Ja, dat hebben wij goed begrepenquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Begrijp ik dan goed dat er een borgpen zit, die afbreekt als je over een boomstronk o.i.d. vaart? Klinkt wel logisch.
nee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:30 schreef Hendrik38 het volgende:
hebben jullie het nu over de breekpen in de schroef...?
Beetje lastig als je hard komt aanvaren en je moet afremmen.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:51 schreef Conflict het volgende:
en de achteruit is nog steeds kapot
Maar goed, ik vind achteruit varen toch niks aan![]()
Kwestie van goed inschatten en in de haven heel erg langzaam varen en met de hand in de box aanleggen.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:27 schreef marky het volgende:
[..]
Beetje lastig als je hard komt aanvaren en je moet afremmen.
Het eerste tochtje van Kapitein Conflict en Kapitein Biancaviaquote:Op zondag 7 mei 2006 20:01 schreef Conflict het volgende:
De vijfde al hoor!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:56 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het eerste tochtje van Kapitein Conflict en Kapitein Biancavia![]()
Op zondag valt het mee, door de weeks lijkt het net alsof je op zee bent, met al die grote schepen en hun golvenquote:
Drukste stukje binnenwater van heel Europa is het...quote:Op zondag 7 mei 2006 22:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Op zondag valt het mee, door de weeks lijkt het net alsof je op zee bent, met al die grote schepen en hun golven
Geen vaarbewijs nodig voor de 'grote rivieren'?quote:Op zondag 7 mei 2006 18:44 schreef Conflict het volgende:
Zo dan, we zijn net met onze grote vriend Juiced wezen varen. Was echt lekker. We zijn de grote rivier, de Merwede op geweest.
Ja hoor, met drie mensen als je wilquote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
O wat geweldig!
Kun je eigenlijk ook op het bootje slapen Conflict?
Jeetje, weer over die vaarbewijzen hequote:Op zondag 7 mei 2006 22:41 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Geen vaarbewijs nodig voor de 'grote rivieren'?
Volgens mij is dat alleen als je schip harder dan 12 km/u kan lopen.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:41 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Geen vaarbewijs nodig voor de 'grote rivieren'?
nee, dat klopt niet. Langer dan 15 meter of harder dan 20 km/puquote:Op maandag 8 mei 2006 03:13 schreef Steijn het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen als je schip harder dan 12 km/u kan lopen.
Ik vind golven juist leukquote:Op maandag 8 mei 2006 03:12 schreef Steijn het volgende:
[..]Ja en blijf vooral weg van de Dordtse Kil, wat een golfslag veroorzaken die schepen.
![]()
Wij voeren een keer over het Dordtse Kil, kwam er zo'n duwbak voorbij op volle snelheid, die golven waren ruim een meter hoog. In een zeilbootje van 6 meter vond ik dat niet zo leuk.quote:
Een beetje Kapitein gaat daar juist hard op.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wij voeren een keer over het Dordtse Kil, kwam er zo'n duwbak voorbij op volle snelheid, die golven waren ruim een meter hoog. In een zeilbootje van 6 meter vond ik dat niet zo leuk.![]()
Ik geef juist een flinke stoot gas en ga er recht op af!quote:Op maandag 8 mei 2006 03:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wij voeren een keer over het Dordtse Kil, kwam er zo'n duwbak voorbij op volle snelheid, die golven waren ruim een meter hoog. In een zeilbootje van 6 meter vond ik dat niet zo leuk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |