elders meer kan verdienen.
Mooie ronde. Mooi genoeg voor een eigen topic, maar er komt denk ik niks van op tv dus dan heeft het al niet zo veel zin.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:07 schreef Ereinion het volgende:
Vandaag begint trouwens ook de ronde van Catalonie, die deel uitmaakt van de ProTour. Aan de start, o.a. Leipheimer, Mancebo, Botero, Evans en Menchov. De wedstrijd begint met een tijdrit, en heeft verder nog een aankomst bergop.
Jan Hruska mag in ieder geval niet starten, te hoog hematocriet (wat grappig, hij had net de Clasica Alcobendas gewonnen)
Was toch al bekend dat 'ie goed kon tijdrijden...quote:Op maandag 15 mei 2006 18:52 schreef flyckje het volgende:
eerste rit van Volta a Catalunya
ITT over 12.6km
1 Fabian Cancellara (Swi) Team CSC 14.55
2 Vladimir Karpets (Rus) Illes Balears 0.03
3 Janez Brajkovic (Slo) Discovery Chanel
4 Robert Hunter (RSA) Phonak Hearing Systems
5 Santiago Botero (Col) Phonak Hearing Systems 0.05
Kan er niet aandoen maar heb zo het gevoel dat brajkovic wel een klein supertalent aan het worden is.
botero en cancellera zijn nu niet de minste en brajkovic is nog altijd een piepjong mannetje he./ dit is nog maar zen eerste echte profjaar. (vorig jaar werd ie prof rond de eneco tour dacht ik).quote:Op maandag 15 mei 2006 18:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was toch al bekend dat 'ie goed kon tijdrijden...
Om gelijk zeer sterk te presterenquote:Op maandag 15 mei 2006 19:23 schreef flyckje het volgende:
[..]
botero en cancellera zijn nu niet de minste en brajkovic is nog altijd een piepjong mannetje he./ dit is nog maar zen eerste echte profjaar. (vorig jaar werd ie prof rond de eneco tour dacht ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |