dan heb je dus maar 1 maand vakantie ofzo?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:49 schreef gohan16 het volgende:
[..]
21-7 is mijn laatste tentamen![]()
Herkansingen zijn bij ons 2 weken erna. In principe haal ik alles wel in 1 keermaar toch: 21-7
![]()
Ben je bekend met het principe 'volgend jaar'?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:40 schreef Repeat het volgende:
Zo maken ze het echt goed mogelijk om je vakantie te plannen
5 weken maarquote:Op zondag 7 mei 2006 13:51 schreef gohan16 het volgende:
5 weken als je niets hoeft te herkansen, anders 1 na de her's en evt voor je herkansingen 2 of 3
ik ga voor mn P in 1 jaar, jeweetquote:Op zondag 7 mei 2006 13:51 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ben je bekend met het principe 'volgend jaar'?![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:54 schreef intoxicated het volgende:
Ja ik destijds stiekum ook hoor![]()
Ga je nog naar Zweden?![]()
Ik heb ongeveer 11 weken vakantie in totaal (8wk zomer + 2wk kerst + roostervrije week in januari). Tel daar de 'overlap' dagen tussen twee blokken bij op en ik heb 40 collegeweken in een jaar (4 blokken x 10 weken).quote:Op zondag 7 mei 2006 15:49 schreef gohan16 het volgende:
1 week meivakantie en 2 weken kerstvakantie, we hebben 7 blokken a 6 weken, dus best veel les.
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:54 schreef intoxicated het volgende:
Ja ik destijds stiekum stiekem ook hoor![]()
Ga je nog naar Zweden?![]()
Voor het artsexamen nieuwe stijl geldt de regel dat voor de wetenschapsstage, alle co-assistentschappen en de semi-arts stage ten minste het judicium "goed" moet zijn behaald, terwijl vier van deze onderdelen met "uitstekend" moeten zijn beoordeeld.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:46 schreef gohan16 het volgende:
wisten jullie dat 24% van alle medische leidenaren cum laude slaagt
Hmm, dan moet ik maar zoveel mogelijk naar het buitenland voor de "goede mensen" die ik daar kenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:53 schreef intoxicated het volgende:
Als je de goeie mensen kent dan kan dat vast wel.
Overzichtje aantal collegeweken in een jaar (voor mensen die niet dezelfde fout willen maken):quote:Op zondag 7 mei 2006 16:29 schreef gohan16 het volgende:
Ik wordt dan ook een verdomd goeie dokter (lees: waarom heb me niet eerder in de vakanties van andere steden verdiept)
Hey, ga weg jij.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het niveau hier valt me toch een beetje tegen. Ik zie de ene na de andere afschuwelijke spelfout voorbij komen. Is dit nu de bloem der natie? De medici hebben duidelijk een goede pr, maar geen niveau.
quote:
hoeveelste jaars ben je?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:21 schreef intoxicated het volgende:
En over 2 weken alweer het laatste tentamen van dit jaar![]()
We hoeven ook geen perfecte romans te schrijven.. als je maar de juiste geneesmiddel kunt gebruiken, diagnose stellen en orgaan eruit kunt snijden... dan is het goed..quote:Op zondag 7 mei 2006 19:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het niveau hier valt me toch een beetje tegen. Ik zie de ene na de andere afschuwelijke spelfout voorbij komen. Is dit nu de bloem der natie? De medici hebben duidelijk een goede pr, maar geen niveau.
Volgens mij hebben artsen op dat punt gewoon een slechte naam omdat mensen nooit andermans handschrift zien. Alleen de huisarts geeft een handgeschreven briefje mee. (tegenwoordig bijna niet meer volgens mij).quote:Op zondag 7 mei 2006 19:46 schreef Wuder het volgende:
[..]
We hoeven ook geen perfecte romans te schrijven.. als je maar de juiste geneesmiddel kunt gebruiken, diagnose stellen en orgaan eruit kunt snijden... dan is het goed..
Zowiezo al die artsen handschriften zijn niet te lezen.. ze lijken meer geschreven door iemand met mentale retardatie..
2e. Maar na dat tentamen hebben we nog wel 2 x 3 weken keuzeblokkenquote:
achjoh, laat hem, die relnicht doet het eromquote:Op zondag 7 mei 2006 19:15 schreef m021 het volgende:
[..]
Hey, ga weg jij.In de topics waar ik kom ben IK de spellingnazi, begrepen?
Trouwens,
voorbijkomen is 1 woord.![]()
RU heeft er 40, 10 blokken van 4 wekenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:10 schreef m021 het volgende:
[..]
Overzichtje aantal collegeweken in een jaar (voor mensen die niet dezelfde fout willen maken):
RuG 40
VU
UvA
UL 39
UU 42
EUR
RU
UM
Under construction
Via "mijn ibgroep" of hoe het ook mag heten kun je je voorkeur plaatsen volgens mij niet veranderen. Ik heb hier een formulier naast me liggen dat ingevuld is op de codes na, dus als ik die heb ben ik blijquote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef m021 het volgende:
Als je je nou gewoon opgeeft zonder 2de en 3de stadskeuze, en daarna ergens op het knopje 'voorkeursplaatsen wijzigen' (ofzo) klikt en alsnog je keuzen opgeeft?
Denk je nou serieus dat het risico op een fietsongeluk groter is dan het risico op een SOA bij geen gebruik van voorbehoedsmiddelen? Dude.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
Er zitten hier vast medici. Zijn er die behoefte voelen dit topic: condoom afknapper?? help op te leuken met relevante cijfertjes? Bij voorbaat dank en ik zal dan niet meer zeuren over spelfouten.
Chantage?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
Er zitten hier vast medici. Zijn er die behoefte voelen dit topic: condoom afknapper?? help op te leuken met relevante cijfertjes? Bij voorbaat dank en ik zal dan niet meer zeuren over spelfouten.
SOA's heb je in gradaties. Als iedereen zijn fietsongelukken zou registreren (dus ook: tegen een paaltje rijden) lijkt mij dat dat vaker voorkomt; zeker gezien het feit dat er afgelopen jaar 181 fietsers zijn overleden na een ongeval.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:36 schreef m021 het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat het risico op een fietsongeluk groter is dan het risico op een SOA bij geen gebruik van voorbehoedsmiddelen? Dude.
Sorry, in de nieuwe spelling is dit een zeldzaam voorbeeld van voorkeurspelling. Zowel 'de' als 'het' mag. En de ongeschreven regel schrijft voor dat je bij een leenwoord het lidwoord van de vertaling gebruikt: het is het onderwerp, dus ook het topic.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:40 schreef Singa het volgende:
Chantage?Mag ik wel zeuren? Het is "de topic" -> "deze topic"...
Klinkt niet erg wetenschappelijkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:00 schreef Repeat het volgende:
en ja hoor, precies wat ik verwacht had. Zo veel vragen die ik goed had bij mn tentamen hart en bloedsomloop geschrapt
Maar wel gehaald?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:00 schreef Repeat het volgende:
en ja hoor, precies wat ik verwacht had. Zo veel vragen die ik goed had bij mn tentamen hart en bloedsomloop geschrapt
wel gehaaldquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:03 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Maar wel gehaald?
...of weer een 2?![]()
Bron? Van Dale geeft alleen maar de topic. Overigens vind ik het topic wel beter klinken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:08 schreef m021 het volgende:
Sorry, in de nieuwe spelling is dit een zeldzaam voorbeeld van voorkeurspelling. Zowel 'de' als 'het' mag. En de ongeschreven regel schrijft voor dat je bij een leenwoord het lidwoord van de vertaling gebruikt: het is het onderwerp, dus ook het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |