abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37345505
Nou ja het artikel is gebasseerd op een artikel van de Washington Post.
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
pi_37348781
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:36 schreef Elusive het volgende:
alles wat op het internet staat is natuurlijk ook waar
Behalve als het op CNN en ABCnews, de Volkskrant, Telegraaf, NU.nl, Washingtonpost.com NewYorkTimes.com of AD.nl staat.
Dan zijn het leugens van de schaduwregering om ons eronder te houden.
  donderdag 27 april 2006 @ 17:19:46 #228
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_37350319
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:00 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Ik ben het geheel met jullie eens, dat jullie de achtergrond van het staalverhaal zoeken. Maar in hoeverre voegt dit (nog) iets toe aan het verhaal? De torens zijn neer. Ik wil aan de ene kant de waarheid van die ene dag weten, maar aan de andere kant wil ik ook de gevolgen kennen. En mensen hebben nou eenmaal de neiging zich te veel te richten op de feiten en te weinig kijken naar de gevolgen.

M.a.w. slaan we niet te ver door, qua het ontwaren van de samenzwering?
Ben het met je esn hoor. ik geloof zelf niet in een samenzwering. Het staal stukje kwam uit een bron wat stelt dat de toren kan instorten zoals dat bij een controlled demolition gebeurt. Dit was een onduidelijkheidje van de bron. ik heb daar naar toe gemaild en ze hebben erop geantwoord. Voor als men nog een keer die bron wil gebruiken is het nu zo als het moet zijn. om alles ook compleet te houden.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_37352131
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:19 schreef One_of_the_few het volgende:
Ben het met je esn hoor. ik geloof zelf niet in een samenzwering. Het staal stukje kwam uit een bron wat stelt dat de toren kan instorten zoals dat bij een controlled demolition gebeurt. Dit was een onduidelijkheidje van de bron. ik heb daar naar toe gemaild en ze hebben erop geantwoord. Voor als men nog een keer die bron wil gebruiken is het nu zo als het moet zijn. om alles ook compleet te houden.
Ook dit bedoelde ik ja.. maar kun je het wel compleet houden?
Misschien moet er wat dit punt betreft een nieuw topic worden geopend, waarin de feiten worden gecombineerd met de feiten van nu.. een compleet overzicht van de geschiedenis voorafgaande aan, op de dag zelf en op de dagen, maanden en jaren na 9/11.. Want ik vermoed dat je zo een goed overzicht krijgt, van wat er zich nou allemaal wereldwijd heeft afgespeeld.. nu heb ik een idee, maar geen duidelijk beeld..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_37357367
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:36 schreef Elusive het volgende:
alles wat op het internet staat is natuurlijk ook waar
Daarom ook is het van belang datgene te analyseren waarvan we zeker weten dat het waar is of waarvan we zeker weten dat het gezegt is en door wie .

Vandaar ook dat ik vaak weer het PNAC document aanhaal, de waarde hiervan wordt in deze discussie naar mijn idee vaak onderschat . Het is geen rechtstreeks bewijs voor het opblazen van het WTC of iets dergelijks ,maar het is wel een eye-opener die de werkelijke bedoelingen van de huidige VS regering behoorlijk duidelijk maken.
  donderdag 27 april 2006 @ 20:59:42 #231
102127 Hallulama
Energy Must Flow
  zaterdag 29 april 2006 @ 11:28:52 #232
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_37398222
Het officiële forum van Universal Pictures, waar men kan discussiëren over de film United 93, wordt geflood door conspiracy fanatics, en het schijnt dat je het verdwijnen van kritische threads in real-time kunt volgen

Go see for yourself:

http://www.universalpictures.com/forum/viewforum.php?f=1
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 23:47:39 #233
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37416669
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 11:28 schreef Hallulama het volgende:
Het officiële forum van Universal Pictures, waar men kan discussiëren over de film United 93, wordt geflood door conspiracy fanatics, en het schijnt dat je het verdwijnen van kritische threads in real-time kunt volgen

Go see for yourself:

http://www.universalpictures.com/forum/viewforum.php?f=1
Ik heb me gister ook even geregistreerd nadat ik het op prisonplanet las.

Er lijkt een nieuw soort actievoeren te ontstaan. Compleet geflood worden door de truthmovement.
  zondag 30 april 2006 @ 00:07:58 #234
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37417053
Waar rook is is vuur. Ik twijfel geen centje dat er iets niet klopt. 2 gebouwen storten compeet in, alles verbrand er, zelfs metaal smelt, maar door een "wonder" vinden ze een compleet ongeschonden paspoort van één van de "kapers".

M.i. is er maar één kaper, en die heet geen Mohammed Atta, maar lassiehond George W. Bush. 9/11 kwam hem toevallig erg goed uit, hiermee kon hij immers oorlogen tegen bepaalden landen (Afghanistan, Irak) rechtvaardigen, hoe doorzichtig ook.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 06:27:49 #235
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37420399
quote:
Op zondag 30 april 2006 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar rook is is vuur. Ik twijfel geen centje dat er iets niet klopt. 2 gebouwen storten compeet in, alles verbrand er, zelfs metaal smelt, maar door een "wonder" vinden ze een compleet ongeschonden paspoort van één van de "kapers".
En niet alleen bij het WTC, ook Flight 93 die in Pennsylvania zou zijn neergestort, leverde een paspoort op. Zij het in iets mindere conditie...

... maar gelukkig nog wel intact genoeg om 'de kaper' op de plek van de misdaad te plaatsen.

Als je echt wil lachen moet je het verhaal van Mohamed Atta's koffer lezen.

Voordat Atta de aanslag ging plegen had hij alle informatie over de operatie in een zak gedaan om mee te nemen. De namen van de kapers, de doelen, wie de opdrachtgevers waren etc. Vraag niet naar de logica erachter, volgens Atta was dit kennelijk ergens goed voor.

Maar nu komt het... op geheel toevallige en onvoorzienne wijze wordt de tas niet ingeladen en blijft op het vliegveld achter!11!!
quote:

A former FBI agent and a former federal prosecutor who helped direct the New England investigation of the Sept. 11 attacks told Newsday that one bag found in Boston contained far more than what the commission report cited, including the names of the hijackers, their assignments and their al-Qaida connections.

"It had all these Arab-language papers that amounted to the Rosetta stone of the investigation," former FBI agent Warren Flagg said. The former federal prosecutor, who declined to be identified publicly, supported Flagg's account.

NewsDay

.
pi_37423518
9-11 was a US military operation and they're not happy about it
Interview with Col. Donn de Grand-Pre, U.S. Army (ret.)
http://www.the7thfire.com(...)nd-Pre_interview.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 30 april 2006 @ 13:28:23 #237
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_37424661
quote:
We apologize for the removal of the message boards - due to technical difficulties all previous threads have been inadvertantly deleted. We invite you to renew your dialog and discuss your thoughts on the film.
http://www.universalpictures.com/forum/viewtopic.php?t=904

lol..yeah right
pi_37511185
http://u.nl/news/725315/2(...)t_tweede_dag_in.html
quote:
Vuurzee New York gaat tweede dag in

Uitgegeven: 3 mei 2006 13:58
Laatst gewijzigd: 3 mei 2006 14:06

AMSTERDAM - Na twee dagen blussen is de brandweer in New York er nog niet in geslaagd een enorme brand onder controle te krijgen. De brand brak dinsdag uit in een leegstaande fabriek in de wijk Brooklyn. Vijftien gebouwen zijn inmiddels gegrepen door het vuur dat wordt aangewakkerd door de sterke wind.

"De hitte is zo hevig dat we niet in de buurt van de brand kunnen komen", reageerde brandweercommandant John Postel. "Toen de eerste brandweerlieden arriveerden stonden de meeste gebouwen al volledig in brand".

Brandweerlieden bestrijden het vuur

Verwacht wordt dat de brand nog twee dagen zal aanhouden. Het complex - de Greenpoint Terminal Market - stond op de nominatie om te worden gerenoveerd tot een woongebied.

De brand is grootste in New York sinds de aanslagen op 11 september 2001. De brandweer onderzoekt nog wat de oorzaak is.
Dit gebouw staat nog steeds..

Zie ook deze foto:

Interessant. Dit gebouw staat nog, ondanks de felle brand.. Ook in NY..
pi_37514801
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:26 schreef Boswachtertje het volgende:
http://u.nl/news/725315/2(...)t_tweede_dag_in.html
[..]

Dit gebouw staat nog steeds..

Zie ook deze foto:
[afbeelding]
[afbeelding]
[
[img]http://nyc.gov/html/fdny/images/units/photo/galleries/2006/050206/050206_08.jpg]afbeelding
]

Interessant. Dit gebouw staat nog, ondanks de felle brand.. Ook in NY..

Je moet voor de gein hier eens kijken:
http://www.universalpictures.com/forum/viewtopic.php?t=1428&postdays=0&postorder=asc&start=0
Bizar2
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
pi_37516580
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 16:31 schreef 6833-228 het volgende:

Je moet voor de gein hier eens kijken:
http://www.universalpictures.com/forum/viewtopic.php?t=1428&postdays=0&postorder=asc&start=0
Bizar2
Zal me niets verbazen als Bin Laden dan ook niets te maken heeft met die aanslagen in o.a. Mogadishu en Dar-el-Salaam. Of misschien wel, maar als ik die gast lees, wil die een jihad in het Midden-Oosten, een mogelijke oorlog tussen de moslims en de christenen ziet meneer wel zitten. En dit past natuurlijk ook weer in het grotere frame --> een heilige oorlog, ontelbaar aantal doden en een ideale mogelijkheid om na die oorlog te zeggen: nooit meer oorlog, hier is ons voorstel; 1 wereldregering, 1 religie en 1 wereldleger...
Mijn dikke vinger hebben ze nu al vast te pakken Gefeliciteerd met deze vinger people on top
  † In Memoriam † woensdag 3 mei 2006 @ 23:35:34 #241
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37529337
quote:
Het is nu helemaal gesloten.

There are no message boards currently available.

pi_37533021
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 23:35 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Het is nu helemaal gesloten.

There are no message boards currently available.

Wat stond er? Wat was er bizar?
"You can never get enough of what you don't need to make you happy."
  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2006 @ 01:52:07 #243
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37533231
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:38 schreef Sebastral het volgende:

[..]

Wat stond er? Wat was er bizar?
In die link van 6833-228 hierboven bedoel je?

Dat was een topic van iemand die beweerde bij het opblazen van het WTC betrokken te zijn geweest, dat hij voor de CIA had gewerkt. Ik heb het verder niet echt gelezen. Hij vertelde wel wat details over wat voor front was gebruikt, een drukkerij ofzo. Binnenkort zou hij ergens bij een bijeenkomst alles onthullen zodat er genoeg getuigen waren. Beetje in de categorie John Titor imo.

Maar het hele board werd volkomen geflood door het ene na het andere topic over alles wat er niet klopt aan de officiele leugen lezing. Het was nog drukker dan hier op Fok!
pi_37533890
Voor iedereen die denkt dat er geen explosieven zijn gebruikt biij de twin towers...

http://www.mypetgoat.tv/video/Bomb_Montage.WMV

Debunk this

and this..

http://www.911blogger.com/files/video/911eyewitness_wtc1.wmv
fefesff ere erfe
pi_37534143
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:52 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

In die link van 6833-228 hierboven bedoel je?

Dat was een topic van iemand die beweerde bij het opblazen van het WTC betrokken te zijn geweest, dat hij voor de CIA had gewerkt. Ik heb het verder niet echt gelezen. Hij vertelde wel wat details over wat voor front was gebruikt, een drukkerij ofzo. Binnenkort zou hij ergens bij een bijeenkomst alles onthullen zodat er genoeg getuigen waren. Beetje in de categorie John Titor imo.

Maar het hele board werd volkomen geflood door het ene na het andere topic over alles wat er niet klopt aan de officiele leugen lezing. Het was nog drukker dan hier op Fok!
Tja, helft van de new yorkers in 2004, 84% op cnn in 2006.. Het zou ook zomaar nog kunnen voor John
quote:
Howard Dean: Karl Rove Guiltier than Osama Bin Laden

Democratic National Committee chairman Howard Dean is telling reporters that there's no doubt top White House aide Karl Rove is guilty in the Valerie Plame Leakgate case.

Three years ago, however, Dean urged caution when it came to assessing the guilt of Osama bin Laden, whose role in the Sept. 11 attacks, he said, should not be prejudged.

"There's no question that Rove was the one that leaked the information about the CIA agent's name," Dean told MSNBC's Nora O'Donnell on Friday.

But when it came to the Al Qaida terror chief, Dean insisted that bin Laden was innocent until proven guilty.

"I still have this old-fashioned notion that even with people like Osama, who is very likely to be found guilty, we should do our best not to, in positions of executive power, not to prejudge jury trials," he told the Concord Monitor in Dec. 2003.
The guiltier-than-bin Laden Rove, said Dean, is "a big liability for the administration," since he "continually reminds the American people that the president wasn't truthful about firing leakers, in addition to not being truthful about a number of other things."

He pledged that if Democrats win back Congress in November, they'll launch a new round of investigations into supposed White House corruption.

"No doubt there will be investigations because there's been so much corruption in the White House and the vice president's office, even the Republican Senate president is under investigation for insider trading."

Asked whether Democrats would try to impeach President Bush, Dean told O'Donnell: "It's possible."
Als Cynthia McKinney dan ook nog leeft zou je denken dat er een kansje bestaat op een nieuw onderzoek .
"You can never get enough of what you don't need to make you happy."
pi_37544770
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 01:52 schreef NorthernStar het volgende:
Heb helaas niet alles gelezen, was bij pagina 3 van de 7.. maar zeker wel interessant om meer van deze Scot D te zoeken. Hij had informatie die binnen dit topic ook een interessante discussie kunnen opleveren. De informatie staat als het goed is om meer sites, dus ik heb mijn hoop gevestigd dat 6833-228 nog andere sites heeft.

Het topic had iig een link met Jebb Bush. Die gast die dat topic had geopend, beweert dat Jebb Bush naar een van de vliegscholen (van de training dus) is gegaan, in de nacht van 11-12 september. Dit is denk ik moeilijk te verifiëren, maar het werpt wel een nieuw licht op de zaak..

ik ga ook nog wel even zoeken naar meer sites met dezelfde info, het kwam mij als redelijk betrouwbaar over namelijk
pi_37545561
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:28 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Heb helaas niet alles gelezen, was bij pagina 3 van de 7.. maar zeker wel interessant om meer van deze Scot D te zoeken. Hij had informatie die binnen dit topic ook een interessante discussie kunnen opleveren. De informatie staat als het goed is om meer sites, dus ik heb mijn hoop gevestigd dat 6833-228 nog andere sites heeft.

Het topic had iig een link met Jebb Bush. Die gast die dat topic had geopend, beweert dat Jebb Bush naar een van de vliegscholen (van de training dus) is gegaan, in de nacht van 11-12 september. Dit is denk ik moeilijk te verifiëren, maar het werpt wel een nieuw licht op de zaak..

ik ga ook nog wel even zoeken naar meer sites met dezelfde info, het kwam mij als redelijk betrouwbaar over namelijk
Ik heb het helaas ook niet helemaal door gelezen. Dat wilde ik later doen, maar ja een "technische storing" kan ieder forum overkomen he.
Hij wist wel erg veel details voor een buitenstaander, en hij beweerde dat hij werkte voor RAND corporation kan ik me nog herinneren. Zijn volledige naam schijnt Scott Durr te zijn:
http://mp3.rbnlive.com/Greg06.html (misschien is dit interessant. Ik ga het zo eens beluisteren)
http://www.apfn.net/messageboard/04-19-06/discussion.cgi.30.html
http://thinkprogress.org/2006/04/05/architects-of-war/

Ik weet het niet hoor. Misschien is het wel een of andere geflipte CIA'er.
pi_37546676
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:55 schreef 6833-228 het volgende:

[..]

Ik heb het helaas ook niet helemaal door gelezen. Dat wilde ik later doen, maar ja een "technische storing" kan ieder forum overkomen he.
Hij wist wel erg veel details voor een buitenstaander, en hij beweerde dat hij werkte voor RAND corporation kan ik me nog herinneren. Zijn volledige naam schijnt Scott Durr te zijn:
http://mp3.rbnlive.com/Greg06.html (misschien is dit interessant. Ik ga het zo eens beluisteren)
http://www.apfn.net/messageboard/04-19-06/discussion.cgi.30.html
http://thinkprogress.org/2006/04/05/architects-of-war/

Ik weet het niet hoor. Misschien is het wel een of andere geflipte CIA'er.
Rand Corporation ja.. idd

En ik herinner me ook nog dat hij het had over mindcontrol.. het zogenaamde MK-ULTRA Mind Control programma, wat overigens ook met LSD schijnt te worden gecombineerd.
wat is MK-Ultra Mind Control nou eigenlijk

Dan heeft David Icke toch volgens deze Scott een deel van de waarheid omschreven.. Zou zijn theorie dan de bizarre theorie zijn die de waarheid behelst? Geen idee, maar ik ga op zoek naar die links.. ik maak er wel een apart topic over, want wat hij beweert is zeer interessant en verdient onderzoek!

Hier trouwens nog een andere link met onder andere info over MK-Ultra:
link

[ Bericht 5% gewijzigd door Boswachtertje op 04-05-2006 15:41:10 ]
pi_37546849
Ik heb er gisteren ook een stuk van kunnen lezen ... niet alles want ik zat op 't werk , en het was ook weer zoveel informatie in 1 keer ...

Maar die mind control werd dus enkel op hem toegepast, volgens hem.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_37548148
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:40 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb er gisteren ook een stuk van kunnen lezen ... niet alles want ik zat op 't werk , en het was ook weer zoveel informatie in 1 keer ...

Maar die mind control werd dus enkel op hem toegepast, volgens hem.
Volgens mij niet. Ik las ergens dat deze Scott al voordat Bush gekozen was, wist dat hij president zou gaan worden en dat hij ook gehersenspoeld werd/wordt...
Zal ff een topic openen over deze Scott D.. hij heeft veel te vertellen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')