Druk jij maar een datum door HeatWavequote:Op vrijdag 14 april 2006 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Nou, gaan we er nog uitkomen voor deel 17?.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Druk jij maar een datum door HeatWave.
Dat dan weer nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Of jij je daar iets van aantrekt?
Als ze nuchter zijn staan ze wel weer op hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:51 schreef Bendeleider het volgende:
5 mei herdenk ik mijn gevallen kameraden hoor!
Klokslag 12 uur *poppop* ik een pilse voor Pim....Wordt een zoetsappig moment!quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze nuchter zijn staan ze wel weer op hoor.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze nuchter zijn staan ze wel weer op hoor.
Maikuuuul gaat de gracht in.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom wordt het ook steeds vroeger, eerst zou het juli zijn dan weer juni dan mei, nu is het bijna april geworden
Omdat we elkaar missen, begrijp dat danquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom wordt het ook steeds vroeger, eerst zou het juli zijn dan weer juni dan mei, nu is het bijna april geworden
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Omdat we elkaar missen, begrijp dat dan.
ik ken je niet maar ik mis je nu alquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Aaaaaah zou het?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
5 mei lig ik bruin te worden in Turkijequote:Op vrijdag 14 april 2006 12:47 schreef purplerose het volgende:
Ik druk die datum er wel door
*poept 5 mei uit*
zo, we hebben een datum
Heb je nou een zusje ?!quote:
That information is classifiedquote:
Ah toe. en breng der mee !!quote:
Zelfs al zou ik een zusje hebben, nam ik dr niet mee naar een fokmeeting, daar komen namelijk mensen zoals ikquote:
En dan blijkt dat 5 mei toch niet zo'n geliefde datum isquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Moemoe.
Daar heb je wat aan, knopen doorhakken!
En die vallen best mee Heat Wave.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik een zusje hebben, nam ik dr niet mee naar een fokmeeting, daar komen namelijk mensen zoals ik.
Ik heb helemaal geen zusquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En die vallen best mee Heat Wave.Ik nam Mei-stiertje toch ook mee.
Is dat je zusje? Ik wist het!quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En die vallen best mee Heat Wave.Ik nam Mei-stiertje toch ook mee.
quote:
Blijkbaar begrijpen jullie niet wat ik bedoel. Is dat nou zo moelijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |