Ja waarom niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:11 schreef Jasza het volgende:
Je kan dus gewoon overal in et stadion kopen met je seizoenkaart

Ja dat vraag ik mij ook af.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:31 schreef rubbereend het volgende:wat zou PSV met Galasek moeten? Alle middenvelders die we hebben zijn beter.

Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:45 schreef jna het volgende:
Geloof niks van dat hele Galasek verhaal.

ik kan dus voor 9,15quote:

Tsjaquote:Op donderdag 13 april 2006 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kan dus voor 9,15
ik ga nog steeds niet

Nee, tegen AZ kan je alleen 2 kaarten kopen en tegen Feyenoord 1.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:24 schreef Jasza het volgende:
Is het nou zo dat je tegen Feyenoord alleen eigen plaats kan kopen en tegen AZ ook andere?

dan ga jij toch lekker? laat je door mij niet tegenhouden hoorquote:

Hij was dan ook wel heel flauwquote:Op donderdag 13 april 2006 23:27 schreef Erwtensoep het volgende:
zo moeilijk is de grap toch niet

Klopt, alleen de lange zijde niet denk ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij was dan ook wel heel flauw
Ik denk niet dat het uitverkocht is donderdag, was zelfs tegen Inter niet zo.

Dat konden ze wel, ze hadden TEGEN kunnen stemmen net als PSV maar Ajax stemde dus voor. Dus door niet te gaan laat je wel degelijk blijken dat de directie van Ajax naar de supporters had moeten luisteren ipv alleen maar $$$$ te zien.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:59 schreef Jasza het volgende:
Tsja ik vind de plee-offs ook kut maar daar kan Ajax niets aandoen dus ga ik wel. Wegblijven heeft er toch geen invloed op dus.

Lijkt me wel een broodje aap dit, of hij wil als 15e man op de bank zitten...quote:Op donderdag 13 april 2006 21:31 schreef rubbereend het volgende:wat zou PSV met Galasek moeten? Alle middenvelders die we hebben zijn beter.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |