Dat verpest inderdaad weer het geheel een beetje. Maar dat Duits past steeds beter bij Ajax natuurlijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:52 schreef golfer het volgende:
Apart shirt wel. Mooie kleurcombinatie, maar ik kan nog steeds niet wennen aan die 3 Duitse strepen op de kleding van Ajax.
GVD.quote:Sneijder kampt met terugslag in herstelproces
Amsterdam, 13 april 2006
Een telkens terugkerende vraag op een persdag, kort voor een wedstrijd van Ajax: hoe staan de spelers ervoor? Drie dagen voor het belangrijke treffen met RKC Waalwijk had Ajax-trainer Danny Blind over Wesley Sneijder tegenvallend nieuws. Een half etmaal na zijn met een assist bekroonde rentree tegen Vitesse, blijkt de international te kampen met een terugslag. Zijn inzetbaarheid voor zondag is twijfelachtig. Het positieve nieuws spitste zich toe op Urby Emanuelson en Steven Pienaar. ,,Beide spelers zijn reële opties om zondag een beroep op te doen'', aldus Blind.
www.ultrasuid.comquote:Op donderdag 13 april 2006 16:01 schreef Fonzarelli het volgende:
Zeg heeft toevallig iemand de beelden van de wedstrijd(en)? Ik heb t weer eens gemist...
Gelukkig heb ik gister De wedsrijden opgenomenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:01 schreef Fonzarelli het volgende:
Zeg heeft toevallig iemand de beelden van de wedstrijd(en)? Ik heb t weer eens gemist...
Iddquote:Op donderdag 13 april 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Sneijder...
Hij is de man die we nodig hebben, werd gisteren heel erg duidelijk.
quote:Ter info: De treinen zijn uitverkocht! Vanaf 14-4 (10.00 uur ) gaat de verkoop verder voor de buscombi.
Volgens mij zijn alleen de treinen 1e ring jaquote:Op donderdag 13 april 2006 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer, had gehoopt stiekem nog een treinkaart te kunnen bemachtigen. Dit houdt dus in dat ik tweede ring zal zitten?
Moet Wes serieus vrezen voor het WK?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:21 schreef Gelderland het volgende:
balen van sneijderaltijd wat...hij moet vrezen voor het WK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |