niet echt origineel Bjoroquote:
ach ja....dat verwijt krijg ik wel vakerquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Danny Buis over Danny Blind![]()
![]()
"vorige week stond hij bijna te huilen voor de camera"
dat lijkt me lekker !quote:Op donderdag 13 april 2006 12:37 schreef dndiek het volgende:
Rondje koffie dan maar ?
nog 3 tot Pasenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:44 schreef Eilanden het volgende:
En nog 1 dag tot Goede Vrijdag!
quote:
Ikke nietquote:Op donderdag 13 april 2006 12:54 schreef clauwheee het volgende:
Zijn er hier nog mensen vrij morgen?
ik ook nietquote:
quote:
tja, zo wit is vandaag ook weer nietquote:
mijn werk daarentegen welquote:Op donderdag 13 april 2006 12:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, zo wit is vandaag ook weer niet
tja...die geloofsgerelateerde dagen ben ik niet zo van....is meer iets voor SCH !quote:Op donderdag 13 april 2006 13:03 schreef Againzender het volgende:
en is het zaterdag dan stil? of is dat weer een andere keer?
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:54 schreef clauwheee het volgende:
Zijn er hier nog mensen vrij morgen?
of auto'squote:Op donderdag 13 april 2006 13:05 schreef SCH het volgende:
maandag meubels
Ik dus ff lekker niet he!quote:Op donderdag 13 april 2006 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie gaat er hier daadwerkelijk meubels -en planten kijken maandag?
in Zandvoort zeker, of is jouw plaatselijke dealer open maandag?quote:
moet maar snel dicht dan dit topicquote:
Is dit een hint?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet maar snel dicht dan dit topic
geen ideequote:
iets met bier?quote:
eerst maar eens mijn koffie opdrinkenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lijkt me wel.
eentje maar?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of gewoon maar 1 zin per post.
mijn plaatselijke dealer levert 24/7 maar daar hebben we het nu toch niet overquote:Op donderdag 13 april 2006 13:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
in Zandvoort zeker, of is jouw plaatselijke dealer open maandag?
Dan begin ik alvast aan het bier.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
eerst maar eens mijn koffie opdrinken![]()
uitslapen en eens kijken waar die middag een goede lokatie is te vinden om nog maar eens wat bier te drinkenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie gaat er hier daadwerkelijk meubels -en planten kijken maandag?
shitquote:
oh hellquote:Op donderdag 13 april 2006 13:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er heel wat autodealers open, onder het mom van paasshow oid
bierquote:Op donderdag 13 april 2006 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
uitslapen en eens kijken waar die middag een goede lokatie is te vinden om nog maar eens wat bier te drinken
pas of alvastquote:Op donderdag 13 april 2006 13:25 schreef rubbereend het volgende:
ow moet deze snel vol? dan zet ik de volgende pas klaar
da's waar....houdoequote:Op donderdag 13 april 2006 13:26 schreef Eilanden het volgende:
Laat hem maar Bjoro, het is een Brabo en die nemen het niet zo nou met de Nederlandse taal
quote:
olequote:Op donderdag 13 april 2006 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Zet ik ook even een Carnavalshools klaar als we zo doorgaan.
slecht van een mod om dit gedrag door te laten gaan door er nog een te openenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Zet ik ook even een Carnavalshools klaar als we zo doorgaan.
lekker !quote:
Braboquote:Op donderdag 13 april 2006 13:26 schreef Eilanden het volgende:
Laat hem maar Bjoro, het is een Brabo en die nemen het niet zo nou met de Nederlandse taal
vooral als je EEEEECCCCHHHTTT dorst hebtquote:Op donderdag 13 april 2006 13:28 schreef VoreG het volgende:
het eerste slokje van een nieuw blikje coca cola is altijd het best
Nu je het zegt, waar is dat ding eigenlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Braboniet opgelet met topografie les? De bosatlas kwijt?
Gelderquote:Op donderdag 13 april 2006 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Net alsof Wamel behandeld werd in de lessen en in de bosatlasquote:Op donderdag 13 april 2006 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vind je?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:28 schreef VoreG het volgende:
het eerste slokje van een nieuw blikje coca cola is altijd het best
Hierquote:Op donderdag 13 april 2006 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waar is dat ding eigenlijk
quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Net alsof Wamel behandeld werd in de lessen en in de bosatlas
quote:
Gisteren wel even bij de ANWB, ergens file daar. Hoe krijgen ze het voor elkaar.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Net alsof Wamel behandeld werd in de lessen en in de bosatlas
Hoe wist je datquote:Op donderdag 13 april 2006 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]en Axel gaat het terug gooien?
alsof je het liever aan één of ander afgrijselijk lelijk kunstwerk in de berm wilt gevenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]nouja zo trots ben ik eigenlijk niet op Gelderland, beetje Vitesse geld bezorgen
gekantelde tractorquote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gisteren wel even bij de ANWB, ergens file daar. Hoe krijgen ze het voor elkaar.
eenden op de wegquote:
Familiebezoekje bij boer Jan. De overbuurman stak even de weg over en toen moesten er 2 fietsen op de rem.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gisteren wel even bij de ANWB, ergens file daar. Hoe krijgen ze het voor elkaar.
ik wist dat hij een talentje isquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:34 schreef Eilanden het volgende:
Voor de nieuwsgierigen onder ons:
[afbeelding]
Heb je een leesbril nodig?quote:
hhhmmmm....kan dat niet wat duidelijkerquote:
van Erniequote:
onder anderequote:
quote:
correctie hij kon niet verder rijdenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:47 schreef DarkShine het volgende:
Gister trouwens een buschauffeur die moeilijk deed. Hij vond bijna 80 man in een normale bus iets te veel en vlak bij Nijmegen wou hem ineens niet verder rijden
sleep hem voor de rechterquote:Op donderdag 13 april 2006 13:47 schreef DarkShine het volgende:
Gister trouwens een buschauffeur die moeilijk deed. Hij vond bijna 80 man in een normale bus iets te veel en vlak bij Nijmegen wou hem ineens niet verder rijden
Je hebt het al gevonden inmiddels zie ikquote:Op donderdag 13 april 2006 12:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]Waar zei hij dat. Held ook hè
![]()
Hij speelt slecht trouwens de laatste tijd. Werd gisteren uitgeroepen tot voetballer van het seizoen 05/06 maar de laatste wedstrijden zie ik daar niks van terug.
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je hebt het al gevonden inmiddels zie ik![]()
quote:KNVB in beroep tegen schorsing stadionverboden
De KNVB handhaaft het stadionverbod van de Roda-supporters die zich niet bij het kort geding van gisteren hebben aangesloten. Ook gaat de voetbalbond in beroep tegen de uitspraak. De rechter heeft het stadionverbod van 107 Roda-supporters vanmorgen geschorst, omdat niet is aangetoond dat het verbod terecht is opgelegd. Na de uitspraak vroeg Roda JC de bond om nu ook de stadionverboden van nog eens 56 fans op te heffen. Maar de KNVB vindt dat zij zelf maar een kort geding moeten aanspannen als ze van het verbod af willen. Roda noemt die reactie overdreven.
Bron: L1
Over wie hebbie het nu?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:15 schreef finch_meister het volgende:
Heeft men hier in VBL nog nooit van sarcasme en/of ironie gehoord? Een weekban, het is toch niet te geloven
Dacht dat Finchy wel bekend wasquote:
Boezzie!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:15 schreef finch_meister het volgende:
Heeft men hier in VBL nog nooit van sarcasme en/of ironie gehoord? Een weekban, het is toch niet te geloven
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:37 schreef shmoopy het volgende:
djstoffel, devv05 en The_BoezelaaR , doorgaan nadat er duidelijk was gewaarschuwd We gaan weer normaal doen. , weekban VBL.
Ik las, jij woont bij 8 vrouwen in huis .... zo van voor elke dag in de week eentje en dan altijd ook nog eentje op reserve, wat ben je ook een heldquote:
Nope.. kende Finchy niet, maar bij dezequote:Op donderdag 13 april 2006 14:18 schreef finch_meister het volgende:
[..]
Dacht dat Finchy wel bekend was
Nou ja, wie laat zich zeg maar niet koeieneren
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:20 schreef finch_meister het volgende:
[..]
Ik las, jij woont bij 8 vrouwen in huis .... zo van voor elke dag in de week eentje en dan altijd ook nog eentje op reserve, wat ben je ook een held![]()
jeuzus is dat een koosnaampjequote:Op donderdag 13 april 2006 14:23 schreef finch_meister het volgende:
Schiggieliggie heeft de plaatjes wel
voorjaarquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:15 schreef finch_meister het volgende:
volgens mij staat er Sport-Crew achter je naam en niet Moderatorquote:Op donderdag 13 april 2006 14:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bans worden niet op het forum besproken
![]()
Subtiele ik-wil-mod-voor-het-wkforum-wordenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
volgens mij staat er Columnist achter je naam en niet Moderator![]()
VoreG who wasn't there went on a f*cking spree (with his 8 roommates offcourse)quote:Op donderdag 13 april 2006 14:27 schreef VoreG het volgende:
Schiggieliggie and boezzie were sitting in a tree
Tegen heel even je gal spuwen in Hools wordt niet moeilijk gedaan, maar daarna moet het ook klaar zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 14:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bans worden niet op het forum besproken
![]()
Aldus de andere Columnistquote:Op donderdag 13 april 2006 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tegen heel even je gal spuwen in Hools wordt niet moeilijk gedaan, maar daarna moet het ook klaar zijn
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:29 schreef finch_meister het volgende:
[..]
VoreG who wasn't there went on a f*cking spree (with his 8 roommates offcourse)
The columnisten van Catan are back againquote:
dan zou ik er nog 6 overhouden !quote:Op donderdag 13 april 2006 14:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Schrap er van die 8 maar 2, want dat zijn een paar trollen zeg
O my god, run for your lives! They WILL force you to read their columns!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
The columnisten van Catan are back again
that's the way we do itquote:Op donderdag 13 april 2006 14:34 schreef finch_meister het volgende:
[..]
O my god, run for your lives! They WILL force you to read their columns!
Dan blijven er nog 6 staan.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Schrap er van die 8 maar 2, want dat zijn een paar trollen zeg
Wijjjjjjjjj wiiiiiiiiillen tieten zienquote:Op donderdag 13 april 2006 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan blijven er nog 6 staan.
Foto's dus.
Desperado Boez?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:40 schreef finch_meister het volgende:
[..]
Wijjjjjjjjj wiiiiiiiiillen tieten zien
en dat heel vaak herhaald
Met een penalty nemen heeft Jaap Stam in Amsterdam ook genoeg moeite...quote:Op donderdag 13 april 2006 14:42 schreef VoreG het volgende:
Ik had net Jaap Stam uit Amsterdam aan de lijn. Hij had behoorlijk wat moeite met het opslaan van een Word document.
Roda JC gek genoeg met de blessuretijd in Amsterdamquote:Op donderdag 13 april 2006 14:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Met een penalty nemen heeft Jaap Stam in Amsterdam ook genoeg moeite...
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Roda JC gek genoeg met de blessuretijd in Amsterdam![]()
ik was gisteren 25equote:Op donderdag 13 april 2006 15:11 schreef Ambrosius het volgende:
Hools was 3e in de Wielermanager van gisteren.
tjonge, je lijkt wel sportfreakquote:
Met 4 minuten extra in Nijmegen hebben we dan wee geen moeite...quote:Op donderdag 13 april 2006 15:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Roda JC gek genoeg met de blessuretijd in Amsterdam![]()
in een abatoir geweestquote:Op donderdag 13 april 2006 15:20 schreef Vom het volgende:
Goedemiddag Hools
Vanmiddag ff gekeken hoe ze karbonaadjes maken![]()
no-wayquote:Op donderdag 13 april 2006 14:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Subtiele ik-wil-mod-voor-het-wkforum-worden
damn helemaal in de war met prono, dacht dat de schelde prijs niet meedeed. Boonen dus gewisselquote:Op donderdag 13 april 2006 15:11 schreef Ambrosius het volgende:
Hools was 3e in de Wielermanager van gisteren.
Engelen Mansionquote:Op donderdag 13 april 2006 15:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dat met die 334 vrouwen in je huis![]()
komt door die 8 meiden in je huis, dan gaan je hormonen deel uit maken van je hersenenquote:
Je had me ingehaald zelfs, de vorige keer.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg Vaduz, met je grote moend
Ik sta maar vier plekjes achter je in de Manager
De TUK? Is dat de tijd dat de Universiteit Tilburg nog KUT heette?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
komt door die 8 meiden in je huis, dan gaan je hormonen deel uit maken van je hersenen
Of bedoel je dat je de hele dag de TUK en de Candy zit te bladeren ?
Varkensslachterijquote:
Scriptie eiquote:Op donderdag 13 april 2006 15:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij hebt je vmbo-uitje ook weer gehad? Hoe was de busreis?
ken je dat nietquote:Op donderdag 13 april 2006 15:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
De TUK? Is dat de tijd dat de Universiteit Tilburg nog KUT heette?
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij hebt je vmbo-uitje ook weer gehad? Hoe was de busreis?
Ja hoor, alstu:quote:
Lekker een fessie bouwen!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef borisz het volgende:
vanavond schoolfesst, de dresscode is wit![]()
Veel plezier vanavond.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:51 schreef borisz het volgende:
vanavond schoolfesst, de dresscode is wit![]()
Wie is bil?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:46 schreef Eilanden het volgende:
Golfer wil van bil vanavond en moet dus wat slijmen
Dus je gaat naaktquote:Op donderdag 13 april 2006 16:53 schreef VoreG het volgende:
Binnenkort feessie in Engelen Mansion. Dresscode: Geen
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:54 schreef Eilanden het volgende:
Awww is Golfert weer te vroeg gekomen?
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg golfert, ik had je wijze raad al voor je hint opgevolgd
stamt uit de tijd dat je voor prono nog gewoon naar de sigarenboer moest en daar dan boekjes met foto's kon kopen......Kim Holland schreef daar dan wel eens in geloof ik !quote:Op donderdag 13 april 2006 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zegt mij ook niks Bjoor.
exactly my wordsquote:Op donderdag 13 april 2006 16:58 schreef VoreG het volgende:
mensen ik ben naar huus, ajuus. Tot morgen
geweldig he voor mij is t nieuw omdat ik het nooit gedownload heb ofzoquote:Op donderdag 13 april 2006 17:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oude seizoenen van South Park op The Box.
Blijft leuk
Na een minuutje kijken weet ik precies weer welke het isquote:Op donderdag 13 april 2006 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geweldig he voor mij is t nieuw omdat ik het nooit gedownload heb ofzo
Mail even checken gaat.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:52 schreef DIGGER het volgende:
Golfert, klopt het mailadres in je profiel??????
(Zo ja, dan heb je mail)
Niets te zien nog.quote:
Blij iSCH voor jequote:Op donderdag 13 april 2006 18:13 schreef SCH het volgende:
Oh, zal je jouw reet roesten. Maar we krijgen ongeveer wat ik graag wilde in het nieuwe zenderschema
Reet roestenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:13 schreef SCH het volgende:
Oh, zal je jouw reet roesten. Maar we krijgen ongeveer wat ik graag wilde in het nieuwe zenderschema
Dat zal me inderdaad aan mn reet roesten .... hoe zit het nou met die rel van gister, heb je vandaag wel weer je pilletjes genomen?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:13 schreef SCH het volgende:
Proficiat.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:13 schreef SCH het volgende:
Noem je dat een rel?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:21 schreef finch_meister het volgende:
[..]
Dat zal me inderdaad aan mn reet roesten .... hoe zit het nou met die rel van gister, heb je vandaag wel weer je pilletjes genomen?
Je was wel vreselijk onuitstaanbaar en hypocriet bezigquote:
Dan vond je Bliksem en CMT vast wel heeeeeeel ergquote:Op donderdag 13 april 2006 18:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je was wel vreselijk onuitstaanbaar en hypocriet bezig
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:27 schreef Da_Sandman het volgende:
CMT vanwege zijn taalgebruik, jij vanwege het "slechte verliezers" verhaal...
Nee, dit keer echt niet. Serieus niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, jij vond mensen slechte verliezers, terwijl ik denk dat jij gisteren redelijk met het verlies van je SCH in Tilburg in je maag zat...
Ja, vechten?quote:Maar boeiend ook
Ik denk er ook nog overquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, je slaat als een wijf. Dat doet pijn
quote:
tussen de 13 en 27 euroquote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk er ook nog over
Ligt eraan hoe duur het is
Nog zo vee geld? Ik dacht voor een eurotje of 5 wel te kunnen gaanquote:
Ja hoor,quote:
Ik heb werkelijk geen idee over wie of wat je het hebt!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:17 schreef borisz het volgende:
voor de geintresseerden Jeroen KidV gaat de ochtendshow bij Caz! doen
Jeroen KidV is Jeroen Kijk in de Vegte.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee over wie of wat je het hebt!
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:31 schreef pascalheister het volgende:
weer thuis is
ben je bijna thuis begint het op het laatse stuk ineens te hozen, kom je nog zeiknat thuis![]()
Oud-Beierlandquote:
Hier schijnt de zonquote:Op donderdag 13 april 2006 19:31 schreef pascalheister het volgende:
weer thuis is
ben je bijna thuis begint het op het laatse stuk ineens te hozen, kom je nog zeiknat thuis![]()
Jij kijkt al uit naar de Kerst Playboy?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:34 schreef rubbereend het volgende:
altijd goed Heleen van Rooijen op tv
eerst Bridgetquote:Op donderdag 13 april 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij kijkt al uit naar de Kerst Playboy?
Sean Kelly? Was hij op de fiets?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
Ik kwam Kelly net tegen bij de Albert Heijn
en je hebt hem haar op de bek gepakt?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
Ik kwam Kelly net tegen bij de Albert Heijn
quote:
Nee, had dat gemoeten?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je hebt hem haar op de bek gepakt?
Heleen is een fervent naaktloopster trouwens, tot ergernis van haar tienerdochter.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:49 schreef rubbereend het volgende:
Little Britain dadelijk
[..]nouja Kerst is nog wel ff weg, bovendien hoef ik Heleen niet perse naakt te zien, ze heeft gewoon een sexy uitstraling en die stem
dat zou Pascal doen blijkbaarquote:
"Who has made this? "quote:
Fantastisch.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
"Who has made this? "de Homosexual Gay
Ja, dat heb ik ook gelezen. Preuts ding, die dochter...quote:Op donderdag 13 april 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heleen is een fervent naaktloopster trouwens, tot ergernis van haar tienerdochter.
En die zoon riep dan juist: "Lekker mam!"quote:Op donderdag 13 april 2006 20:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gelezen. Preuts ding, die dochter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |