Oh nee, ik heb al stalkers genoegquote:
het is ook rijkelijk op tijd geopendquote:
Daaromquote:Op donderdag 13 april 2006 11:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Owja, we hebben nog geen verkapte-ik-wil-niet-komen-maar-wel-aandacht-users rijtje.
En dat houden we gewoon zoquote:Op donderdag 13 april 2006 11:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Owja, we hebben nog geen verkapte-ik-wil-niet-komen-maar-wel-aandacht-users rijtje.
Waarom sta jij op het "Misschien" lijstjequote:Op donderdag 13 april 2006 11:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
De meeste stemmen gaan uit naar 23 juni en dan heb ik een trouwerij.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom sta jij op het "Misschien" lijstje
Had je me eerst wel even mogen vragenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
De meeste stemmen gaan uit naar 23 juni en dan heb ik een trouwerij..
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had je me eerst wel even mogen vragen.
gaat lekker allemaal jaquote:Op donderdag 13 april 2006 11:27 schreef remlof het volgende:
Op 10 juni is er trouwens ook voetbal hoor![]()
ook goedquote:Op donderdag 13 april 2006 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gaat lekker allemaal ja.
Mei anyone?
Doe dan maar mei jaquote:Op donderdag 13 april 2006 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gaat lekker allemaal ja.
Mei anyone?
Wiens midden?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Laten we dat in het midden houden.
Ja wat? Ik geef alleen aan wat ik gestemd heb hoor..quote:
Goedemiddag.quote:
NOu ja, de uiteindelijke datum komt elk topic weer dichterbijquote:Op donderdag 13 april 2006 14:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedemiddag.![]()
Ja t gaat snel met de reeks.
Voordat we een uiteindelijk de meeting hebben zitten we op deeltje 30 denk ik zo.![]()
dit is stiekem eigenlijk de lang verwachte bagger-reeks, maar dan sjiek hendig in GC ipv ONZquote:Op donderdag 13 april 2006 14:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goedemiddag.![]()
Ja t gaat snel met de reeks.
Voordat we een uiteindelijk de meeting hebben zitten we op deeltje 30 denk ik zo.![]()
Oh, nou dan gaat ie dichtquote:Op donderdag 13 april 2006 14:05 schreef remlof het volgende:
[..]
dit is stiekem eigenlijk de lang verwachte bagger-reeks, maar dan sjiek hendig in GC ipv ONZ
Tja, Juni komt voor geen meter uit, vooral door het WKquote:Op donderdag 13 april 2006 14:08 schreef purplerose het volgende:
Hoor ik nu gefluister over meeten in mei?
Mei, Juni het bier smaakt hetzelfde!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, Juni komt voor geen meter uit, vooral door het WK.
Maakt het ook uit?
Precies.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Mei, Juni het bier smaakt hetzelfde!
Voor mij niet, heb toch geen sociaal leven enzo dus ik kan zogoed als altijdquote:Op donderdag 13 april 2006 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, Juni komt voor geen meter uit, vooral door het WK.
Maakt het ook uit?
Ik plan altijd alles op redelijk korte termijn, dus over die periode heb ik echt nog geen plannen op dit momentquote:Op donderdag 13 april 2006 14:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Voor mij niet, heb toch geen sociaal leven enzo dus ik kan zogoed als altijd
met uitzondering van 27 mei, bruiloftachtig iets
whehehehe, Gizmootjeeeequote:
Rustig! Ik ben vrij prikkelbaar op het momentquote:
Mijn troetelbeertje!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Rustig! Ik ben vrij prikkelbaar op het momentTe weinig slaap combineren met saaie colleges
Bovendien; wie zou er in hemelsnaam met jou willen trouwen?![]()
![]()
Dus je komt niet naar de meet?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:27 schreef purplerose het volgende:
*in de rouw is vanaf nu*
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus je komt niet naar de meet?![]()
Owww uhmmmm... ik bedoelde natuurlijk:
![]()
Graftakken nr!!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Wat gemeen.
Kumbayaa my lord!!! allemaal!!!!!
Nou, ge-wel-dig, hi-la-rischquote:
Iets anders?quote:
Dan ben ik in Nederland.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Het zal dan wel Mei gaan worden als ik het zo lees.. geen WK...
*op lijst zet*quote:
Voor geen meterquote:Op donderdag 13 april 2006 16:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Zijn we het al eens over de datum?
pssst: check de TTquote:Op donderdag 13 april 2006 16:57 schreef purplerose het volgende:
we waren het wel al eens over de maand toch?
mei enzo
Dat was voor de perikelenquote:
Huiliequote:Op donderdag 13 april 2006 18:18 schreef Biogarde het volgende:
In Mei leggen alle vogels een ei, en zulks![]()
Dus dan blijf ik thuis![]()
Verkapte kijk-mij-eens-stoer-in-het-buitenland-zijn-postquote:Op donderdag 13 april 2006 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mei dan ben ikniet eens in het land
VOGELquote:Op donderdag 13 april 2006 18:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-stoer-in-het-buitenland-zijn-post
Mei is een supermooie maand, want dan ben ik jarig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |