Oh nee, ik heb al stalkers genoegquote:
het is ook rijkelijk op tijd geopendquote:
Daaromquote:Op donderdag 13 april 2006 11:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Owja, we hebben nog geen verkapte-ik-wil-niet-komen-maar-wel-aandacht-users rijtje.
En dat houden we gewoon zoquote:Op donderdag 13 april 2006 11:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Owja, we hebben nog geen verkapte-ik-wil-niet-komen-maar-wel-aandacht-users rijtje.
Waarom sta jij op het "Misschien" lijstjequote:Op donderdag 13 april 2006 11:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
De meeste stemmen gaan uit naar 23 juni en dan heb ik een trouwerij.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom sta jij op het "Misschien" lijstje
Had je me eerst wel even mogen vragenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
De meeste stemmen gaan uit naar 23 juni en dan heb ik een trouwerij..
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had je me eerst wel even mogen vragen.
gaat lekker allemaal jaquote:Op donderdag 13 april 2006 11:27 schreef remlof het volgende:
Op 10 juni is er trouwens ook voetbal hoor![]()
ook goedquote:Op donderdag 13 april 2006 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gaat lekker allemaal ja.
Mei anyone?
Doe dan maar mei jaquote:Op donderdag 13 april 2006 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gaat lekker allemaal ja.
Mei anyone?
Wiens midden?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Laten we dat in het midden houden.
Ja wat? Ik geef alleen aan wat ik gestemd heb hoor..quote:
Goedemiddag.quote:
NOu ja, de uiteindelijke datum komt elk topic weer dichterbijquote:Op donderdag 13 april 2006 14:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedemiddag.![]()
Ja t gaat snel met de reeks.
Voordat we een uiteindelijk de meeting hebben zitten we op deeltje 30 denk ik zo.![]()
dit is stiekem eigenlijk de lang verwachte bagger-reeks, maar dan sjiek hendig in GC ipv ONZquote:Op donderdag 13 april 2006 14:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedemiddag.![]()
Ja t gaat snel met de reeks.
Voordat we een uiteindelijk de meeting hebben zitten we op deeltje 30 denk ik zo.![]()
Oh, nou dan gaat ie dichtquote:Op donderdag 13 april 2006 14:05 schreef remlof het volgende:
[..]
dit is stiekem eigenlijk de lang verwachte bagger-reeks, maar dan sjiek hendig in GC ipv ONZ
Tja, Juni komt voor geen meter uit, vooral door het WKquote:Op donderdag 13 april 2006 14:08 schreef purplerose het volgende:
Hoor ik nu gefluister over meeten in mei?
Mei, Juni het bier smaakt hetzelfde!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, Juni komt voor geen meter uit, vooral door het WK.
Maakt het ook uit?
Precies.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Mei, Juni het bier smaakt hetzelfde!
Voor mij niet, heb toch geen sociaal leven enzo dus ik kan zogoed als altijdquote:Op donderdag 13 april 2006 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, Juni komt voor geen meter uit, vooral door het WK.
Maakt het ook uit?
Ik plan altijd alles op redelijk korte termijn, dus over die periode heb ik echt nog geen plannen op dit momentquote:Op donderdag 13 april 2006 14:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Voor mij niet, heb toch geen sociaal leven enzo dus ik kan zogoed als altijd
met uitzondering van 27 mei, bruiloftachtig iets
whehehehe, Gizmootjeeeequote:
Rustig! Ik ben vrij prikkelbaar op het momentquote:
Mijn troetelbeertje!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Rustig! Ik ben vrij prikkelbaar op het momentTe weinig slaap combineren met saaie colleges
Bovendien; wie zou er in hemelsnaam met jou willen trouwen?![]()
![]()
Dus je komt niet naar de meet?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:27 schreef purplerose het volgende:
*in de rouw is vanaf nu*
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus je komt niet naar de meet?![]()
Owww uhmmmm... ik bedoelde natuurlijk:
![]()
Graftakken nr!!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Wat gemeen.
Kumbayaa my lord!!! allemaal!!!!!
Nou, ge-wel-dig, hi-la-rischquote:
Iets anders?quote:
Dan ben ik in Nederland.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Het zal dan wel Mei gaan worden als ik het zo lees.. geen WK...
*op lijst zet*quote:
Voor geen meterquote:Op donderdag 13 april 2006 16:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Zijn we het al eens over de datum?
pssst: check de TTquote:Op donderdag 13 april 2006 16:57 schreef purplerose het volgende:
we waren het wel al eens over de maand toch?
mei enzo
Dat was voor de perikelenquote:
Huiliequote:Op donderdag 13 april 2006 18:18 schreef Biogarde het volgende:
In Mei leggen alle vogels een ei, en zulks![]()
Dus dan blijf ik thuis![]()
Verkapte kijk-mij-eens-stoer-in-het-buitenland-zijn-postquote:Op donderdag 13 april 2006 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mei dan ben ikniet eens in het land
VOGELquote:Op donderdag 13 april 2006 18:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-stoer-in-het-buitenland-zijn-post
Mei is een supermooie maand, want dan ben ik jarig
Mooi, dan kan je een paar rondjes gevenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je een paar rondjes geven krijgen.
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:39 schreef Sickert het volgende:
ast op 23 juni word dan kom ik zeer zeker
dan ga ik mn beursday vieren samen met poessie
Wanneer in mei?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
.
Gezellig Sickert.
Maar door voetbalomstandigheden is de meet naar mei verplaatst.
mén..quote:Op donderdag 13 april 2006 19:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
.
Gezellig Sickert.
Maar door voetbalomstandigheden is de meet naar mei verplaatst.
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
mén..
wanneer in mei?
ik kan dan bijna niet! eigenlijk helemaal niet alleen de 21e denk ik..
5 6 7 mei regroup
13 mei karten
27 mei een meet met iemand die ik al 7 jaar online ken
Lezen mensenquote:
Nu je toch bezig bent: fix mijn naam eens even?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:31 schreef Litso het volgende:
Ik ben zo vrij geweest mezelf in de OP te zetten.
Natuurlijk kom ik.
Jawel hoor, jij maakt maar gewoon tijd.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil wel maar weet neit of ik kan, dus zet mij maar in het lijstje met
wil wel maar weet het nog niet![]()
Wil je de TT aanpassen Litsoquote:Op donderdag 13 april 2006 20:31 schreef Litso het volgende:
Ik ben zo vrij geweest mezelf in de OP te zetten.
Natuurlijk kom ik.
Et voila.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wil je de TT aanpassen Litso?
Mei in plaats van juni.
Waar hij altijd is. In de kroegquote:Op donderdag 13 april 2006 20:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Et voila.
Waar is die kutmod eigenlijk, kan hij dat niet zelf doen
quote:
jah! en anders kom je wat later :pquote:Op donderdag 13 april 2006 20:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Voldoende tijd om vrij te vragen dit keer.
In juni was het misschien, mei gaat wel lukken.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
moemoe misschien?![]()
Wat is dat nou?
ehm probleem is meer dat ik overdag vrij ben en s'avonds moet werkenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
jah! en anders kom je wat later :p
Dan neem je toch vrijquote:Op donderdag 13 april 2006 21:40 schreef MoChe het volgende:
[..]
ehm probleem is meer dat ik overdag vrij ben en s'avonds moet werken
Coolquote:Op donderdag 13 april 2006 23:44 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb even gelurkt in jullie after baggermeettopic en het lijkt me wel gezellig.
26 mei is ok en anders op een willekeurige zaterdag in mei behalve 27 mei.![]()
Moar ik wou nog iets zegge eh !quote:Op donderdag 13 april 2006 23:59 schreef HeatWave het volgende:
*hips*
iedereen wakker? Mooi kan ik gaan slapen
almelo de gekstequote:Op vrijdag 14 april 2006 01:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het staat er ook zo overtuigend he.![]()
*Meldt*quote:Op donderdag 13 april 2006 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb al stalkers genoeg.
dan wel hequote:
Nee joh,dat staat hardstikke trendy.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:12 schreef purplerose het volgende:
ja ehhhh, 5 kan ik ook
jezus, als we 26ste doen kan ik de volgende dag een zonnebril op me snuit zetten naar die bruiloft, staat zo raar met een middeleeuwse jurk eronder
Ziet er naar uit dat het de 26ste wordtquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:12 schreef purplerose het volgende:
ja ehhhh, 5 kan ik ook
jezus, als we 26ste doen kan ik de volgende dag een zonnebril op me snuit zetten naar die bruiloft, staat zo raar met een middeleeuwse jurk eronder
Ik geloof dat ik al iets heb 26 meiquote:Op donderdag 13 april 2006 20:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
@ pussy...
gevote voor 26 mei
dan word het ook wel lastig want 27 mei ben ik dan in utrecht voor een 2 persoons meetKutnoob die ik ben dat is 27 april
ik ga dus voor 26 mei
uhmm mag ik in de mischien? moet er nog ff over nadenken enzoo..
Gekkenhuisquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:59 schreef purplerose het volgende:
Waarom maken we er geen bevrijdingsmeeting van op 5 mei
Of kan iedereen dan weer niet
Gohquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
You-know-who is nog in het land op 5 mei.
Druk jij maar een datum door HeatWavequote:Op vrijdag 14 april 2006 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Nou, gaan we er nog uitkomen voor deel 17?.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Druk jij maar een datum door HeatWave.
Dat dan weer nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Of jij je daar iets van aantrekt?
Als ze nuchter zijn staan ze wel weer op hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:51 schreef Bendeleider het volgende:
5 mei herdenk ik mijn gevallen kameraden hoor!
Klokslag 12 uur *poppop* ik een pilse voor Pim....Wordt een zoetsappig moment!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze nuchter zijn staan ze wel weer op hoor.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze nuchter zijn staan ze wel weer op hoor.
Maikuuuul gaat de gracht in.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom wordt het ook steeds vroeger, eerst zou het juli zijn dan weer juni dan mei, nu is het bijna april geworden
Omdat we elkaar missen, begrijp dat danquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom wordt het ook steeds vroeger, eerst zou het juli zijn dan weer juni dan mei, nu is het bijna april geworden
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Omdat we elkaar missen, begrijp dat dan.
ik ken je niet maar ik mis je nu alquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Aaaaaah zou het?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
5 mei lig ik bruin te worden in Turkijequote:Op vrijdag 14 april 2006 12:47 schreef purplerose het volgende:
Ik druk die datum er wel door
*poept 5 mei uit*
zo, we hebben een datum
Heb je nou een zusje ?!quote:
That information is classifiedquote:
Ah toe. en breng der mee !!quote:
Zelfs al zou ik een zusje hebben, nam ik dr niet mee naar een fokmeeting, daar komen namelijk mensen zoals ikquote:
En dan blijkt dat 5 mei toch niet zo'n geliefde datum isquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Moemoe.
Daar heb je wat aan, knopen doorhakken!
En die vallen best mee Heat Wave.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik een zusje hebben, nam ik dr niet mee naar een fokmeeting, daar komen namelijk mensen zoals ik.
Ik heb helemaal geen zusquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En die vallen best mee Heat Wave.Ik nam Mei-stiertje toch ook mee.
Is dat je zusje? Ik wist het!quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En die vallen best mee Heat Wave.Ik nam Mei-stiertje toch ook mee.
quote:
Blijkbaar begrijpen jullie niet wat ik bedoel. Is dat nou zo moelijk?quote:
Mooi gemaakt TrenTs.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:51 schreef moemoe het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe tekening voor de OP! Het kunstwerkje is gemaakt door TrenTs!![]()
Ik bezoek geen gelegenheden waar ze geen vodka hebbenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:26 schreef MoChe het volgende:
is er vodka trouwens aanwezig?
is er trouwens vodka aanwezig?
Dat hoop ik niet ivm Meistiertje ,die bij speciale gelegenheden graag die troep gemixt met wat anders drinkt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:26 schreef MoChe het volgende:
is er vodka trouwens aanwezig?
is er trouwens vodka aanwezig?
Dat is toch niet zo erg? Tenminste, zolang het niet té veel wordtquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet ivm Meistiertje ,die bij speciale gelegenheden graag die troep gemixt met wat anders drinkt.![]()
You don't say...quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet ivm Meistiertje ,die bij speciale gelegenheden graag die troep gemixt met wat anders drinkt.![]()
Dat leren we haar wel af hoor Ratelquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:21 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dat leren we haar wel af hoor Ratel
Vodka dient immers puur gedronken te worden![]()
Aan de stemmen te zien, wordt het 26 meiquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:50 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben voor 26 mei,de andere vrijdagen moet ik werken.
Of val ik daarmee uit de toon?![]()
lig er maar aan waar je prioriteiten liggen...quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:18 schreef Tally het volgende:
Zou t vreemd zijn als ik er tussen uit knijp op mn bruiloft om naar de meet te komen![]()
Of een biertje drinken met Bendeleider....quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef MoChe het volgende:
[..]
lig er maar aan waar je prioriteiten liggen...
een geile dribbel_ ontmoeten of met een of andere vent trouwen die je net kent![]()
Dribbel had ik al ontmoet..quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef MoChe het volgende:
[..]
lig er maar aan waar je prioriteiten liggen...
een geile dribbel_ ontmoeten of met een of andere vent trouwen die je net kent![]()
7 op 100 ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dribbel had ik al ontmoet..
En gaat me om Herald..
En ik weet niet of jij een relatie van 7 jaar kort vind..
Maar ik dus niet..
Ik word geen 100..quote:
Zal ik dan maar komenquote:
Serieusquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:24 schreef Evelientje84 het volgende:
[..]
Nee, ik mocht niet weg van Remlof![]()
Moest nakend op bed blijven wachten![]()
volgende keer mag ze wel komen hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Serieus![]()
Remlof zei al zoiets, maar dat ie het meende![]()
![]()
*Fotoboek bekijkt*quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:24 schreef Evelientje84 het volgende:
[..]
Nee, ik mocht niet weg van Remlof![]()
Moest nakend op bed blijven wachten![]()
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:57 schreef remlof het volgende:
Evelientje wil je erg graag onmoeten trouwens bio, denk je dat dat gaat lukken?
Je zou me bellen vanavondquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat![]()
Heb wel dr telefoonnummer![]()
Ligt eraan wanneer het is he..quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
OWEE als je niet omt naar de volgende meet.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
OWEE als je niet komt naar de volgende meet.
Je bent boos hequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
OWEE als je niet komt naar de volgende meet.
Ik zal er waarschijnlijk wel bij zijn en op de datum van de meet kan je invloed uit oefenen door te stemmen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer het is he..
En of jij komt, uiteraard
Ow als jij komt ga ik zéker nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal er waarschijnlijk wel bij zijn en op de datum van de meet kan je invloed uit oefenen door te stemmen.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Garpje!1!!!!!1!!11!1!11!!!dd!!D:DD!
14 april!!
Ik heb het niet zo op zwartjes neequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je houdt niet van bruine mensen die vervelend zijn?![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op zwartjes nee![]()
moemoe![]()
Bruin/zwart; whatever. Ze kwam er zelf mee!quote:
Uhhhh ja. Als je dat maar laat op de meet...quote:
Worstquote:
Jah vorige was ik nog geen lid hier... maar om nu zo snel al jullie te ontmoetenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:36 schreef BuPassie het volgende:
Hey wat leuk! Nog een meet.
De vorige heb ik helaas moeten missen omdat mijn toenmalig vriendje het niet zo leuk vond als ik zou gaan![]()
Gelukkig is het nu uit en ik ben weer single. Wie weet kom ik iets leuks tegen op de meet![]()
Ik hoorde dat Paultjuhhh van de hierenliefde is?
Maakt niet uit hoor...Als je je ogen dicht doet merk je er niks vanquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:37 schreef BuPassie het volgende:
[..]
Worst![]()
Ik heb wel een grote![]()
Oh je bent een meisje, laat maar![]()
Mei_stiertje heeft ook een bruin kleurtje.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bruin/zwart; whatever. Ze kwam er zelf mee!
-knip-quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:39 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor...Als je je ogen dicht doet merk je er niks van
Hopellijk wel jah.... Kom jij ook Ratelslangetje? Jij gaat jahquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mei_stiertje heeft ook een bruin kleurtje.![]()
Trouwens,als het goed is hebben we tegen die tijd allemaal een mooi bruin kleurtje.![]()
Heuj, ik begon er niet over (of toch wel?)quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Trouwens,als het goed is hebben we tegen die tijd allemaal een mooi bruin kleurtje.![]()
Ratel, kom eens op MSN dan, ik heb een nieuw voorstelquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze mot je nie!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ratel, kom eens op MSN dan, ik heb een nieuw voorstel.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heuj, ik begon er niet over (of toch wel?)
Ik mag het wel hopen ja. Eerst over 2 weken flink mn best doen () in Turkije. Daarna zien we wel weer verder
Ja van Yvonne. Maar ja; ain't we all?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik helemaal geen kloon. Sterker: ik ben er zelf eentje
.
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik helemaal geen kloon. Sterker: ik ben er zelf eentje
.
Je ondertitelquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:49 schreef Ice_Tea het volgende:
boebiedoe is mijn kloon...en ik neem hem me naar de miet!![]()
Ik heb net je fotoboek bekeken. Je bent een mooi mannetjequote:
En jij bent een kloon. Wat wil je nog meer in dit leven?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:55 schreef BuPassie het volgende:
[..]
Ik heb net je fotoboek bekeken. Je bent een mooi mannetje.
Vind ik gewoon mooi. Net een rode edelsteen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]Wel jammer dat ik eigenlijk dan gewoon college heb en het de week erna moet inhalen; anti-climax
Wat heb jij trouwens met die [afbeelding] PI?
Is het een kloonquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En jij bent een kloon. Wat wil je nog meer in dit leven?
Hmmm daar had ik nog niet eens zo naar gekeken eigenlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vind ik gewoon mooi. Net een rode edelsteen.![]()
[afbeelding]
Mooi, dan ben jij de Bobquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:41 schreef RealZeus het volgende:
Verder kan ik het niet vaak genoeg benadrukken:ik ben voor 26 mei.Waar zal me een zalige rotzorg zijn want ik heb een auto.![]()
En nee,dit is geen verkapte zie-mij-hier-patserig-doen-want-ik-heb-een-auto post.![]()
Jij vind gewoon superman een lekker ding... geef maar toequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vind ik gewoon mooi. Net een rode edelsteen.![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |