Performance Modifications:quote:For most car enthusiasts, they can only dream of that certain car they would get if only they had the money. A rare classic, an exotic Italian sports car, or perhaps just a car with sentimental value is the first purchase once that winning lottery ticket is cashed in. Then there are those who will just never have enough horsepower in their cars. A high budget would mean high amounts of horsepower. That's where Heffner's Performance of Baltimore, Maryland comes in. They make it happen for those lucky few who can actually make their dream a reality.
Jason Heffner has been in the business of tuning cars since 1998 and has quickly become one of the more renowned and trusted Viper tuners in the industry. While a few other Viper tuners might be better known or get more coverage in the media, Heffner has just focused on offering the best product and service possible and let that do the talking for him. "You just try to do above and beyond," Heffner says about his work. A trip to the customer's house after a purchase to make final tuning adjustments for altitude and climate is not uncommon. Heffner makes sure his cars are built right the first time, and each of his engine packages includes a one year limited warranty.
Also adding to Heffner's reputation is that he just happens to build the fastest Vipers on the planet. Heffner Vipers own 1/4 mile records including the quickest Viper using the standard 6-speed manual (8.75 sec @ 168 mph) as well as the fastest Viper using an automatic transmission (8.26 sec @ 176 mph). Heffner-built cars also compete and do very well in the V10 Nationals, a Dodge Viper-specific drag racing. How much power are these cars making to achieve these times? Using an in-house dyno, the modified V10 engines can make 1100 rear-wheel-horsepower on 93 octane and as much as 1500 rear-wheel-horsepower on racing fuel.
Not all of the Vipers built by Heffner are necessarily this extreme. Owners can purchase a variety of engine packages to suit their budget. Naturally aspirated, supercharged, or turbocharged packages are all available, ranging anywhere from 575 horsepower all the way to 1300 horsepower. The featured car achieved 902 rear-wheel horsepower and around 957 lb-ft rear-wheel torque on 91 octane.
For this particular Viper, the list of modifications runs longer than just about any car out on the street. The basic twin-turbo package on the car includes not only the dual turbochargers, but also the addition of a front-mounted intercooler, an AEM engine management system, upgraded air filters, a modified fuel delivery system, and larger fuel injectors to name just a few. Some of the other performance modifications in addition to the standard package include custom forged pistons, upgraded intake and exhaust valves, and a three inch stainless steel cat-back exhaust system.
One of the unique features of the Heffner Twin Turbo Vipers is the AEM management system. Heffner is the only Viper tuner to use an engine management system to regulate the boost and fuel for the twin-turbo set up. One main advantage of this is that lower boost can be run at certain times to make the car drivable on the streets. It's one thing to build a 1000 horsepower car, but an entirely different accomplishment to build one you can actually drive on the street. In theory, the more horsepower you have the better, but actually driving a car with this amount of horsepower on the street can be quite difficult and many times dangerous. Here's a helpful hint: if your car can lose traction at 100 mph or more when you give it too much gas, then you should probably stick to the drag strip. With the AEM system, however, boost is regulated until the wheel speed increases enough to make the car drivable at any speed. Heffner has allowed horsepower freaks to have their cake and eat it too.
While most of Heffner's cars have complete engine packages, they do vary depending on the owner's preferences. Some other personal touches to this particular car include an Autoform roll bar and beautiful HRE 840R wheels painted to match the car. Moton Club Sport Coilovers add to the world class handling the car is already capable of. A Stoptech brake system makes sure the car can stop as well as it can accelerate, and Tech Team 6-point harnesses strap the driver and passenger in nice and tight. Also added to the interior of the car is a B&M short throw shifter, and a Pioneer sound and navigation system with Memphis amplifiers, speakers, and subwoofers. Jealous yet?
nee, als je m t ravijn in rijdt gaat ie ook snel, en dat is naar beneden.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:38 schreef Metalfreak het volgende:
Leuke auto, maar gaat die nu alleen snel rechtdoor?
Kom jij in Nederland wel eens ravijnen tegen dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, als je m t ravijn in rijdt gaat ie ook snel, en dat is naar beneden.
Kom jij in Nederland deze auto wel eens tegen?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kom jij in Nederland wel eens ravijnen tegen dan?
Kom jij in Nederland wel eens Dodge Vipers met twee turbo's tegen dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kom jij in Nederland wel eens ravijnen tegen dan?
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Kom jij in Nederland deze auto wel eens tegen?
wel een gewone zwarte nieuwe viper mag dat ookquote:Op donderdag 13 april 2006 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom jij in Nederland wel eens Dodge Vipers met twee turbo's tegen dan?
Dagelijksquote:Op donderdag 13 april 2006 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom jij in Nederland wel eens Dodge Vipers met twee turbo's tegen dan?
Gersquote:Op donderdag 13 april 2006 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, en dan nu mijn aandacht schenken aan images/gastfotos/hermandeperman
en meteen in een sneldoorlkikkladblokbestandje wurmen zodat je strkas in 1 oogopslag al je bijdrages bij elkaar kunt zienquote:
Oeh, kan die kunstjes dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:49 schreef Fugie het volgende:
die viper kan wel meer dan rechtdoor en naar beneden
De Dutch supercar challenge wwinnen bijvoorbeeld, wat een BB lid er mee heeft gedaanquote:Op donderdag 13 april 2006 14:49 schreef Fugie het volgende:
die viper kan wel meer dan rechtdoor en naar beneden
Die FBG-mensenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dacht dat je de menschen hier ging negeren?![]()
Alexxxxx?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die zijn zo sneu dat ze wel wat exta aandacht verdienen ja
Ik schreeuw om aandachtquote:Op donderdag 13 april 2006 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
That's the spiritquote:Op donderdag 13 april 2006 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Geef mij Anne maar, maakt niet uit onder welke account
Ik ben helemaal geen kloonquote:Op donderdag 13 april 2006 15:11 schreef Dangel het volgende:
Sjoem, be je al lid van Unimog zijn belangenvereniging voor PTA SC kloontjes?
m3nS3n dIe haT3n m0eT& nU dii siitE vErlaT"e:Op donderdag 13 april 2006 15:19 schreef M5 het volgende:
ik haat kloontjes
Ik ben daar heel zuinig op jaquote:Op donderdag 13 april 2006 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ok Katie, in dat geval wil ik met je neuken op de achterbank van je 206
En dan zeggen ze dat het aan mij ligt, terwijl IK er nooit over begin.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:21 schreef Googolplexian het volgende:
*Googol zet de woordteller op "neuken" en "ijsmeis" en wacht af
begint wel op te vallen, zeg
nE3quote:Op donderdag 13 april 2006 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
m3nS3n dIe haT3n m0eT& nU dii siitE vErlaT&
*medelijden heeftquote:Op donderdag 13 april 2006 15:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat het aan mij ligt, terwijl IK er nooit over begin.
Heb eens medelijden
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Googol, held, dankzij mn .com zijn mn foto's 10 keer zo mooi
De mensen die hier zitten zijn al 10 jaar ouderquote:Op donderdag 13 april 2006 15:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
*medelijden heeft
ach ... vrouwen worden nu eenmaal eerder volwassen dus dit hou je nog wel een tijdje.
Ben zelf NET over m'n pubertijd heen.
dom blondjequote:Op donderdag 13 april 2006 15:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat. Ik heb niet meegedaan onder ijsmeis met de F1-manager
Daarom ... ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 13 april 2006 15:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De mensen die hier zitten zijn al 10 jaar ouder![]()
(oké ik overdrijf)
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor herman:
Linde
Kamag
DAF terminal trekker
onbekende containerstacker en onbekende overslagkraan
Nissan heftruck
LaRo
IHI rupsdumper
LIebherr overslagkraan
Leuk dat je foto's stuurtquote:Op donderdag 13 april 2006 15:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
leuk dat je er gelijk wat mee doet![]()
Fuck Arceequote:Op donderdag 13 april 2006 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja Sjoem donder nu maar weer op, anders verneuk je Arcee zn lijstje weer
WHOW FETTUH SHITquote:Op donderdag 13 april 2006 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Unimog
Eigenaar: de persoon die er achter staat
Land van herkomst: Nederland
Datum: 12-04-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Zeg, doe jij eens niet zo naar tegen Moggiequote:Op donderdag 13 april 2006 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus je vind het eigenlijk maar poepIs ook niet aardig.
Ja, ik vind van niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:33 schreef Googolplexian het volgende:
natuurlijk haar is mooi
geverfd haar is
Ik doe heel aardigquote:Op donderdag 13 april 2006 15:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, doe jij eens niet zo naar tegen Moggie
Mja, dat ben jij wel verplicht te zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 15:33 schreef Googolplexian het volgende:
natuurlijk haar is mooi
geverfd haar is
Hij is niet zo goed in Engels...quote:Op donderdag 13 april 2006 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe heel aardigIk vertaalde het
nu nog niet ... over 20 jaar heb je een kop met stro als je het vaak verftquote:
Dan scheer ik het afquote:Op donderdag 13 april 2006 15:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nu nog niet ... over 20 jaar heb je een kop met stro als je het vaak verft
Dat vond ik al voordat ik m'n vriendin 7 jaar geleden had ontmoet.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, dat ben jij wel verplicht te zeggen natuurlijk
G.I. Janequote:Op donderdag 13 april 2006 15:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kort haar kan nog wel ... millimeterhaar ...niet
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had 't over z'n vriendin
Ik ben niet thuis. Heb geen camera hier.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
IJsje, doe eens een foto van je huidige haarkleurs...
Haar kont die een vaas nadoet?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:43 schreef M5 het volgende:
[..]
Daar kan ik geen oordeel over vellen, ik wordt afgeleid door de rest van haar lijf
Leuk leukquote:Op donderdag 13 april 2006 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis. Heb geen camera hier.
Maar zoiets was het in het begin:
[afbeelding]
Alleen dan een stukkie donkerder.
Maar het neigt alweer naar donkerdonkerdonkerblond.
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben weer even wat nuttigs doen, groetjes en kusjes lieve mensen
Man, je zit te fappen bij een legging, ga je schamenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:47 schreef M5 het volgende:
[..]
Het had idd wel zonder dat stuk kleding gekunt ja
juist niet. ik zei dat het zonder moestquote:Op donderdag 13 april 2006 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Man, je zit te fappen bij een legging, ga je schamen
ah. vage fotoquote:
neequote:Op donderdag 13 april 2006 15:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
'tis godver ook nooit goed, he
post dan ook eens iets fatsoenlijksquote:Op donderdag 13 april 2006 15:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
'tis godver ook nooit goed, he
http://images.google.nl/images?q=blote+billen&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoekenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:00 schreef vlad het volgende:
[..]
post dan ook eens iets fatsoenlijks![]()
lees: meer!!![]()
![]()
oeh!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=blote+billen&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoeken
eerste hit:quote:Op donderdag 13 april 2006 16:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=blote+billen&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoeken
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:03 schreef vlad het volgende:
[..]
eerste hit: [afbeelding]
geil is anders![]()
nou, die doen ook weleens iets wat niet magquote:Op donderdag 13 april 2006 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wtf man, dat is een kind van 8 ofzo
psst: prive collectie enzoquote:Op donderdag 13 april 2006 16:07 schreef ijsmeis het volgende:
Hey Googol, die jij postte staat ook niet bij mijn gevonden google-plaatjes![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:07 schreef ijsmeis het volgende:
Hey Googol, die jij postte staat ook niet bij mijn gevonden google-plaatjes![]()
waarom niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ej, voor mij hoef je geen bipsen te posten
raarquote:Op donderdag 13 april 2006 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat dat mij niet zo interesseert
waarom niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat dat mij niet zo interesseert
O, dus je hebt wel interesse maar niet als ik ze post?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarom niet
Als ik daar zin in heb zoek ik zelf wel
Niet nu neequote:Op donderdag 13 april 2006 16:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
O, dus je hebt wel interesse maar niet als ik ze post?
vertelquote:Op donderdag 13 april 2006 16:32 schreef ijsmeis het volgende:
En ik heb een andere smaak trouwens.
wat was daar te doen dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:32 schreef Ballebek het volgende:
Die ijmeis poste was het leukste
Valt er nog wat te rellen? Ben een beetje baldadig nadat ik vanmorgen die lui op dat tankstation in IJsselstein zag staan ...
joh, rot op, baggerbakquote:Op donderdag 13 april 2006 16:32 schreef Ballebek het volgende:
Die ijmeis poste was het leukste
Valt er nog wat te rellen? Ben een beetje baldadig nadat ik vanmorgen die lui op dat tankstation in IJsselstein zag staan ...
Nergens in het nieuws he...quote:
las het net op de site van de telegraaf.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:34 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nergens in het nieuws he...
Hadden een stuk of 10 man van Groenfront het tankstation langs de A2 belegert en waren 3 ME busjes, berg ambulances en helicopters + explosieven opruimingsdienst waardoor er op de A2 31KM file stond![]()
Sorry hoorquote:
je meent het serieus he?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sorry hoormaar die ik postte was van Keyra en die wordt wereldwijd als mooiste kont beschouwd.
[afbeelding]
Ja... ook door Maxim
Ik heb tijdens het werk meestal geen radio aan, en ik zal precies tussen 2 nieuwe blokken in, in m'n eigen auto, dus ik heb vandaag nog geen nieuws gehoord/zienquote:Op donderdag 13 april 2006 16:34 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nergens in het nieuws he...
Hadden een stuk of 10 man van Groenfront het tankstation langs de A2 belegert en waren 3 ME busjes, berg ambulances en helicopters + explosieven opruimingsdienst waardoor er op de A2 31KM file stond![]()
Sorry hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 16:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sorry hoormaar die ik postte was van Keyra en die wordt wereldwijd als mooiste kont beschouwd.
[afbeelding]
Ja... ook door Maxim
dan is de kont nog wel sexyquote:Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry hoormaar een mooie kont kan nog lelijk op de foto staan.
Deze is al stukken beter in ieder geval.
De foto maakt haar kont lelijk?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet, want de foto maakt 'm lelijk
* ijsmeis zucht.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De foto maakt haar kont lelijk?
Dus een zwart-wit foto maakt 'r kont zwart-wit ...
Ik weet niet eens wie het is dus ze mag blij zijn dat ze door de vleeschkeuring heen komtquote:Op donderdag 13 april 2006 16:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mevrouw Alba ja
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:46 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is dus ze mag blij zijn dat ze door de vleeschkeuring heen komt![]()
DarkAngel: Lekker, kom maar op!quote:
Pfffquote:Op donderdag 13 april 2006 16:50 schreef Ballebek het volgende:
[..]
DarkAngel: Lekker, kom maar op!
Anno 2005: Laatmaar...
Na 3 uur photoshop wel ja je ZIET het gewoonquote:Op donderdag 13 april 2006 16:52 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
dit is pas een mooie vrouw![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:53 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Na 3 uur photoshop wel ja je ZIET het gewoon![]()
Moet ik je vertellen waarom of neem je het gewoon zo van me aanquote:Op donderdag 13 april 2006 16:55 schreef vlad het volgende:
[..]
is geen fotoshop
![]()
[afbeelding]
zo beter?
ik welquote:Op donderdag 13 april 2006 16:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind alizee geen hol aan.
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:58 schreef jozef444 het volgende:
Pas maar op dalijk krijgen we bupa over de vloer en komt kristen davis der ook nog bij te staan
quote:
Ik ken haar niet, lelijk dingquote:Op donderdag 13 april 2006 17:02 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
wanneer lever je haar bij me af?![]()
want naar mij luistert ze nog niet![]()
Je hebt de foto's van de zwangerschap nog niet gezien?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:52 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
dit is pas een mooie vrouw![]()
[afbeelding]
![]()
Ook al een mama. Het ligt gewoon aan de kiddo's.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:09 schreef Ballebek het volgende:
Britney ziet er nu ook lekker geil uit NOT
Als je 3x per dag naar de Mac of BK gaat en niks meer aan sport doet tja..quote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ook al een mama. Het ligt gewoon aan de kiddo's.
Wat een onzin, er zijn genoeg moeders die er WEL lekker uit zien.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ook al een mama. Het ligt gewoon aan de kiddo's.
MILFquote:Op donderdag 13 april 2006 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een onzin, er zijn genoeg moeders die er WEL lekker uit zien.
Maar de meeste niet. Bij de meeste gaat alles zakken.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een onzin, er zijn genoeg moeders die er WEL lekker uit zien.
Nee mam, ik heb weekend. Ik begin morgen wel weer.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:19 schreef BaraCuda het volgende:
Ijsmeis ga eens heel snel aan je schoolwerk![]()
Hoiweekend
![]()
Dat zijn de luie moeders, die niks meer aan sport ed doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar de meeste niet. Bij de meeste gaat alles zakken.
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
Het was vandaag weer nationale vrouwen linksplak dag volgends mij![]()
Vuile kuthoeren moeten eens leren te spiegelen en ophoeren als er rechts ruimte is en ik aan kom vlammen![]()
Nee pas optiefen nadat ik vol in de ankers heb gemoeten![]()
Dat komt doordat ze voor die koters moeten zorgen.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zijn de luie moeders, die niks meer aan sport ed doen.
Niks boven vers gemalen koffie inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2006 17:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Senseo
surrogaat
koffie
Zo kwam ik vanmorgen op, vond jouw post er wel een beetje op lijken![]()
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering dan. Hmppf.
Al is het opgiet koffie, als het maar geenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niks boven vers gemalen koffie inderdaad![]()
Koffie nemen bij je sollicitatiequote:Op donderdag 13 april 2006 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
Er zijn ook veel bedrijven waar van dat slootwater uit die automaten komt![]()
Dat is al een reden om ontslag te nemen lijkt me zo
Whehequote:Op donderdag 13 april 2006 17:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Koffie nemen bij je sollicitatie
Als een bedrijf geen fatsoenlijke koffie heeft hebben ze een hekel aan de werknemers of geen smaak, dus wil ik er sowieso al niet werkenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
WheheIk neem de baan als er maar een fatsoenlijke koffieautomaat komt
![]()
Dat wil ik in mijn contract opgenomen hebben![]()
nounounouquote:Op donderdag 13 april 2006 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
Het was vandaag weer nationale vrouwen linksplak dag volgends mij![]()
Vuile kuthoeren moeten eens leren te spiegelen en ophoeren als er rechts ruimte is en ik aan kom vlammen![]()
Nee pas optiefen nadat ik vol in de ankers heb gemoeten![]()
Weet je hoe tiefus lang het duurt om met die vito van 90 naar de 150 te trekken?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nounounou140 > 110 > 140
patsah
120 is genoeg, schijntquote:Op donderdag 13 april 2006 17:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Weet je hoe tiefus lang het duurt om met die vito van 90 naar de 150 te trekken?
Met m'n volvo jank ik hem of er rechts voorbij
Maar meestal gaan de mensen bij m'n volvo wel aan de kant als je met 160 aan komt knallen
Al is de edit nog zo snel....quote:Op donderdag 13 april 2006 17:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had de heenweg de hele tijd de politie achter me
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al is de edit nog zo snel....
CP: Grandmaster Flash & the Furious Five - The Messagequote:Op donderdag 13 april 2006 17:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
30 is zat imo
spliffie, bob in de beatbox en gaan
NEE NEE NEE NEEquote:Op donderdag 13 april 2006 17:47 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb de hele dag handige harrie uitgehangen
Bob Marley - Legend (hele cd)quote:Op donderdag 13 april 2006 17:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
CP: Grandmaster Flash & the Furious Five - The Message![]()
Maak je niet druk manquote:Op donderdag 13 april 2006 17:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
30 is zat imo
spliffie, bob in de beatbox en gaan
Kleuterquote:Op donderdag 13 april 2006 17:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar je posttezei het wel! HA!
Niks, boren, zagen, schroeven, schuren, powertoolsquote:Op donderdag 13 april 2006 17:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NEE NEE NEE NEE![]()
Wat heb je gesloopt?
Nog meer ikeaspul?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niks, boren, zagen, schroeven, schuren, powertools
Dat bepaal ik zelf wel geloof ikquote:
Decor voor m'n toneelstukquote:
Daar is een SOTMC nummer overquote:Op donderdag 13 april 2006 17:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel geloof ik
Mensen die denken voor mij te kunnen bepalen dat 120 hard genoeg is moeten ze helemaal afschietenZo van:
Ik rij 120 op de linker baan, dit is snel zat dus laat ik de boel maar ophouden
Powertoolsquote:Op donderdag 13 april 2006 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niks, boren, zagen, schroeven, schuren, powertools
Zit een volvo blok inquote:Op donderdag 13 april 2006 17:55 schreef Ballebek het volgende:
Ik mag morgen m'n auto weer ophalen bij de garage...![]()
Die gast waarmee ik een proefrit zou gaan maken in de Focus ST heeft hem maar gelijk besteld terwijl ie er nog niet eens in gereden heeft![]()
Hoi Mark, alles goed?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi ik ben Mark heb rood haar en flaporen, ga elke dinsdag op stap met mn baas en nu wil ik aandacht
Ik vertelde dat, liet even een T5 horen op internet en hij moest hem hebbenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zit een volvo blok inZal wel goed zijn
![]()
Slecht geslapen vannacht, en ik heb de hele tijd een liedje in mn hoofd waar ik de titel van ben vergeten, ben aangerand door Jody Bernal, omdat hij dacht dat ik een drugsdealer wasquote:
Heh wat naar, zit er wel schot in de zaak?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Slecht geslapen vannacht, en ik heb de hele tijd een liedje in mn hoofd waar ik de titel van ben vergeten, ben aangerand door Jody Bernal, omdat hij dacht dat ik een drugsdealer was
Toen kwam je erachter dat je baardgroei niet toereikend is?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
staart i de baard, wou ik vroeger ook.
Valt goed tegen he? Baardgroei.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
staart i de baard, wou ik vroeger ook.
Flauwquote:Op donderdag 13 april 2006 18:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen kwam je erachter dat je baardgroei niet toereikend is?
jaquote:Op donderdag 13 april 2006 18:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen kwam je erachter dat je baardgroei niet toereikend is?
O.... ik heb juist teveel.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja 't is nog waar ook, da's nog wel het mooiste
Lekkerquote:Op donderdag 13 april 2006 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jaonder mn kin zelfs een grote kale plek
Heb jij trekjes van een blanke, of ik van een neger?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
O.... ik heb juist teveel.
Haar en nagels zijn sowieso belachelijk stevig bij mij
Neuh ... m'n lichaamshaar is goed in check (geen waxen voor mij gelukkig)quote:Op donderdag 13 april 2006 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb jij trekjes van een blanke, of ik van een neger?
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Neuh ... m'n lichaamshaar is goed in check (geen waxen voor mij gelukkig)
maar met m'n nagels kan ik verf van tafels afkrabben (geen mes nodig om m'n naam te schrijven) en ik had laatst 3 dagen een splinter van m'n eigen haar in m'n vinger (na het millimeteren)
Nee... ik kan echt niet één goede reden bedenken om te laten waxenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Da's wel lekker dan
En waxen, dat nooit![]()
Klinkt dan ook ubergeilquote:Op donderdag 13 april 2006 17:58 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik vertelde dat, liet even een T5 horen op internet en hij moest hem hebben
Daarnee ff het topgear filmpje van de ST laten zien en de volgende dag 9:00 had ie al getekend.
Iddquote:Op donderdag 13 april 2006 18:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee... ik kan echt niet één goede reden bedenken om te laten waxen
dan maar konthaar
nee tijdverspillingquote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moet jij niet de roest van je spatborden krabben?
nee, waar hij voor heeft geleerd om op te rijden toen hij nog op school zatquote:Op donderdag 13 april 2006 18:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet ik kiezen uit auto's waarmee hij mee zou gaan rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |