Interessant ja. Degene die het antwoord weet gaat door voor de wasmachine.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:50 schreef Symer het volgende:
Waar sloeg de titel J-Cat eigenlijk op?
J-cat : Prison term describing an inmate who is mentally unstable and needs psychiatric medication.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Interessant ja. Degene die het antwoord weet gaat door voor de wasmachine.
Ah, duidelijk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:06 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
J-cat : Prison term describing an inmate who is mentally unstable and needs psychiatric medication.
Waarom langdradigquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:11 schreef -Wolf- het volgende:
ze moeten hier geen vervolg op maken. het is veel mooier om het bij 22 eps te laten en gewoon het verhaal af laten lopen. anders vind ik het maar veel te langdradig worden gezien het thema van de serie. verder wel een hele vette serie.
Er kan met deze verhaallijn nog zoooooooooo veel gebeurenquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:11 schreef -Wolf- het volgende:
ze moeten hier geen vervolg op maken. het is veel mooier om het bij 22 eps te laten en gewoon het verhaal af laten lopen. anders vind ik het maar veel te langdradig worden gezien het thema van de serie. verder wel een hele vette serie.
Nee, dat die vader er had gewerkt is toevallig. Dat zegt die vrouw ook nog, dat dat niet de bedoeling was.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:31 schreef Nevje het volgende:
Ik heb vandaag nog een keer afl. 17 gekeken.. en ik vraag me nu af wat die rol van die vader van Fish en Linc precies is/zal zijn.. ?
Voor zover ik het goed begreep werkte die vader vroeger ook voor die firma, secret services ofzo, maar nu wil de firma hem terugpakken via Linc ofzo.. ? En daarom is Linc het slachtoffer.. ?
Wat heeft die vader dan gedaan?
* Streept dagen afquote:
toffe avatarquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:57 schreef VASND het volgende:
Net 16 gezien. heerlijke serie, echt briljant..
Kan je er nog wel nachts van slapenquote:Op zondag 16 april 2006 10:27 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik zit nu op 9 afleveringen en denk er serieus over na om die makers aan te klagen wegens slechte invloed op je hartritme en zenuwen. Damned, een vd beste series die ik ooit heb gezien ...
![]()
De eerste 14 heb ik in 1 dag gekeken.quote:Op zondag 16 april 2006 11:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb in 2 dagen tijd 8 afleveringen gezien. Of deze manier gaat het lekker snel. Wat een serie.
beter dan 24
quote:Op zondag 16 april 2006 13:17 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
De eerste 14 heb ik in 1 dag gekeken.Tot 09:30 in de ochtend en toen gaan slapen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |