Het parcours was oprachtig, ja.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die lompe plaatselijke rondjes weet je wel. Plaatselijk rondje wat steeds anders is trouwens, waardoor de kopgroep verkeerd reed"Dat zie je bij ons in Vlaanderen niet gebeuren!"
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:03 schreef placebeau het volgende:
[..]
Als je in die sprint het verschil zag tussen Boonen en Van Heeswijk...
Zabelquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:00 schreef Falco het volgende:
Zabel heeft de eerste rit in de Bayern rundfahrt gewonnen!!!
super,quote:
Met dat treintje word elke sprinter wel een beetje beter, dus wie weet. En Zabel gaat toch wel zeker een top-3 halen in de groene trui??quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:47 schreef placebeau het volgende:
[..]
super,
Hopelijk kan hij in de tour een volwaardige vervanger zijn van Petacchi als kopstuk van het milramtreintje
nou, die kans zit er best in.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:47 schreef placebeau het volgende:
[..]
super,
Hopelijk kan hij in de tour een volwaardige vervanger zijn van Petacchi als kopstuk van het milramtreintje
Ik moet dan altijd aan de Ronde van Mali en dat soort obscure koersen denken.quote:
Winnaar van de ronde van Burkina Faso 2003, dus dat klopt wel aardig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan de Ronde van Mali en dat soort obscure koersen denken.
Ah, Burkino Faso was het.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Winnaar van de ronde van Burkina Faso 2003, dus dat klopt wel aardig.
Nou ja, dat klopt ook wel, als ik het goed had reed ie voor dat Marco Polo team, en dit is pas z'n eerste profjaar dus de kans is vrij klein dat je hem van de klassiekers kent.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ah, Burkino Faso was het.
Het een keer een reportage gezien over die koers, en hij kwam daar ook in voor. Vandaar dat ik dat de hele tijd aan dat soort koersen moet denken als ik hem zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |