Nou en ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:06 schreef Johan_de_With het volgende:
''Zandkruipers'', ''geitenneukers'' en impertinente vragen over logica. Een feest der herkenning, wat zeg ik, bevestiging!
Lol een handvol moslimmetjes die paar vlieglessen volgen, die met cuttermesjes vliegtuigen kapen waar net niet teveel volk opzit, die meer dan 1 uur ongestoord door het amerikaans luchtruim vliegen, die dan nog een tas met alle papieren vergeten op het vliegveld ... gelukkig maar, zo kon direct de nodige link met alqaida gelegd worden, samen met het fameuse paspoort onderaan de wtc's.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:18 schreef Ericr het volgende:
Zonder gekheid, wat klinkt er nou vreemder? De officiele lezing of de hersenspinsels van een paar geflipte complot theoristen die nog wel eens wat willen photoshoppen of geluidsporen editten?
Dat weet hij heel goed maar andere mensen de rascismekaart aanwrijven doet hij gewoon erg graag. Zegt iets over hemzelf ws. Plus dat het zo lekker het topic ontspoort. Worden ongewenste feitjes lekker begraven in een brei aan offtopic posts.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou en ?
Dit is het effect dat ze wilden bereiken hoor ... of had je dat ook nog niet door ?
Unstoppable!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 03:41 schreef Sebastral het volgende:
Major New 9/11 Truth Symposium Coming To L.A.
In June 2006 researchers, scholars, journalists, media personalities, and average folks will come together from all over the USA to gather in Los Angeles to invite the rest of the world to examine the facts of 9/11.
Through powerful & insightful presentations from prominent guest speakers & riveting documentary screenings we will examine the Neo-Con Agenda and 9/11 as the pretext for the brutal on-going war in Iraq as well as the establishment's future plans.
This event can be billed as "Two Days Of Truth" and it is a challenge to the establish mouthpiece media that resolutely defends the government fairy tale version of what happened on that fateful day.
Ja en toevallig was kwam de financier van Mohammed Atta even op de koffie op 9/11 bij de dan nog toekomstige CIA-directeur Porter Goss. Toevallig waren er grootschalige terreuroefeningen bezig op 9/11 (net als de toevallige terreuroefeningen in London op 7/7) die er voor zorgden dat het luchtruim boven Washington en NY onbewaakt was. Toevallig kwam er even een CIA-agent langs toen Osama Bin Laden in een ziekenhuis verbleef in juli 2005 te Dubai. Dat is wel zo netjes he...En dit was slechts 1 van de 10 (of meer) gebeurtenissen dat ze Bin Laden op hadden kunnen pakken. Zo bood Sudan een aantal jaar geleden aan om Bin Laden uit te leveren aan de VS en verbleef Mr Bin Laden vlak voor 9/11 in een Pakistaans ziekenhuis vlakbij een Amerikaanse Basis.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Lol een handvol moslimmetjes die paar vlieglessen volgen, die met cuttermesjes vliegtuigen kapen waar net niet teveel volk opzit, die meer dan 1 uur ongestoord door het amerikaans luchtruim vliegen, die dan nog een tas met alle papieren vergeten op het vliegveld ... gelukkig maar, zo kon direct de nodige link met alqaida gelegd worden, samen met het fameuse paspoort onderaan de wtc's.
En bij het Pentagon geven ze zowaar 5 videoframes vrij waarop alles duidelijk wordt. En je vraag waar dat vliegtuig dan gebleven is ... lees de officiele lezing dan hé ... het is quasi volledig verdampt, en dan hebben we het nog niet over de plaats van impact ... toevallig daar waar er bijna niemand aan het werk is wegens versterkingswerken aan het gebouw, gelukkig heeft die eersteklas-piloot eerst een fameus maneuver kunnen maken om net op die plek te crashen, wat een meevaller.
The end justifies the means ... de gevolgen zijn uiteindelijk belangrijker geworden dan het feit zelf, weer een meevaller.
En dan moeten wij alles maar slikken wat zij zeggen ...
Ach onze wereld is vol van eerlijkheid en goedheid en de US heeft het beste voor met elk van ons ... i rest my case.
dit vind ik wel je slechtste argument. Die hoeven maar te kijken hoeveel passagiers er mee kunnen en ze weten dat ze een klein vliegtuigje hebben met weining mensen wat makkelijk te kapen is dan een grote.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Lol een handvol moslimmetjes die paar vlieglessen volgen, die met cuttermesjes vliegtuigen kapen waar net niet teveel volk opzit,
Nou je zou van zo'n operatie toch verwachten dat dat serieus op voorhand gepland is ... maar blijkbaar is de keuze van de vliegtuigen gewoon de dag zelf gemaakt dan ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:31 schreef One_of_the_few het volgende:
dit vind ik wel je slechtste argument. Die hoeven maar te kijken hoeveel passagiers er mee kunnen en ze weten dat ze een klein vliegtuigje hebben met weining mensen wat makkelijk te kapen is dan een grote.
het is toch logisch dat ze een vliegtuig met weinig mensen hebben gekozen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou je zou van zo'n operatie toch verwachten dat dat serieus op voorhand gepland is ... maar blijkbaar is de keuze van de vliegtuigen gewoon de dag zelf gemaakt dan ?
En mijn slechtste argument ? No problem ... de lijst is lang genoeg hoor
ok dus volgens jou was er niets gepland en hebben ze gewoon die dag gekeken op welke vliegtuigen niet veel volk zat ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:27 schreef One_of_the_few het volgende:
het is toch logisch dat ze een vliegtuig met weinig mensen hebben gekozen?
is dat ook al verdacht? Omdat men dan zo makkelijk kon kapen![]()
Euh neenee ... het waren grote vliegtuigen waar weinig volk opzat ... is wel iets anders dan een klein vliegtuig met weinig mensen ...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:31 schreef One_of_the_few het volgende:
dit vind ik wel je slechtste argument. Die hoeven maar te kijken hoeveel passagiers er mee kunnen en ze weten dat ze een klein vliegtuigje hebben met weining mensen wat makkelijk te kapen is dan een grote.
Resonancer, ik zoek die link van dat artikel over die doden index, dat overheidsfonds en de passengerlistst met die procentuele afwijkingen, je weet geheid waar ik het over heb, ik kan die link alleen niet vindenquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:18 schreef Ericr het volgende:
Mijn grootste vraag blijft niet waar het vliegtuig is gebleven dat het Pentagon in knalde, maar als het dan geen vliegtuig was waar zijn al die mensen en die vlucht gebleven? En eigenlijk geldt hetzelfde voor vlucht 93 die niet zou zijn neergestort in Pennsylvania. Twee vluchten dus volledig opgegaan in rook, als ik die hersenspinsels moet geloven. Bizarro world.
Bedoel je dit?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:51 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Resonancer, ik zoek die link van dat artikel over die doden index, dat overheidsfonds en de passengerlistst met die procentuele afwijkingen, je weet geheid waar ik het over heb, ik kan die link alleen niet vinden
Het blijft een discussie die nergens over gaat, aangezien we al weer 5 jaar verder zitten en we dus nu zitten graven in het verleden, terwijl we juist moeten waken voor het heden..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:22 schreef Ericr het volgende:
Non discussie verder die discussie over samenzweringen. Dromenland, oh wat het is heerlijk leven in dromenland. Maar goed dan zal ik wel weer van worden beschuldigd dat juist degenen die in de officiele lezing geloven in dromenland leven, kan ik mee leven.
Officiele versie: alleen de financiele middelen en de mensen die in die commissie zaten maken dit onderzoek al tot n lachertje maar dit terzijde.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:55 schreef Ericr het volgende:
Maar waarom zoeken naar een waarheid d.m.v. theorieen die wilder zijn dan welke werkelijkheid ook? Je gaf aan omdat de officiele lezing een gebrek aan feitelijkheden zou bevatten. Maar is er niet in iedere grote gebeurtenis een reeks aan gaten te vinden als je maar lang genoeg zoekt? Maken die gaten de gebeurtenis tot een complot? Of is het nou eenmaal zo dat je als buitenstaander of zelfs als getuige heel moelijk alle feitelijkheden boven water kan krijgen juist omdat het zo'n grote gebeurtenis is.
Jij gooit alle samenzweringen theoristen op één hoop !quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:22 schreef Ericr het volgende:
(knip, verkeerde veronderstelling. Quote verwijderd).
Non discussie verder die discussie over samenzweringen. Dromenland, oh wat het is heerlijk leven in dromenland. Maar goed dan zal ik wel weer van worden beschuldigd dat juist degenen die in de officiële lezing geloven in dromenland leven, kan ik mee leven.
Ach ja "Northwoods" was een goed plan maar het werd afgeblazen door Kennedy.quote:All of these supposed conspiracies did exist, but they all failed. "Northwoods" was eliminated by Kennedy, the Iran Contra deal fell apart and its key actors were exposed, and the fact that the Americans provided assistance to Afghan guerillas simply highlighted an ongoing dilemma in the often disastrous principle of American foreign policy, a policy based on the principle that my enemy's enemy is my friend
Ik zie het zelf ook niet als één grote orchestratie.quote:Maar dan nog, het maakt 11-9-2001 niet tot een 1 grote orchestratie, meer een mooi instrument voor foute machthebbers om er profijt uit te halen.
O goden! Vergeef me dat ik, naast je eminente onderzoeksresultaten, ook je Reviaanse ironie over het hoofd zag. Of wat het dan ook was, verrek, het is echt net Reviaanse ironie.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou en ?
Dit is het effect dat ze wilden bereiken hoor ... of had je dat ook nog niet door ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |