Idd, hoe deed je datquote:Op donderdag 13 april 2006 18:38 schreef Hoolaa het volgende:
kan ik ook in dat lijstje daarboven? geen idee wat de meerwaarde is maar altijd leuk
molair, hoe had je die wetenschapsstage gefixed?
Tuurlijk wel, ies Status!quote:Op donderdag 13 april 2006 22:30 schreef Spyronius het volgende:
Niet dat het iets uit maakt trouwens
zeau!quote:Op donderdag 13 april 2006 22:30 schreef Spyronius het volgende:
Mompelt iets over dat hij zich zelf niet terug ziet in het lijsts
Niet dat het iets uit maakt trouwens
Helwegen, boegbeeld van de plastische chirurgiequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:00 schreef intoxicated het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article274807.ece
yay, dat is die chirurg die destijds nog in het LUMC was met Helwegen, en keihard werd uitgeluld door Engberts![]()
Thxquote:
Cosmetische.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:21 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Helwegen, boegbeeld van de plastische chirurgie![]()
dankuquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef gohan16 het volgende:
mooi gedaan repeat, die avaters in de OP
op een soort congres ofzo?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:00 schreef intoxicated het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article274807.ece
yay, dat is die chirurg die destijds nog in het LUMC was met Helwegen, en keihard werd uitgeluld door Engberts![]()
printen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:05 schreef intoxicated het volgende:
Inhoudelijk ook niet, maar dat hele gezeik met 300 pagina's printen en met z'n allen in Geb4 op een netwerk waar de helft van de laptops het niet doet {insert mentaal trauma here} etc. etc.![]()
Lang, lang geleden... toen printen nog gratis was en seks nog vies was.quote:
Nee ik weet zelf niet precies wat het is, tenminste niet dieper dan jij beschreven hebt, maar ik heb wel iets voor je gevonden, als je tenminste een beetje engels kan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:39 schreef The_DopeMan het volgende:
Hey, zou iemand mij uit kunnen leggen wat enthesopathie precies is....?
En dan wel dieper dan alleen "een ontsteking van de aanhechting van spieren, pezen en ligamenten aan het bot"... (zoals bij epicondylitis medialis/lateralis of artritis)
Ben benieuwd... kan het namelijk nergens echt goed vinden
In dat geval: 5e jaars al weer...quote:Op zondag 16 april 2006 12:14 schreef Singa het volgende:
Zullen we in het lijstje ook nog toevoegen hoeveelste jaars iemand is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |