Ik ookquote:Op donderdag 13 april 2006 14:51 schreef mamamiep het volgende:
Dan ken ik hem niet. Toevallig niet van Miyazaki (daar ben ik de laatste tijd films van aan het kijken)?
Je moet gewoon alle Miyazakis kijken. En Grave of the Fireflies. Dat zijn de beste Ghiblisquote:Op donderdag 13 april 2006 15:01 schreef mamamiep het volgende:
Kiki's Delivery Service wil ik graag zien. Heb nu The Cat Returns liggen en wil binnenkort nog een paar halen, eigenlijk allemaal wel, maar is wat duur om ze allemaal te halen.
En als het vrouwen waren geweestquote:Op donderdag 13 april 2006 15:58 schreef dolle_hond het volgende:
niet mijn types
Idd dat is goed, maar kan je ook een figuur bij naam noemen??quote:Op donderdag 13 april 2006 16:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fist of the Northstar?
Liever niet. Want voor je het weet staat het topic dan vol met vragen over hoeveel mensen Jack Bauer afschoot tussen 9 en 10 am in de derde serie.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:44 schreef Batman2k het volgende:
mag je ook over series vragen stellen ?
Gokvraag dus. Lijkt me duidelijk, kan binnen 5 minuten beantwoord wordenquote:Op donderdag 13 april 2006 21:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Liever niet. Want voor je het weet staat het topic dan vol met vragen over hoeveel mensen Jack Bauer afschoot tussen 9 en 10 am in de derde serie.
Er is trouwens een apart televisie (en dacht ook radio) triviant.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:44 schreef Batman2k het volgende:
mag je ook over series vragen stellen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |