quote:Op donderdag 13 april 2006 12:19 schreef Mirage het volgende:
16 personen
eventueel -3 ? (natalie, steenz en EW) = 13 personen
Barra !!!![]()
jah !quote:Op donderdag 13 april 2006 12:24 schreef nokwanda het volgende:
Hey !!! Er valt me iets op in de lijst..... Het vraagteken bij Oversigt is weg.
Misschien handig !quote:Op donderdag 13 april 2006 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
21.30 op de parkeerplaats van de route die Mirage zo nog wel zal posten.
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:29 schreef Natalie het volgende:
Ik ben niet zo van de terugvindposts. Als ex-FA kan ik het eigenlijk ook niet maken om ze te gebruiken.Dus ga ik hier maar even een tekstje neerpleuren om te zeggen dat ik géén kleine verwacht
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:28 schreef Mirage het volgende:
jah !
Goed chagerijnen doet wonderen
![]()
grapje hoor !
Hoezo kun je niet dan? Dan kun je juist gelijk doorgaan. Zit je ook niet met dat gelazer van slapen en zoquote:Op donderdag 13 april 2006 12:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik moet de volgende ochtend om 5 uur werken!![]()
Was graag meegegaan.![]()
quote:
Geen probleem. Dordtselaan toch?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duvel, moet kunnen toch?
Moet je denk ik alleen wel naar ons toekomen, aangezien de Strevelsweg Lange Hilleweg is opgebroken en ik geen idee heb hoe ik bij jou kan komen nu met de auto.
Ah, als dat past is dat prima!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hoe we op het één of andere station komen moeten we dan even zien (even proppen waarschijnlijk), maar wij zijn met 4 of 5 personen (afhankelijk of EW nog ziek is).
Wij brengen nokwanda naar een station, wachten daar bij haar op de eerst trein (lekker warm in de auto desnoods) en daarna gaan wij terug naar Rotterdam/Den Haag.
Alicey zou dus mee kunnen rijden dan.
Als je het niet verwácht, komt het natuurlijk wel als een enorme verrassing.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:29 schreef Natalie het volgende:
Ik ben niet zo van de terugvindposts. Als ex-FA kan ik het eigenlijk ook niet maken om ze te gebruiken.Dus ga ik hier maar even een tekstje neerpleuren om te zeggen dat ik géén kleine verwacht
Ik zal flink veel bonen etenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hoe we op het één of andere station komen moeten we dan even zien (even proppen waarschijnlijk), maar wij zijn met 4 of 5 personen (afhankelijk of EW nog ziek is).
Wij brengen nokwanda naar een station, wachten daar bij haar op de eerst trein (lekker warm in de auto desnoods) en daarna gaan wij terug naar Rotterdam/Den Haag.
Alicey zou dus mee kunnen rijden dan.
quote:
Dan kun je beter in een auto met allemaal mannen gaan zitten want het eten van veel eieren schijnt ook nog een ander effect te hebben. Wellicht reden voor EW om, ziek of niet ziek, toch wel heel erg graag mee te willenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik kan het beter met mijn dieet.. veel eieren
![]()
![]()
Kut. En de kofferbak?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:11 schreef Duvel het volgende:
Mijn auto is reeds vol, sorry!
Nee, ze heeft hem gewoon veel eieren gegevenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:20 schreef nokwanda het volgende:
Nou Mirage.... we weten nu iig hoe je dat met Oversight geregeld hebt.... one way or the other.
Volgens mij had dat niks met chagerijnen te maken
Alleen als Lynx meegaat, en anders moeten er 3 op de achterbank... Beetje proppenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:11 schreef Duvel het volgende:
Mijn auto is reeds vol, sorry!
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, ze heeft hem gewoon veel eieren gegeven![]()
A) mijn kontvlees groeit gestaagquote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef Mirage het volgende:
heenreis: Mirage, Oversight,zus... we pikken nokwanda en EW op bij een station.... dan naar het gat.
terugreis: Mirage, Oversight,zus... we zetten nokwanda en EW op een station af, blijven bij ze tot hun trein vertrekt... en Alicey kan dan meerijden naar Rotterdam. Alleen hoe we Alicey in de auto gaat proppen tot het station... we zien welMisschien dat nog iemand langs het station komt rijden ? (en trouwens..Zowel Oversight als nokwanda hebben geen vlees op hun billen... Alicey ook niet.. EX ook niet.. dus dat zou eigenlijk best een kort ritje moeten passen op de achterbank)
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef Mirage het volgende:
ow.. ik praat wel telkens over mijn zus (behalve in de mail meen ik), maar ze heet gewoon Ingrid.
en dan zonder de "gewoon"
quote:
een schattige variant ervanquote:B) EW heeft een Bushmans ass![]()
quote:C) wij zijn gewend aan Afrikaanse toestanden dus het past altijd.![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het weer líjkt mee te gaan vallen *klik*.
Gezellig!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:24 schreef Jerruh het volgende:
hmzz..
tijd geleden las ik es een stukje van yvonne over dit solse gat... een vrij interessant, mooi stukje
ben er nog steeds nieuwsgierig naar. misschien als ik tijd heb, join ik wel...
Maar 20% regenkans! De buien lijken een dagje op te schuiven naar zondagquote:
quote:
Totaal toch maar 6 pers.? Met een beetje op elkaars schoot zitten moet het prima gaan lijkt me.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
A) mijn kontvlees groeit gestaag
B) EW heeft een Bushmans ass![]()
C) wij zijn gewend aan Afrikaanse toestanden dus het past altijd.![]()
Oh ja dat past wel inderdaad. En dan zitten ze nog allemaal netjes in de gordels ook.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alleen als Lynx meegaat, en anders moeten er 3 op de achterbank... Beetje proppen.
Echt niet! Je gaat maar mooi mee!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:27 schreef VD het volgende:
Afmelding. Veel plezier morgen!
Jij vuig addergebroed! Jij gaat gewoon mee!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:27 schreef VD het volgende:
Afmelding. Veel plezier morgen!
En sLynx ook.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
JE MOET!
Ja, en als 't dan een jongen wordt, dan noemen we 'm Reinierquote:Op donderdag 13 april 2006 14:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als je het niet verwácht, komt het natuurlijk wel als een enorme verrassing.
ja, zo ziet mijn tvp eruit
Ja. Jammer, maar voor Nat niet zoveel aan te doen!quote:
Ik kan me eik niet herinneren dat het ooit anders is geweest bij Solse Gat meets..quote:Op donderdag 13 april 2006 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee weet ik, maar vind het gewoon erg jammer dat er zoveel uitvallers zijn....
Ze durven gewoon niet!quote:Op donderdag 13 april 2006 20:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan me eik niet herinneren dat het ooit anders is geweest bij Solse Gat meets..
quote:
Niet erg. Genoeg water in de buurtquote:Op donderdag 13 april 2006 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, ik schijt ook 7 kleuren morgen waarschijnlijk.
Ik neem wel lege potjes mee. Mijn verfvoorraad is net een beetje uitgeput van de activiteiten van de afgelopen week.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:03 schreef Natalie het volgende:
[..]
Niet erg. Genoeg water in de buurt
Morgenavondquote:Op donderdag 13 april 2006 21:08 schreef Elvi het volgende:
Wanneer is het nou? Staat het nog niet hier of ben ik gewoon scheel?
(ok ik verwacht opmerkingen dat ik gewoon scheel ben)
Dat ligt eraan wat je "op tijd" vindt natuurlijk!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:11 schreef Alicey het volgende:
Overigens nog een klein voorbehoud van mijn kant : De vraag of ik op tijd weer thuis ben, maar ik denk het wel.
Ik geloof dat jullie iets van 20.00 weg willen? Dat zal dus in ieder geval daar voor moeten zijn dan.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je "op tijd" vindt natuurlijk!
Ooh, vóór de meet! Ja, aan zo'n vertrektijd zitten we inderdaad wel te denken.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik geloof dat jullie iets van 20.00 weg willen? Dat zal dus in ieder geval daar voor moeten zijn dan.
Barra, Gaai, Mirage, Oversight, Ingrid, Ik. Verder weet ik het niet zeker.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En Jawel![]()
![]()
![]()
Het is me gelukt; ik kom ook![]()
Heb een paar oud collega's zo gek gekregen dat ze mij er naar toe brengen en helpen daar waar nodig is, lief he![]()
Dus spoken "Here I come"
Komen wel drie of vier "grote" meneren mee om mij te dragen als het nodig is, is dat een probleem ?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:08 schreef gaai het volgende:
Ik zie dat 'Het Grote Afzeggen' is begonnen......![]()
Máár dat LW wél meegaat?!![]()
ik ben ook gewoon nog van de partij hoor.....
In een donker/eng bos met potentiële monnik-geesten-toestanden kunnen er niet genoeg 'grote meneren' bij zijn, wat mij betreft , maak je niet drukquote:Op donderdag 13 april 2006 22:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Komen wel drie of vier "grote" meneren mee om mij te dragen als het nodig is, is dat een probleem ?
wheelchairquote:Op donderdag 13 april 2006 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
LW: Mag ik vragen waarom je gedragen moet worden?![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Komen wel drie of vier "grote" meneren mee om mij te dragen als het nodig is, is dat een probleem ?
Ja, zoiets wil je toch niet missen.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:38 schreef Mirage het volgende:
Hahaha![]()
![]()
Een beetje modder houdt L-W niet tegen
Ik weet niet of ik nu nog ga. Reden is deels het weer. Als jullie waren gegaan had ik wel gereden zoals afgesproken. Morgen even kijken wat ik doe. Mirage, kun jij je mop nummer misschien even mailen?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:25 schreef Natalie het volgende:
Steenz en ik hadden ons onder voorbehoud aangemeld voor de meeting, maar hebben besloten om niet te komen. Redenen staan hierboven al vermeld. Daar komt nog bij dat mijn zus dit weekend gaat verhuizen en ik dus ook nog fijn inpak-madame mag spelen. Al met al is het dus een gevalletje: ongelukkige timing.
livE & Lynx: sorry dat mede hierdoor mogelijk ook jullie plannetjes in de war raken. Kunnen we 't een beetje goed maken door jullie uit te nodigen voor de thee?
Ja hoor, doen ze welquote:Op donderdag 13 april 2006 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doen jullie wel lief tegen verlegen mensjes?![]()
Ik ookquote:Op donderdag 13 april 2006 22:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, zoiets wil je toch niet missen.
Ik ben gek op spoken![]()
![]()
Volgens mij is het daar nu al een modderzooiquote:Op donderdag 13 april 2006 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het weer valt mee livEliveD! De baggernacht is verschoven naar zaterdag op zondag.
Ik had ergens een linkje gepost.
Wandelschoenen aan en modder gaat er wel uit in de wasquote:Op donderdag 13 april 2006 22:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar nu al een modderzooi![]()
U heeft mailquote:Op donderdag 13 april 2006 22:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar nu al een modderzooi![]()
Nou ja ik zie wel, even kijken wie er overblijven .quote:Op donderdag 13 april 2006 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wandelschoenen aan en modder gaat er wel uit in de was![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow... je bedoelde de grote menerenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
tomaatjes zijn gezond !quote:Op donderdag 13 april 2006 22:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
duh... tuurlijk niet
![]()
( zelf bloos ik over best veel dingen maar ik doe en zeg gewoon alles)
En een ander ziet het toch niet in het donkerquote:
Dat laatstequote:Op donderdag 13 april 2006 22:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow... je bedoelde de grote meneren![]()
Ik dacht dat je ook nog steeds bang voor de anderen was
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:03 schreef Tha_BlonT het volgende:
Zal overigens in de lente weer eens wat meer foto's nemen, is toch handig als je er op fietsafstand vandaan zit
quote:
Je rammelt met kettingen?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow you poor sweety, don't be affraid.
Ik maak alleen maar een boel lawaai
Hej dat vinden de dieren niet leukquote:Op donderdag 13 april 2006 23:06 schreef nokwanda het volgende:
Je MOET zelfs!quote:
Als die monniken je meesleuren moet je ook niet zeurenquote:
Wat een hoop eu's!quote:Op donderdag 13 april 2006 23:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als die monniken je meesleuren moet je ook niet zeuren.
't Lijkt wel Zweedsquote:
Ik heb begrepen dat de wiki de laatste tijd kuren heeft.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:02 schreef Tha_BlonT het volgende:
Hm. Zie net het wikitopic van het Solse Gat, staat met dank aan Lynx bij...
Mijn foto's, mijn verhaal... (van overigens een oude internetpagina van me die niet meer bestaat, maar alaaf...)
Kan ik dat zomaar aanpassen? Ik heb nog een paar andere Solse Gat winter foto's die ik wilde uploaden, maar op 1 of andere manier wil hij me niet pikken in de uploadfunctie...
en zodra je d'r ziet kan je je niet vorostellen dat dat allemaal uit dat kleine vrouwtje kwam...quote:Op donderdag 13 april 2006 23:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
natúúrlijk meid !quote:
Ow... sorry.... ik wilde je niet bang makenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hej dat vinden de dieren niet leuk![]()
Okay! Vervoer heb ik al geregeldquote:Op donderdag 13 april 2006 23:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
natúúrlijk meid !
Gezellig juist..
maar je moet mij één ding beloven..
haal bij dat gat niet dezelfde toeren uit als dat je op de rand van de rotsen deed (fotoboek)
...je stort geheid de plomp in.
![]()
Goed zo !quote:Op donderdag 13 april 2006 23:32 schreef Vava het volgende:
[..]
Okay! Vervoer heb ik al geregeld![]()
en ik zal voorzichtig zijn
Jup, alhoewel ik geen deken meeneem.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rijtje van handige dingen om mee te nemen:
- Kleding die vies mag worden
- Vuilniszakken
- Zaklamp
- Slaapzak / deken die vies mag worden
- Eten / drinken
Volledig?
Eten haal ik dan morgen nog wel even snel op het station, ik heb even tijd voor de trein naar rtd gaat ::)quote:Op donderdag 13 april 2006 23:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rijtje van handige dingen om mee te nemen:
- Kleding die vies mag worden
- Vuilniszakken
- Zaklamp
- Slaapzak / deken die vies mag worden
- Eten / drinken
Volledig?
Ik neem mijn winterjas meequote:Op donderdag 13 april 2006 23:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Krijg je het niet vreselijk koud zonder deken dan?
Ik trek wel 20 laagjes aan, maar toch
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik neem mijn winterjas mee![]()
noordpool bestendig
why?quote:
Ja, XcUZ_Me had het al gevraagd maar ik dacht dat ik niet zou kunnen, maar mijn weekendje weg begint een dag later dus het kan preciesquote:Op donderdag 13 april 2006 23:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
why?
Is toch leuk.... spontane beslissingen. Hey ja... dat heet geen overhaaste beslissing maar een spontane beslissing![]()
Ik heb nagedacht en je gaat mee.quote:
Inderdaad, als ik opa op 3FM mocht gelovenquote:
Half 10 daar was de bedoeling, geloof ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:41 schreef livEliveD het volgende:
Waar en hoelaat wilde jullie ook alweer afspreken?
Dunno. Moet om 18:00 uur eerst iets live zetten voor een klant, afhankelijk van hoelang dat duurt en hoe druk het op de weg is, mijn toestand etc. bel ik wel als ik toch langskomquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:43 schreef nokwanda het volgende:
Half 10 daar was de bedoeling, geloof ik.
Kom je toch wel?
Ik vind het wel jammer jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:45 schreef Natalie het volgende:
Ben blij dat je toch nog meegaat met de luitjes, livE. Was al bang dat ik 't voor je verpest had
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vandaag
En ik ben veel te vroeg wakker.
Thee is goeddddddddd!quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer jaMaar je had het reeds aangegeven dat het misschientje was. Blijft alsnog jammer. Nou ja thee dan maar
![]()
Da's nog verder dan dat Gat toch?quote:
Jup. Kunnen we daarna bij oma langsquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jup. Kunnen we daarna bij oma langs.
quote:
Ik was om 7.15 wakker.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tsss ik was om 8 uur al wakker... en zit al weer anderhalf uur op de zaak
Ik stond een uur eerder al naast mijn bed.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik was om 7.15 wakker.
Ik win! Ik win!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb nagedacht en je gaat mee.
spuit 11
Jawel hoor gaai, je alleen goed breed lachenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:41 schreef gaai het volgende:
Och....ik vind nog een schattig nieuw(!) half-liter-thermosje.......(kerstpakket)![]()
Kan ik tenminste een beetje koffie mee.....![]()
Als ik m'n winterjas en een dikke (zelfgebreide) sjaal aan-/omdoe....zal ik dan ook nog een dekentje nodig hebben?.......ik ben eigenlijk best een koukleum.....![]()
ow en niet schrikken van m'n jas....die is wel crèmekleurig, maar al ouddan kunnen jullie me goed zien tenminste.......
negerinnen horen niet in donkere jassen in een donker bos rond te lopen, dan zie je ze niet
![]()
Ik ben waarschijnlijk bang.........dan lach ik weinig......vandaar deze voorzorgsmaatregelenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jawel hoor gaai, je alleen goed breed lachen![]()
Ik wist niet eens dat Vava ook een Rotterdamse was.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Alicey: Je krijgt misschien 15 minuten speling omdat Vava met ons meerijdt en ze uit haar werk moet komen.
Zie het tijdstip van je post. Dat wil zeggen dat je op de zaak bent wakkergewordenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tsss ik was om 8 uur al wakker... en zit al weer anderhalf uur op de zaak
Maar als je van angst gaat grommen laat je je tanden toch wel zien?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:45 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk bang.........dan lach ik weinig......vandaar deze voorzorgsmaatregelen![]()
correct that naar een uurquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zie het tijdstip van je post. Dat wil zeggen dat je op de zaak bent wakkergeworden![]()
Doodzonde dat dat nieuwe tweepersoonsbed niet gebruikt wordt
Jeezzzquote:
Bang, waarvoor?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:45 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk bang.........dan lach ik weinig......vandaar deze voorzorgsmaatregelen![]()
ben ik erg goed in ...7:59 uit me bed 8:04 de voordeur uit en om 8:25 30km verder in zwolle zittenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jeezzz![]()
Opstaan en binnen een half uur op je werk zijn
Heb je geen oud skipak ofzo?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:56 schreef Alicey het volgende:
Hmmm ik denk dat ik toch een dekentje of zoiets mee neem. Ik heb het, zeker de laatste tijd, nogal snel koud.
Nope.. Maar vooral mijn handen voel ik snel kou, daar helpt zelfs geen skipak tegen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Heb je geen oud skipak ofzo?
Is ook lekker warm![]()
Voor koude handen hebben ze al heel lang geleden handschoenen uitgevondenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nope.. Maar vooral mijn handen voel ik snel kou, daar helpt zelfs geen skipak tegen.
Jaja, en dat zit je op je werk en denk je; Hee ik ben er alquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ben ik erg goed in ...7:59 uit me bed 8:04 de voordeur uit en om 8:25 30km verder in zwolle zitten
Zelfs daar komt het doorheen op het moment..quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:22 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Voor koude handen hebben ze al heel lang geleden handschoenen uitgevonden![]()
aha... jij bent gewoon al langzaam aan het vergeestelijkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zelfs daar komt het doorheen op het moment..
Ben ik ook nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Vava ook een Rotterdamse was.
Je wilt dus beweren dat als ik sterf en een spook word ik het nog steeds koud zal hebben?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
aha... jij bent gewoon al langzaam aan het vergeestelijkenJij kunt half meespoken met de spoken. Half koud en zo.
Ah, en Rotterdam is hte dichtste bij zeg mara?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Ben ik ook nietwoon in Goes en werk in Breda
![]()
Welnee, meid.... dan voel je de kou alleen niet meer. Alleen het afsterven van het menselijk lichaam maakt het koud. Je geest heeft het nu toch ook niet koud. Dat is je lijfquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je wilt dus beweren dat als ik sterf en een spook word ik het nog steeds koud zal hebben?
Jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, en Rotterdam is hte dichtste bij zeg mara?
Nok! doe eens niet van die enge dingen vertellen op de dag van de meeting!quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welnee, meid.... dan voel je de kou alleen niet meer. Alleen het afsterven van het menselijk lichaam maakt het koud. Je geest heeft het nu toch ook niet koud. Dat is je lijf
![]()
tsja, je hebt natuurlijk altijd baas boven baas hè...quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik was om 7.15 wakker.
Ik win! Ik win!
*proest* !!quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:41 schreef gaai het volgende:
negerinnen horen niet in donkere jassen in een donker bos rond te lopen, dan zie je ze niet
![]()
Ach... ik vat er straks wel een keer goed bij der kladden en dan wrijf ik er wel warmquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nok! doe eens niet van die enge dingen vertellen op de dag van de meeting!
Nee hoor, volgens mij is gewoon haar inwendige termostaat aan vervanging toe, thats all.
Sjee, meis... ben je niet moe dan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
tsja, je hebt natuurlijk altijd baas boven baas hè...
ik geloof dat ik pas tegen kwart voor 2 naar bed ging en om 6.00 uur wilde er alweer iemand gevoed worden..![]()
Maar goed... dat late naar bed gaan is mijn eigen schuld.. manlief was laat thuis van zijn (na 12en) werk en ik wilde nog even samen wat drinken. (anders leef je op een geven moment ook zo langs elkaar met die wisselende diensten)
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:41 schreef gaai het volgende:
![]()
Mooi, weer een zekerheid er bij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welnee, meid.... dan voel je de kou alleen niet meer. Alleen het afsterven van het menselijk lichaam maakt het koud. Je geest heeft het nu toch ook niet koud. Dat is je lijf
![]()
Na 1,5 maand ben je voorbij moe zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Sjee, meis... ben je niet moe dan?
En hoe is het met de kleine?(ben zo benieuwd naar een foto
)
Als ik ook op tijd ben reizen we gezellie saampjes!quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaen ik ken XcUZ_Me en Duvel en dan kan ik gelijk meerijden.
He jammer, toch te ziek?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er zijn anders mensen met een Black Radar![]()
Hier is de kogel door de kerk. Het staat nu vast dat je de enige donkere persoon zult zijn op de meet
EW gaat definitief niet mee
Dat is het al een tijdje, maar het lijkt niet beter te worden met al dat gepruts van de monteurs.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nok! doe eens niet van die enge dingen vertellen op de dag van de meeting!
Nee hoor, volgens mij is gewoon haar inwendige termostaat aan vervanging toe, thats all.
Ik zal mijn camera ook meenemen. Dan krijg je prachtige zwarte foto's.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:44 schreef Elvi het volgende:
Als het vorige week was geweest had ik meegekund![]()
Neem veel foto's en ik wil morgen meteen verslagen zien!![]()
Een nieuwe pic willen wequote:Op vrijdag 14 april 2006 10:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Na 1,5 maand ben je voorbij moe zijn
De kleine vent doet het super !!
Hij maakt zelfs al af en toe kleine giecheltjes als hij lacht !!
En als hij dat dan ook nog eens midden in de nacht laat horen als je er voor de zoveelste keer uit moet.. dan smelt je en is het je brandstof voor de rest van de dag![]()
![]()
![]()
Er is al ergens een foto geplaatst.. ik zal zo eens kijken of ik er nog één heb![]()
Dan ga ik even spammen hoor...![]()
Helaas...... Als ie toch zou meegaan zou het de volgende dagen weer naatje pet zijn.quote:
LOL vandaar dat ik dus zo weinig wordt aangesproken op MSN.. Ik ben al die tijd al stiekem gedisconnect.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Potver, ik ben ff douchen, gelijk hele topic vol ongeveer.
Alicey: kom eens even op msnDan vertel ik je over het huisnr.
Gezellie!quote:Vava is een goede vriendin van me en ik heb haar over weten te halen
* Alicey ook wel zin.quote:En ik heb er zin in
Zijn er nog experts aanwezig voor als er écht enge dingen gaan gebeuren?
Maak je geen zorgen hoor, als je mij ziet zie je gelijk dat ik ook een "spook" ben, dus ik kan vrij aardig onderhandelen met die luiquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Potver, ik ben ff douchen, gelijk hele topic vol ongeveer.
Alicey: kom eens even op msnDan vertel ik je over het huisnr.
Vava is een goede vriendin van me en ik heb haar over weten te halen
En ik heb er zin in
Zijn er nog experts aanwezig voor als er écht enge dingen gaan gebeuren?
Zucht.... Liefffffffffffquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Na 1,5 maand ben je voorbij moe zijn
De kleine vent doet het super !!
Hij maakt zelfs al af en toe kleine giecheltjes als hij lacht !!
En als hij dat dan ook nog eens midden in de nacht laat horen als je er voor de zoveelste keer uit moet.. dan smelt je en is het je brandstof voor de rest van de dag![]()
![]()
![]()
Doen!quote:Er is al ergens een foto geplaatst.. ik zal zo eens kijken of ik er nog één heb![]()
Dan ga ik even spammen hoor...![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik ook op tijd ben reizen we gezellie saampjes!
Ik heb geen idee.. Ik kleed me neit al te zwaar, maar neem wel een dekentje en slaapzak mee.. Hoop dat ik mijn rugzak te pakken krijg tenminste.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb straks in totaal 4 lagen aan, zou dat genoeg zijn? Topje / truitje / dikke trui / fleece jas.
Ik kan evt. nog mijn broei-poncho aantrekken.
Denk dat het idd beter is om geen kaarsen aan te doen ivm dat laatste.. Zonder kaarsen zie je meer denk ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kweetniet in hoeverre die succesvol zijn in combi met regen.
En ik geloof dat je ogen dan ook niet aan het donker wennen ofzo.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Iemand al aan kaarsen gedacht?
Is zo lekker sfeer bepalend
Ik pas op het moment niet op één foto.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Thruth ouwehoer # 82. Wie niet waagt die niet wint.
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik pas op het moment niet op één foto.
Hij 's prachtig, Mirage en Oversightquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Thruth ouwehoer # 82. Wie niet waagt die niet wint.
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:34 schreef gaai het volgende:
.waag het niet de boel vol te spammen nu hè![]()
quote:jammer dat EW niet meekanmaar idd beter even goed uitzieken dan van dat halve werk....duurt het alleen maar langer van......
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:35 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hij 's prachtig, Mirage en Oversight
Nee, helemaal niet. Ik had hem graag meegenomen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:37 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
EW,... niet mee?
Wrom niet?
Is moeders vervelend?
hij mag niet mee... jij weet ook dat je hem niet moet laten gaan nokquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:42 schreef nokwanda het volgende:
Nu zit ie weer helemaal te twijfelen. Arm joch
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij mag niet mee... jij weet ook dat je hem niet moet laten gaan nok
ik wil hem ook graag ontmoeten alleen hij moet er niet vet ziek van worden. dat wil ik niet op me geweten hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
I know. Maar hij had zich er zo op verheugd om met name jou en Oversight te ontmoeten.
Ik vinnut zo zielig
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
I know. Maar hij had zich er zo op verheugd om met name jou en Oversight te ontmoeten.
Ik vinnut zo zielig
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:41 schreef nokwanda het volgende:
Nee, helemaal niet. Ik had hem graag meegenomen.
Maar hij kwam vandeweek al ziek uit school. Naar huis gestuurd door de juf. Als ik hem nu mee laat gaan dan is ie volgende week nog niet beter. En hij's wel erg vaak ziek dit schooljaar. Daar balen we allebei van.
quote:
Als je maar geen trekdrop meeneemt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Oversight het volgende:
EW:
Ik beloof je plechtig dat we niets zullen doen dat jij ook niet zou doen....
En anders doen we het de volgende keer gewoon béter....
LivElived komt gewoon !quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:51 schreef nokwanda het volgende:
En LiveLived is ook een groot vraagteken
Ik denk dat dat zinnetje "met dank aan Lynx666" slaat op het tweede gedeelte, "Sagen & Legendes; De legendes van het Solsche Gat". Dat stuk komt idd van mijquote:Op donderdag 13 april 2006 23:02 schreef Tha_BlonT het volgende:
Hm. Zie net het wikitopic van het Solse Gat, staat met dank aan Lynx bij...
Mijn foto's, mijn verhaal... (van overigens een oude internetpagina van me die niet meer bestaat, maar alaaf...)
Kan ik dat zomaar aanpassen? Ik heb nog een paar andere Solse Gat winter foto's die ik wilde uploaden, maar op 1 of andere manier wil hij me niet pikken in de uploadfunctie...
Hoe laat moet ik nu exact op station Utrecht zijn?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:44 schreef Mirage het volgende:
Woei !
Kinderenzijn inmiddels allemaal de deur uit... eindelijk kan ik even onder de douche springen en zèlf ook kleren aantrekken.
Mijn zus is over 45 minuutjes al hier...
rond 19.00 pikken bij Oversight op bij zijn werk.. en dan op naar Utrecht naar nokwanda![]()
ik mailde.. jij postequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik nu exact op station Utrecht zijn?
20.30 toch?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik mailde.. jij poste
en nú spring ik zelf snel even onder de douche
(en jeetje.. ik hoef niet met een half oor te luisteren naar wat er in de rest van het huis gebeurd..ik mag gewoon echt douchen !)
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik mailde.. jij poste
en nú spring ik zelf snel even onder de douche
(en jeetje.. ik hoef niet met een half oor te luisteren naar wat er in de rest van het huis gebeurd..ik mag gewoon echt douchen !)
quote:
Ohw ?quote:
tuurlijk anders begin ik weer muay thai op me broertje te trainenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Luistert die nu nog steeds met een half oor?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk anders begin ik weer muay thai op me broertje te trainen![]()
heerlijk als maar weer eens blijkt dat niet alleen vrouwen heerlijk kunnen happen :;)quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tsss ik moet gewoon hele weekende op hem oppassen hoor.. t was maar een grapje
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
heerlijk als maar weer eens blijkt dat niet alleen vrouwen heerlijk kunnen happen :;)
Ik weet helemaal niet wat wel of niet vrouwelijk isquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gaai
Zijn die van jou ook zo prachtig onvrouwelijk, onelegant en mínstens 5 kg per stuk?
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:38 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet wat wel of niet vrouwelijk is, maar elegant kan je ze niet noemen neej en ze vallen wel mee kwa zwaarte
, 't zijn van die berg-achtige-maar-niet-van-die-peperdure schoenen en ze lopen zó lekker!
![]()
Als je ze niet aantrekt en je loopt tegen de helling op bij het gat dan zou je jezelf bijna voor je hoofd slaan.quote:
vétquote:
Weet jij hoe dat gaatquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:38 schreef Oversight het volgende:
[..]
en slikken, weet je nog hoe dat gaat?
Minstens.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Wat denken jullie, zal ik sneeuwkettingen om doen voor de modder?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hell yeah! We're going to be the shoe-bombsquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:51 schreef gaai het volgende:
[..]
vét![]()
dit zijn de mijne
[afbeelding]
photographed live, in front of a feline audience !![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:38 schreef Oversight het volgende:
[..]
en slikken, weet je nog hoe dat gaat?
Heb jij niet een speciale draagstoel met van die stokken voor de dragers. Kun je je baljurk aantrekken en erin plaatsnemen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
doe er ook gelijk een neger met een palmblad bijquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb jij niet een speciale draagstoel met van die stokken voor de dragers. Kun je je baljurk aantrekken en erin plaatsnemen.
Zoiets:
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
doe er ook gelijk een neger met een palmblad bij
Handig! Wel met Vibram-zolen tegen het wegglijden?quote:
Neu... ik ben lichtgewicht. Een van die sterke mannen van LW kan mij op een schouder wel meedragen. Ik doe er ook sporen bij aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Handig! Wel met Vibram-zolen tegen het wegglijden?
Heb nog wel ergens een zweepje liggenquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu... ik ben lichtgewicht. Een van die sterke mannen van LW kan mij op een schouder wel meedragen. Ik doe er ook sporen bij aan![]()
![]()
Zo zie het er vanavond waarschijnlijk voor mij uitquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb jij niet een speciale draagstoel met van die stokken voor de dragers. Kun je je baljurk aantrekken en erin plaatsnemen.
Zoiets:
[afbeelding]
Dan denk ik dat ik mijn zwarte leren pakkie ook maar aantrek. Heb ergens ook nog wel een paar handboeien liggen... o ja.... die hangen aan mijn bedquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb nog wel ergens een zweepje liggen
Als je lief bent mag je ze kussenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |