Had ik inderdaad wel gedaan!quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:39 schreef Gunner het volgende:
Goeie. Inderdaad niet reageren. Ze wisten toch wel waar je woonde. Als het echt serieus was waren ze idd wel langsgekomen.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:04 schreef -Nielz- het volgende:
Dan is het nu tijd om een mailtje te sturen met de vraag of alles weer is gerepareerd.
dat betwijfel ik. als je een lekke koppakking heb dan is je verbranding anders en daardoor de samenstelling van je uitlaatgassen ook.quote:Op maandag 17 april 2006 11:07 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Bij een APK keuring wordt er alleen gekeken of de auto verkeersveilig is (banden, remmen, verlichting e.d.), of deze aan de milieueisen voldoet (uitlaatgassen) en of de papieren in orde zijn.
Dat een auto APK gekeurd is wil dus NIET betekenen dat hij ook technisch in orde is.
Ook met een lekke koppakking wordt een auto gewoon goedgekeurd.
Inderdaad, wat een eikel.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:53 schreef Q. het volgende:
Leuk dat die vader even "schappelijk" wil zijn door jou slechts 300 te laten betalen. Wat lief.
Inderdaad, als hij dat werkelijk gedaan had, had die ook verteld dat hij naar zijn centjes kon fluiten...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:54 schreef PsyCha het volgende:
De Consumentenbond ingeschakeld.dat zegt ie alleen om je bang te maken.
Dan had hij tenmiste meer moeite gedaan. Nu is het wel erg makkelijk om geld te eisen van de verkoper hè....quote:Op donderdag 13 april 2006 16:57 schreef Bob-B het volgende:
hadtie maar een aankoopkeuring moeten laten doen door de ANWB
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:42 schreef Mojave het volgende:
na hem te hebben uitgelachen hing die op.
Nou als het echt zo is, dat er verteld is dat de auto motorschade had en het niet aan te raden was ermee te gaan rijden is het flink onbeschoft dat meneer de helft van z'n geld terug vraagt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
de vriendelijkheid van jou ook.
![]()
Dat hij de auto kapot had vond ik in eerste instantie wel sneu maar wees hem er direct op dat ik hem had aangeraden de auto te vervoeren op een aanhanger.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:22 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Nou als het echt zo is, dat er verteld is dat de auto motorschade had en het niet aan te raden was ermee te gaan rijden is het flink onbeschoft dat meneer de helft van z'n geld terug vraagt.
Misschien hebben ze hier wel mee gelezen en reageren ze daarom niet meer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:37 schreef _Liquid_ het volgende:
Update: Er is geen update.. Klinkt raar, maar is zo. Ik heb niet gereageerd met de gedachte dat als ze het echt zouden menen wel nog een keer zouden mailen/bellen of zelfs langskomen (met de consumentenbond) Als dit het geval zou zijn geweest had ik mijn woordje klaar met de juiste argumenten (thnx 2 u guys)
Er is dus niets gebeurd, waarschijnlijk was het dan ook een poging om een leuke autoradio te kunnen kopen.. Stomme papa![]()
Maargoed, het zou alsnog kunnen dat er een mailtje komt maar ik verwacht niet teveel![]()
Bedankt voor de hulp!![]()
nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:34 schreef Sc0rPi0n het volgende:
@Viper_74 trieste reactie hoor. Een mod kan zich ook wel eens vergissen.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:34 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Euh ja dit was eigenlijk n.a.v. een ander topic. Zag pas te laat dat het een oud topic was
@Viper_74 trieste reactie hoor. Een mod kan zich ook wel eens vergissen.
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:24 schreef _-rally-_ het volgende:
De koper beroept zich op 'non-conformiteit'. Eén van de belangrijkste eisen daarbij is dat de koper, juist bij koop van een particulier, aan zijn onderzoeksplicht voldoet.
Heeft 'ie de auto op geen enkele manier laten onderzoeken, dan heeft 'ie gewoon pech.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:05 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En er nog serieus op ingaan. Daar gaat je hoge pet
Juist ja. Ik ben ook geen exprert op het gebied van auto's maar wat ik ervan begrepen heb betekent een lekke koppakking dat er olie lekt. Dat moet je op een gegeven moment gaan merken doordat er zwarte rook uit je uitlaat komt en uiteindelijk moet er een rood olielampje op je dashboard gaan branden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:28 schreef _Liquid_ het volgende:
Ik heb het is opgezocht en met een lekke koppakking komt er een gigantische hoeveelheid rook uit je uitlaat, constant. Hierdoor zou hij dus inderdaad niet goedgekeurd kunnen worden.
En ik zag ook geen rook hoor ..
die twee circuits lopen daar dus vlak langs mekaar in kanaaltjes in het blok. en als die pakking scheurd kan er koelwater de cilinder inlopen witte rook, olie in de cilnder lopen zwarte/blauwe rook. of koelwater in de olie en olie in je koelwater dit laatste is te merken aan koelvloeistof met borrels bij draaiende motor en een soort mayonaise aan je olie vuldop.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:29 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Juist ja. Ik ben ook geen exprert op het gebied van auto's maar wat ik ervan begrepen heb betekent een lekke koppakking dat er olie lekt. Dat moet je op een gegeven moment gaan merken doordat er zwarte rook uit je uitlaat komt en uiteindelijk moet er een rood olielampje op je dashboard gaan branden.
En wat ik ook raar vindt is dat jij roept er geen koelvloeistof meer in zat en dat hij daardoor de snelweg af moest. Misschien zeg ik nu iets heel doms maar wat heeft je koelvloeistof met een lekke koppakking te maken? Dat zijn toch twee losse circuits of zie ik dat nou verkeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |