abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37160579
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:23 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

vlaanderen vraagt al jaren om een rechtse regering ... wat krijgen we: links links links
Simpel: Wallonie stemt massaal links
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:28:27 #252
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37160661
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:25 schreef Frederic het volgende:
Kut-fransozen ook. Kut-vreemdelingen. Vlaanderen Hoezee! Dat het Belang het kroesharig crapuul, en eenieder die daarmee collaboreert, spoedig het kot mag uitschoppen!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:33:26 #253
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37160815
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:28 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb het al gezegd ... het zou es omgekeerd moeten gebeurd zijn ... dan stond gans Belgie weer op zijn kop.
Je durft te beweren dat Belgie nu niet op zijn kop staat?

Oh nee, ze zwijgen het dood, doofpot, blablabla.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_37160853
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:25 schreef Frederic het volgende:

ik heb het over onze vlaamse regering, dus geen waalse stemmen ... spa en spirit moeten altijd meedoen of we geraken niet aan een meerderheid, en misschien moeten we volgende keer weer de groenen erbij gaan sleuren... allemaal uit angst voor het vlaams belang.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_37160893
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:28 schreef Ringo het volgende:
Kut-fransozen ook. Kut-vreemdelingen. Vlaanderen Hoezee! Dat het Belang het kroesharig crapuul, en eenieder die daarmee collaboreert, spoedig het kot mag uitschoppen!
ik ben zelf frans, én vreemdeling, ... en ik vind dat je uit de woorden van frederic nogal vreemde conclusies trekt ...
pi_37160917
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:33 schreef Sidekick het volgende:

Je durft te beweren dat Belgie nu niet op zijn kop staat?

Oh nee, ze zwijgen het dood, doofpot, blablabla.
niet in die mate nee, we reageren laks, denk maar aan de beelden in antwerpen van een paar jaar geleden, toen een marokkaan werd vermoord door een blanke ...
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:40:09 #257
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37160996
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:37 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

niet in die mate nee, we reageren laks, denk maar aan de beelden in antwerpen van een paar jaar geleden, toen een marokkaan werd vermoord door een blanke ...
Dit voorval zegt me niets eigenlijk. Wat was er toen?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:51:09 #258
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37161317
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:40 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dit voorval zegt me niets eigenlijk. Wat was er toen?
De moord op Mohammed Achrak in Borgerhout. Was toen aanleiding voor enkele dagen hevige rellen in Antwerpen en de opkomst van Abou Jahjah als politiek figuur.

De dader was een 62-jarige bejaarde autochtone buurman die later door de rechter "ontoerekeningsvatbaar" werd verklaard.
---verdwijnt---
pi_37161720
Nu, met die nieuwe beelden van de vluchtende daders moet het toch niet lastig te zijn die knullen te herkennen, als buurtgenoot, klasgenoot (als dat soort tuig tenminste ueberhaupt nog naar school gaat).
Laffe smerige honden.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_37161759
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:04 schreef milagro het volgende:
Nu, met die nieuwe beelden van de vluchtende daders moet het toch niet lastig te zijn die knullen te herkennen, als buurtgenoot, klasgenoot (als dat soort tuig tenminste ueberhaupt nog naar school gaat).
Laffe smerige honden.
ik mag het hopen ... toch heb ik echt geen goed gevoel ...
pi_37162065
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 03:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Imams
ja hulde , wel een beetje jammer als het zo zou zijn dat de gemeenschap pas "in actie" komt (aangifte doet) als een geestelijke daartoe oproept en niet sowieso al.

ook een beetje jammer dat er blijkbaar hulde moet worden geroepen naar geestelijken toe over iets wat toch gewoon vanzelfsprekend moet zijn.

ja, zure reactie, dus herstel : Hulde!!!!!!
pi_37162282
zijn hier trouwens nog belgen die in brussel centraal geweest zijn sindsdien...

ik vind het echt mooi dat nog steeds nieuwe bloemen worden bijgelegd, en dat de kaarsjes blijven branden.

En al de brieven en de krantenknipsels ... bizar ... ik liep er bijna elke dag langs, nooit gedacht dat zoiets ook ooit MIJ had kunnen overkomen daar, en alle andere pendelaars ...
pi_37163086

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_37163153
er zijn geen beelden in City Deux ... dat is jammer ... media hebben dit verspreid, maar lijkt niet correct te zijn ... de metro is nog afwachten ...
pi_37163298
Erg duidelijke beelden weer! Hoe komt het toch dat ze nog steeds niet zijn opgepakt??????

ps: de bloemenzee in Brussel Centraal is idd ontroerend om te zien
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:41:49 #266
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37164633
quote:
volgens mij heeft die onderste gast de mp3 in zijn hand.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:47:08 #267
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_37164766
Het is dat die allochtonen allemaal zo op elkaar lijken, anders waren ze allang gepakt...
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:21:26 #268
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37165620
Overigens heeft premier Verhofstadt inmiddels meegedeeld dat hij zondag zelf niet mee zal opstappen in de stille tocht, maar dat hij wel achter het initiatief staat:
quote:
Premier staat achter mars

BRUSSEL - Premier Guy Verhofstadt staat volledig achter de mars die zondag wordt gehouden naar aanleiding van de dood van Joe Van Holsbeeck, maar zal zelf niet opstappen. ,,Ik zou als vader graag mee opstappen, maar de politiek moet zich hier deemoedig opstellen en vooral antwoorden formuleren op de bekommernissen die zullen worden geuit''.

Dat heeft de eerste minister verklaard op de wekelijkse persconferentie na afloop van de ministerraad. Hij zei voorts nog het volste vertrouwen te hebben in het gerechtelijk onderzoek.
http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF21042006_069

Dit enigszins in tegenstelling tot eerdere berichten. Maar wat andere politici gaan doen, geen idee.
---verdwijnt---
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:25:23 #269
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_37165713
Het Vlaams Belang zal ook niet opstappen. Op vraag van de ouders.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_37167240
Er was in de media aangekondigd dat imams tijdens het vrijdaggebed zouden oproepen om de daders aan te geven.

Wel, volgens het VRT Journaal van 18u is dat NIET gebeurd!
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:00:43 #271
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37167933
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:34 schreef Frederic het volgende:
Er was in de media aangekondigd dat imams tijdens het vrijdaggebed zouden oproepen om de daders aan te geven.

Wel, volgens het VRT Journaal van 18u is dat NIET gebeurd!
Ah? Heb ik gemist. Wel opmerkelijk, gaven ze er ook een verklaring voor? Anders moet iemand maar eens een paar kritische vragen gaan stellen aan die voorzitter van de moskeevereniging, lijkt me...

Of aan de moslimexecutieve want VTM heeft dit te melden:
quote:
Parket zwijgt over roofmoord Joe

Het parket van Brussel kondigt een communicatiestop af over de roofmoord op Joe Van Holsbeeck, de jongen van 17 die vorige week werd vermoord voor zijn mp3-speler. Tijdens het vrijdaggebed hebben de Brusselse imams de Noord-Afrikaanse daders van de roofmoord opgeroepen om zich aan te geven bij het gerecht. De moslimexecutieve in ons land steunt die oproep niet.

Vrijdag gaf het parket nieuwe bewakingsbeelden vrij van de 2 Noord- Afrikaanse daders. Zondag vindt in Brussel een stille mars plaats ter nagedachtenis van Joe. Premier Verhofstadt steunt de mars, maar zal zelf niet mee opstappen. Hij vindt dat de politiek zich in deze zaak afzijdig moet houden.
http://www.vtm.be/nieuws/index_nieuwsbinnenland.shtml?p=104

Ben je zeker dat die informatie van de VRT correct is?
---verdwijnt---
pi_37168111
Ik heb het 18u journaal gezien waarin er beelden werden getoond van in een Brusselse moskee. De imam veroordeelde de moord maar riep niet op om de daders aan te geven. De VRT-commentaarstem zei dit ook.
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:19:31 #273
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37168384
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:07 schreef Frederic het volgende:
Ik heb het 18u journaal gezien waarin er beelden werden getoond van in een Brusselse moskee. De imam veroordeelde de moord maar riep niet op om de daders aan te geven. De VRT-commentaarstem zei dit ook.
Ah, dat klinkt wel logischer. Vraag me wel af of dit nou werkelijk een bepaalde reden heeft, en of de moslimexecutieve daar bv. iets mee te maken heeft.

In ieder geval weet ik wel dat de imam die die oproep deed ivm het vrijdaggebed, Nordine Taouil (die zowel imam in Brussel als Antwerpen is, als ik het goed begrijp) op televisie heeft opgeroepen om zondag mee in de tocht op te stappen, dus ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik er nu weer precies over moet denken.

PS op http://www.vrtnieuws.net/(...)oeImams/index.shtml# kan je een 5 minuten durend interview horen met Taouil na het vrijdaggebed waarin die zegt dat er "onrechtstreeks" toch wel een oproep is gedaan, namelijk door "de overheid alle hulp te verlenen", onder andere. Dus zo erg is het allemaal niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Clourhide op 21-04-2006 19:27:07 ]
---verdwijnt---
pi_37169965
Wat een gedoe over het gelul van de imams ...
Als zij die hem herkennen een 'geweten' hebben, laten ze zich horen.
Met of zonder imam.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 21 april 2006 @ 20:54:50 #275
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_37170669
Hmm, hij lijkt op de gozer die mij afgelopen januari op het station in Brussel lastig gevallen heeft.

Maar het is een slechte foto, dus zeker ben ik er niet van.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:03:04 #276
pi_37173845
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:02 schreef Ringo het volgende:

[..]

Alsof er geen derde weg is. Stem anders gewoon niet, dan op die varkenskoppen van De Winter.
In België moet je stemmen hé ...

Maar overigens, je moet daar realist in zijn, het Vlaams Belang zet zichzelf buiten spel om te regeren. Zelfs als je het zou willen kun je daar nooit een regering mee vormen in België. Om de simpele reden alleen al dat ze zeggen dat de 1ste regering waarin ze stappen de laatste Belgische regering zal zijn. Begin maar eens Waalse coalitiepartners te vinden met zo'n standpunt ...
pi_37173924
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij heeft die onderste gast de mp3 in zijn hand.
ja man shittttttt
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37173939
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 20:54 schreef Poncho het volgende:
Hmm, hij lijkt op de gozer die mij afgelopen januari op het station in Brussel lastig gevallen heeft.

Maar het is een slechte foto, dus zeker ben ik er niet van.
foontje kan geen kwaad immers?
gewoon bellen en misschien kun je helpen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:11:41 #279
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37174018
lekker oproepen op het vrijdag gebed als 30% al weet waar ze zijn...

het is juist de hechtheid en absolute wetteloosheid, behalve een multiinterpretabele allah, waarmee ze straks problemen gaan krijgen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_37174357
quote:
Op donderdag 13 april 2006 09:03 schreef Solopeople het volgende:
Waarom is iedereen zo verbaasd? Dit gebeurde jaren geleden toch ook al, er is toen iemand vermoord om een paar nieuwe Nikes (weet zo snel niet waar dat was). Zolang er mensen zijn, zal er jaloezie zijn.
Ik dacht dat dat hier in Nederland normaal was om mensen dood te maken als je iets van ze wil en ze geven het niet gratis weg...
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_37174374
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:04 schreef milagro het volgende:
Laffe smerige honden.
buurtgenoot uit de ghetto waar niemand er moeilijk over doet om iemand om te leggen voor 5 euro?

Ik betwijfel het.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_37174402
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:26 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat hier in Nederland normaal was om mensen dood te maken als je iets van ze wil en ze geven het niet gratis weg...
nee hoor dat was ooit normaal
zo'n 500 jaar geleden
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:31:57 #283
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37174471
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:27 schreef RuL0R het volgende:

[..]

buurtgenoot uit de ghetto waar niemand er moeilijk over doet om iemand om te leggen voor 5 euro?

Ik betwijfel het.
Bied ze 5 euro...
pi_37177188
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:28 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

nee hoor dat was ooit normaal
zo'n 500 jaar geleden
Vorig jaar (en dit jaar misschien) waren er toch ook een redelijk aantal van dit soort incidenten in Nederland?
pi_37177655
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:38 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Vorig jaar (en dit jaar misschien) waren er toch ook een redelijk aantal van dit soort incidenten in Nederland?
nou dat zijn mensen die niet 'bij 'zijn
en blij ook niet
  zaterdag 22 april 2006 @ 02:38:22 #286
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37177889
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:11 schreef zoalshetis het volgende:
lekker oproepen op het vrijdag gebed als 30% al weet waar ze zijn...

het is juist de hechtheid en absolute wetteloosheid, behalve een multiinterpretabele allah, waarmee ze straks problemen gaan krijgen.
Die 30 procent zijn nu net die hangjongeren die nooit naar de moskee gaan of misschien zelfs nooit naar de televisie kijken.
---verdwijnt---
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:03:32 #287
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_37179153
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 07:24 schreef niet_links het volgende:
Echt ze zouden dit soort dingen gewoon kei hard moeten aanpakken. Toch zie je steeds weer mensen uit hetzelfde milieu dit soort elende veroorzaken. Waarschijnljik omdat ze weten dat er amper wat tegen gedaan wordt. Als er wel wat tegen gedaan wordt is het te soft. .
Zolang links macht heeft, zal dat nooit gebeuren want zij gaan onverbiddelijk uit van de filosofie van Rousseau: de mens is goed, de maatschappij is slecht en bederft de mens. Dus: niet de criminelen zijn fout, maar de samenleving is fout. Wij moeten deze criminelen niet afschrijven, maar juist helpen, liefde geven, luisteren naar hetgeen hun dwars zit en hun leven veraangenamen. Wij, de belastingbetalers, zijn schuldig aan hun gedrag en moeten dus boeten, onder meer door onze belastingcenten royaal af te geven aan mooie behuizing, auto's, sieraden en vrouwen voor deze criminelen opdat deze criminelen ons ooit kunnen vergeven voor wat wij hen hebben aangedaan.

Het idee dat mensen van nature ook hebzuchtig en a-sociaal kunnen zijn en misbruik kunnen maken van een al te softe aanpak, komt in linkse hoofden in het geheel niet op!
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:47:55 #288
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_37179486
Criminelen worden nauwelijks wat in de weg gelegd, uitgezonderd Moord-afrikanen, de vraag aan de allochtone (islam) gemeenschap tot uitlevering etaleert de totale mislukking van de multiculturele maatschappij inzonderheid met betrekking tot de Maghrebijnse entiteit.
Waarom de Islam erbij wordt gesleurd ontgaat me volledig, dit is geen eremoord zoals te Duitsland in het Koerdische milieu.
pi_37182148
Geef Ons Wapens
From the desk of Paul Belien on Fri, 2006-04-21 07:38
Op de videobeelden zie je ze als roofdieren langs de muur van het Centraal Station staan, nauwlettend spiedend om in de passerende kudde pendelaars een gemakkelijke prooi te vinden die ze vervolgens kunnen afmaken. Joe Van Holsbeeck werd het slachtoffer, maar het had evengoed (vul hier uw eigen naam in) kunnen zijn, of (de naam van uw kinderen).

Wie het ongeluk heeft om eruit te worden gepikt, maakt geen kans. De roofdieren hebben tanden en klauwen. De roofdieren hebben messen. Van kleinsaf hebben ze tijdens het jaarlijkse offerfeest geleerd hoe ze warmbloedige kuddedieren moeten kelen. Wij worden misselijk wanneer we bloed zien, maar zij niet. Zij zijn getraind, zij zijn gewapend. Wij mogen niet eens een pepperspray op zak hebben. Zij hebben knip- en slagersmessen en ze weten hoe ze die moeten gebruiken.

Verrijking

Wij zijn de kuddedieren, zij zijn de roofdieren. De kuddedieren hebben de roofdieren zelf in hun biotoop toegelaten. Onze politieke, geestelijke en intellectuele “herders” hebben ons wijsgemaakt dat dit een “verrijking” voor onze samenleving ging worden. Door roofdieren bij de kuddedieren te zetten zouden onze herders immers op aarde het hemelse Utopia kunnen verwezenlijken, de multiculturele welvaartsstaat waarin, naar het Bijbelse woord, de leeuw zich vreedzaam naast het lam zou vleien.

Daarom hebben wij de adders aan onze borst gekoesterd, erop vertrouwend dat als we hen liefdevol zouden zogen, zij ons niet zouden bijten, dankbaar voor de melk die wij gratis zouden schenken. Maar zij interpreteerden onze goedheid als zwakheid. De schurken, die in onze samenleving alles gekregen hebben – gratis onderwijs, kinderbijslag, sociale zekerheid – vermoorden thans onze kinderen voor een MP3-speler. Volgens kardinaal Danneels is dit onze schuld, omdat wij “onverschillig” zijn, omdat in “onze” Westerse, materialistische samenleving een MP3-speler meer waard is dan een mensenleven.

Lijdzaam

Toen Joe Van Holsbeeck vermoord werd – en nogmaals: we zijn allemaal Joe’s, want het had elk van ons kunnen overkomen – is niemand van de duizenden pendelaars, de kuddedieren die dagelijks door het Centraal Station stromen, tussenbeide gekomen om Joe te beschermen, aldus de striemende aanklacht van onze herder-kardinaal. Daarom vindt hij ons onverschillig. Wij zijn inderdaad onverschillig, maar om een andere reden dan Danneels, deze valse herder, deze doodgraver van het katholieke Vlaanderen, denkt. Onze onverschilligheid blijkt uit het feit dat wij al zovele jaren lijdzaam de dictatuur blijven slikken van de misdadige roofdieren en de hersenspoeling vanwege hun handlangers, onze politieke, intellectuele en geestelijke valse “herders.” Het wordt tijd dat wij onze onverschilligheid afleggen, dat wij de roofdieren eruit schoppen en andere herders kiezen.

Wanneer zelfmoordterroristen in Israël een aanslag plegen, pakken de Israeli’s hun ouders aan. Ze leggen met buldozers de huizen van hun familie plat. Misschien blijkt onze “onverschilligheid” wel uit het feit dat wij de ouders van de minderjarige, moordende criminelen met rust laten, dat wij ze laten verder genieten van onze sociale zekerheid, dat wij hun huizen niet vernietigen en ze niet het land uitzetten als straf voor de misdadige kroost die zij in ons midden hebben geplant. Wellicht blijkt onze “onverschilligheid” uit het feit dat het “xenofobe” Vlaams Belang slechts een vierde van de Vlaamse stemmen haalt, en geen 75 procent, want dit betekent dat slechts een vierde van de Vlamingen komaf wil maken met de roofdieren die rond de Vlaamse kudde zwerven, terwijl driekwart onverschillig blijft. Zeer zeker blijkt onze onverschilligheid uit het feit dat wij ons als een lijdzame kudde naar de slachtbank laten leiden, terwijl we na de moord op Joe en de schandelijke “preek” van onze “herder” noch het Brusselse Centraal Station, noch het paleis van Danneels hebben bestormd.

Verraad

Wij blijven braaf en onverschillig. De 17-jarige Joe is immers niet het eerste slachtoffer. Eind januari werd in de Heyvaertstraat in Molenbeek een 16-jarige zwarte jongen neergestoken. Vijf Marokkanen lieten hem doodbloeden op de stoep omdat hij weigerde hen 30 euro te betalen voor een gsm die deze roofdieren eerder elders hadden gestolen. De moordenaars zijn nooit gepakt, ze lopen vandaag vrij door Brussel rond, net zoals de moordenaar van Patrick Mombaerts.

Herder Danneels heeft voor deze zwarte jongen zijn bek niet opengedaan, hij heeft niet gepreekt tegen de “onverschilligheid” van de autoriteiten die deze moordenaars niet eens opsporen, noch heeft hij gepreekt tegen het Molenbeekse gemeentebestuur dat dagenlang verzuimde om de grote geronnen bloedvlek in de Heyvaertstraat op te kuisen. Wat is een leven (en zeker dat van een zwarte die door Marokkanen wordt vermoord) immers waard in het multiculturele Utopia van Guy Verhofstadt en Godfried Danneels, waar de lammeren die zich ertegen verzetten dat de leeuwen naast hen komen liggen, uitgemaakt worden voor “racisten”?

Niet wij zijn onverschillig. Het is de overheid, de politie, de regering, de kerk die “onverschillig” is. Wat wij vandaag beleven is het verraad van het volk door de staat en door de kerk. Ooit riep Wilfried Martens: “Geef ons wapens!” In een democratische staat moet de overheid de burgers beschermen tegen de roofdieren. Indien de staat deze functie niet meer kan of wil uitoefenen, hebben de burgers het recht zichzelf te bewapenen. Wie zich zonder pepperspray naar Brussel begeeft, is een dwaas.

Indien de staat zijn onderdanen en hun kinderen niet langer kan of wil beschermen, is het de plicht van de burgers om dat zelf te doen. Nood breekt wet. De herders hebben hun gezag verloren. Bekijk de videobeelden van de roofdieren die op de loer liggen in Brussel Centraal en besef dat niemand ons zal verdedigen als wij het zelf niet doen. Wie op de politie(k) rekent voor bescherming, is zo goed als dood.
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  zaterdag 22 april 2006 @ 12:23:36 #290
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_37183431
Kunnen z egeen betere foto's krijgen man... waardeloze camera's staan daar toch.
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:34:57 #292
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_37183776
kan iemand foto's maken vh station nu?
Quickpar fo shizzle
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:40:01 #293
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_37183880
@sancta wat een bullshit "onverschilligheid" juist tegenovergestelde

ga maar es naar het buitenland, kijk es of ze daar 2 shits over je geven
Quickpar fo shizzle
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:40:12 #294
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37183886
dieren

ja, ze moeten állemaal achterin de bus, waar ze horen.

Tevens leven wij óók in de gaza-strook.

Je zou Amistad eens moeten kijken, eigenlijk. Was gister op TV.

[ Bericht 22% gewijzigd door Yildiz op 22-04-2006 13:57:23 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:09:34 #295
pi_37184540
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:23 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Wat is de bron van dit stukje proza ?
staat erbij, Paul Belien, nazi in maatpak en man van een van de vlaams-blok kopstukken (Alexandra Colen) Iemand met een bedenkelijke reputatie ...
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:12:29 #296
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37184589
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

staat erbij, Paul Belien, nazi in maatpak en man van een van de vlaams-blok kopstukken (Alexandra Colen) Iemand met een bedenkelijke reputatie ...
Een soort zichzelf-benoemde-'expert'?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:15:24 #297
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37184641
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:12 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Een soort zichzelf-benoemde-'expert'?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Belien
---verdwijnt---
  zaterdag 22 april 2006 @ 17:43:18 #298
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_37189120
Roofmoord: bebloed mes gevonden

Een dakloze heeft de dag na de roofmoord op Joe Van Holsbeeck (17) een bebloed mes gevonden in een vuilnisbak in de buurt van het Centraal Station. Dat bevestigt het Brusselse parket. Het onderzoek naar vingerafdrukken leverde niets op, omdat het mes teveel was vastgepakt. De politie onderzoekt of het om het moordwapen gaat. Het DNA op het mes kan duidelijkheid brengen.

In de VUM-kranten staat zaterdagmorgen een brief van de vader van de vriend van Joe, die de roofmoord van dichtbij meemaakte. De vader schrijft dat hij zich schaamt, omdat hij zijn zoon laat opgroeien in een samenleving waarin het moeilijker wordt om zich vrij te bewegen. Dat is trouwens het thema van de stille mars van zondagnamiddag in Brussel.

vtm.be
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_37189248
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 13:18 schreef Chadi het volgende:
Kunnen z egeen betere foto's krijgen man... waardeloze camera's staan daar toch.
volgens mij zijn er wel scherpere beelden, maar die willen ze nog niet vrijgeven.

zoiets dacht ik ergens gelezen te hebben.
  zaterdag 22 april 2006 @ 21:15:28 #300
38549 dewd
100% pure
pi_37195553
Die naffers beschermen elkaar toch allemaal. Tenzij een echte Belg hem herkent zal de politie niet veel verder komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')