De vijfde al hoor!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:56 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het eerste tochtje van Kapitein Conflict en Kapitein Biancavia![]()
Op zondag valt het mee, door de weeks lijkt het net alsof je op zee bent, met al die grote schepen en hun golvenquote:
Drukste stukje binnenwater van heel Europa is het...quote:Op zondag 7 mei 2006 22:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Op zondag valt het mee, door de weeks lijkt het net alsof je op zee bent, met al die grote schepen en hun golven
Geen vaarbewijs nodig voor de 'grote rivieren'?quote:Op zondag 7 mei 2006 18:44 schreef Conflict het volgende:
Zo dan, we zijn net met onze grote vriend Juiced wezen varen. Was echt lekker. We zijn de grote rivier, de Merwede op geweest.
Ja hoor, met drie mensen als je wilquote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
O wat geweldig!
Kun je eigenlijk ook op het bootje slapen Conflict?
Jeetje, weer over die vaarbewijzen hequote:Op zondag 7 mei 2006 22:41 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Geen vaarbewijs nodig voor de 'grote rivieren'?
Volgens mij is dat alleen als je schip harder dan 12 km/u kan lopen.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:41 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Geen vaarbewijs nodig voor de 'grote rivieren'?
nee, dat klopt niet. Langer dan 15 meter of harder dan 20 km/puquote:Op maandag 8 mei 2006 03:13 schreef Steijn het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen als je schip harder dan 12 km/u kan lopen.
Ik vind golven juist leukquote:Op maandag 8 mei 2006 03:12 schreef Steijn het volgende:
[..]Ja en blijf vooral weg van de Dordtse Kil, wat een golfslag veroorzaken die schepen.
![]()
Wij voeren een keer over het Dordtse Kil, kwam er zo'n duwbak voorbij op volle snelheid, die golven waren ruim een meter hoog. In een zeilbootje van 6 meter vond ik dat niet zo leuk.quote:
Een beetje Kapitein gaat daar juist hard op.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wij voeren een keer over het Dordtse Kil, kwam er zo'n duwbak voorbij op volle snelheid, die golven waren ruim een meter hoog. In een zeilbootje van 6 meter vond ik dat niet zo leuk.![]()
Ik geef juist een flinke stoot gas en ga er recht op af!quote:Op maandag 8 mei 2006 03:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wij voeren een keer over het Dordtse Kil, kwam er zo'n duwbak voorbij op volle snelheid, die golven waren ruim een meter hoog. In een zeilbootje van 6 meter vond ik dat niet zo leuk.![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 03:24 schreef Conflict het volgende:
Ik geef juist een flinke stoot gas en ga er recht op af!![]()
Zo te lezen heb je ook nog een motor met aardig koppel die dat wel trekt zolang die niet achteruit hoeft.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik geef juist een flinke stoot gas en ga er recht op af!![]()
Die motor is echt geweldig ja. Het bootje gaat niet hard maar je kan wel flink optrekkenquote:Op maandag 8 mei 2006 03:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je ook nog een motor met aardig koppel die dat wel trekt zolang die niet achteruit hoeft.![]()
Een boot zoals deze moet niet hard gaan.quote:Op maandag 8 mei 2006 03:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die motor is echt geweldig ja. Het bootje gaat niet hard maar je kan wel flink optrekken
En dat achteruit varen is gewoon een kwestie van even een palletje vast zetten, mij zelf lukt het alleen niet, ik zal dus ff moeten wachten tot de vorige eigenaar terug van vakantie is.
Oke de eerste waar wij foto's van zien danquote:
Ja, mooi he!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:10 schreef LeNeHe het volgende:
Leuk bootje hoor! Die 5e foto is bekend terrein voor mij (dijkgezicht van Papendrecht)![]()
Daar zitten een paar hele mooie tussen inderdaad.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, mooi he!
Zelfs Nico Knol maakt niet zulke mooie foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |