Dat ga ik ook ff doen. Laptop aansluiten op de tv.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Nog even wachten, dan ga ik 17 maar weer opnieuw kijken
Je moet een S-video kabel hebben, maar dan moet je ook zo'n aansluiting hebben op je laptopquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat ga ik ook ff doen. Laptop aansluiten op de tv.
Weet iemand trouwens hoe ik het geluid kan verbinden met de tv..
Ik heb alleen usb-aansluitingen in me laptop, dus het moet iets met een usb-kabel zijn?
Ontopic: Ik heb geweldige dingen gehoord over het verdere verloop van het seizoen. Yammiee![]()
Volgens mij komt hij pas de 17e op TV in de VS. Dus tot dan moet je sowieso wachten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:06 schreef Agiath het volgende:
Is eps. 18 nou al uit, ik zie volle torrents maar ik hoor ook dattie nep is?
die ep 18 die jij ziet, is eigenlijk 19. Er is wat fout gegaan met de nummers ofzo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:06 schreef Agiath het volgende:
Is eps. 18 nou al uit, ik zie volle torrents maar ik hoor ook dattie nep is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man ik kan echt niet wachten tot 18
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Kabeltje vanaf je geluidsuitgang op je laptop naar je TV. Als 'ie niet in je TV past moet je een SCART-blokkie kopen waar het wel in past.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat ga ik ook ff doen. Laptop aansluiten op de tv.
Weet iemand trouwens hoe ik het geluid kan verbinden met de tv..
Ik heb alleen usb-aansluitingen in me laptop, dus het moet iets met een usb-kabel zijn?
Ontopic: Ik heb geweldige dingen gehoord over het verdere verloop van het seizoen. Yammiee![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:33 schreef Agiath het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:09 schreef seto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kabeltje vanaf je geluidsuitgang op je laptop naar je TV. Als 'ie niet in je TV past moet je een SCART-blokkie kopen waar het wel in past.
Thanx, herenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je moet een S-video kabel hebben, maar dan moet je ook zo'n aansluiting hebben op je laptop
Niets mixen, gewoon door elkaarquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:57 schreef Yonderboi het volgende:
Ja en dan belandt Veronica in de vrouwen afdeling van Fox River en wordt de serie opgesplitst....
Prison Break - Male section
Prison Break - Female section
Mooi op de dinsdag en donderdag... hoeven we ook niet meer telkens zo lang te wachten
quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:11 schreef mic_forever het volgende:
Ja door LJ zit waarschijnlijk de hele familie dalijk in die gevangenis
LJ is een drol.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:54 schreef SKa_BoSS het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom LJ in godsnaam zo moeilijk doet.
Omdat hij die gast wilde vermoorden (want die heeft z'n moeder doodgeschoten) maar Veronica en Nick wilde hem via 'het systeem'/de wet pakken...quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:54 schreef SKa_BoSS het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom LJ in godsnaam zo moeilijk doet. Waarom vertelt ie niet gewoon van die namen in die put? Waarom gaat ie zelf naar die dude? Waarom? Met z'n drieën sta je toch sterker zou je zeggen?
Excusé moi? Fontquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik zoek eigenlijk het font van het logo van Prison Break
[afbeelding]
Denk niet dat die bestaatquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik zoek eigenlijk het font van het logo van Prison Break
[afbeelding]
lettertypenquote:
Interessant ja. Degene die het antwoord weet gaat door voor de wasmachine.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:50 schreef Symer het volgende:
Waar sloeg de titel J-Cat eigenlijk op?
J-cat : Prison term describing an inmate who is mentally unstable and needs psychiatric medication.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Interessant ja. Degene die het antwoord weet gaat door voor de wasmachine.
Ah, duidelijk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:06 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
J-cat : Prison term describing an inmate who is mentally unstable and needs psychiatric medication.
Waarom langdradigquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:11 schreef -Wolf- het volgende:
ze moeten hier geen vervolg op maken. het is veel mooier om het bij 22 eps te laten en gewoon het verhaal af laten lopen. anders vind ik het maar veel te langdradig worden gezien het thema van de serie. verder wel een hele vette serie.
Er kan met deze verhaallijn nog zoooooooooo veel gebeurenquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:11 schreef -Wolf- het volgende:
ze moeten hier geen vervolg op maken. het is veel mooier om het bij 22 eps te laten en gewoon het verhaal af laten lopen. anders vind ik het maar veel te langdradig worden gezien het thema van de serie. verder wel een hele vette serie.
Nee, dat die vader er had gewerkt is toevallig. Dat zegt die vrouw ook nog, dat dat niet de bedoeling was.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:31 schreef Nevje het volgende:
Ik heb vandaag nog een keer afl. 17 gekeken.. en ik vraag me nu af wat die rol van die vader van Fish en Linc precies is/zal zijn.. ?
Voor zover ik het goed begreep werkte die vader vroeger ook voor die firma, secret services ofzo, maar nu wil de firma hem terugpakken via Linc ofzo.. ? En daarom is Linc het slachtoffer.. ?
Wat heeft die vader dan gedaan?
* Streept dagen afquote:
toffe avatarquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:57 schreef VASND het volgende:
Net 16 gezien. heerlijke serie, echt briljant..
Kan je er nog wel nachts van slapenquote:Op zondag 16 april 2006 10:27 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik zit nu op 9 afleveringen en denk er serieus over na om die makers aan te klagen wegens slechte invloed op je hartritme en zenuwen. Damned, een vd beste series die ik ooit heb gezien ...
![]()
De eerste 14 heb ik in 1 dag gekeken.quote:Op zondag 16 april 2006 11:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb in 2 dagen tijd 8 afleveringen gezien. Of deze manier gaat het lekker snel. Wat een serie.
beter dan 24
quote:Op zondag 16 april 2006 13:17 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
De eerste 14 heb ik in 1 dag gekeken.Tot 09:30 in de ochtend en toen gaan slapen.
quote:
Ik zeg niks.quote:Op zondag 16 april 2006 16:37 schreef H.Flick het volgende:
Ze zijn allebei goed! En ik verwacht ook niet dat Prison Break het 5 seizoenen vol gaat houden.
3 seizoenenquote:Op zondag 16 april 2006 16:37 schreef H.Flick het volgende:
Ze zijn allebei goed! En ik verwacht ook niet dat Prison Break het 5 seizoenen vol gaat houden.
The general consensus amongst the PB writers and producers is that it won't go into a Season 4. It will tell its story in 3 seasons. (Entertainment Weekly)quote:Op zondag 16 april 2006 17:11 schreef Merkie het volgende:
Weet je niet.
hoop het niet, denk van wel eigenlijkquote:Op zondag 16 april 2006 17:47 schreef H.Flick het volgende:
We krijgen toch geen cliffhangers in de laatste aflevering van dit seizoen?! Dat vind ik altijd zo erg, het is geen soap.
Dat zou erg zijnquote:Op zondag 16 april 2006 17:47 schreef H.Flick het volgende:
We krijgen toch geen cliffhangers in de laatste aflevering van dit seizoen?! Dat vind ik altijd zo erg, het is geen soap.
Lijkt me welquote:Op zondag 16 april 2006 17:47 schreef H.Flick het volgende:
Dat was sarcastisch hoop ikquote:Op zondag 16 april 2006 18:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Lijkt me wel![]()
Als ze het maar niet zo spanned maken bij Lost![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of heb ik niet goed op geletTis al weer zo'n tijd geleden
![]()
Huh, echt niet.. dat zegt die vrouw helemaal niet..quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Nee, dat die vader er had gewerkt is toevallig. Dat zegt die vrouw ook nog, dat dat niet de bedoeling was.
quote:Op zondag 16 april 2006 19:41 schreef seto het volgende:DuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
Dat zijn 2 nachten té langquote:Op zondag 16 april 2006 17:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Nog 2 nachtes slapen
quote:Op zondag 16 april 2006 19:41 schreef seto het volgende:Was in het vorige topic al bekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |