je mag wel series gebruiken als hint voor acteurs en actrices natuurlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 20:44 schreef Batman2k het volgende:
mag je ook over series vragen stellen ?
Het is niet alleen een serie, er was ook een animatiefilm van en later een verfilming van de animatiefilm (die overigens erg slecht wasquote:Op donderdag 13 april 2006 18:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb het vroeger gezien op TF1 en daar heette de hoofdrolspeler Ken, ik geloof dat serie daar ook Ken heette.
Hehe nee daar komen niet van die ziek-uitziende dames in voorquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:12 schreef Doff het volgende:
Vast niet Spirited Away
(laatst gekocht maar ik moet 'm nog steeds kijken)
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:40 schreef mamamiep het volgende:
Monster? (al heb ik mij laten vertellen dat die serie over cyborgs gaat)
Daar stond net nog nietsquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:45 schreef Batman2k het volgende:
heb er geen ruk verstand van, maar kameraad zegt ninja scroll?
Inderdaad, daar stond een streepjequote:
Mag wel, maar zo weten we niet wie er eerder was.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:51 schreef Batman2k het volgende:
klopt, had het net gevraagd aan iemand via msn die altijd die amine spul kijkt..
als dat ook niet mag hoor ik het wel
Idd, EricusMaximus krijgt het punt, ik zag ook de lege post.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:48 schreef EricusMaximus het volgende:
Ninja Scroll
Gelukkig, je bent er nog.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:29 schreef Sokolsky het volgende:
Yasujiro Ozu.
idd, vindt er niks meer aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:35 schreef mamamiep het volgende:
Vanwaar de hele verschuiving naar Azie? Het heet toch geen Asian Movie Trivia.
Omdat elke filmkenner weet dat Azie de place, where it all happens now, is op het moment. En men daarom ook meer geïnteresseerd raakt in de rijke filmgeschiedenis die het kent.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:35 schreef mamamiep het volgende:
Vanwaar de hele verschuiving naar Azie? Het heet toch geen Asian Movie Trivia.
Maar heter dan Mizoguchi ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:39 schreef Sokolsky het volgende:
Eh.. net niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |